![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Euh, ik hoop dat je beseft dat die nieuwsshow een parodie is ?
http://www.time.com/time/magazine/ar...043438,00.html
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Man, man, wat een afgang! Toont ineens het niveau van de conspiracy-adepten aan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik ook al wel eens van bepaalde Onion-producties mogen genieten. CSPAN imitaties etc.. Het feit dat the Onion de draak steekt met vele reeds bewezen feiten, deze op ingenieuze wijze met leugens mixed en dit in een (niet al te) grappige wijze wil aanbrengen, toont overduidelijk aan hoe de desinformatiecampagne op volle toeren draait. Tevens kan men het op zijn minst opvallend noemen, het feit dat de ajuin over een grote hoeveelheid productiemiddelen beschikt, enige sponsoring ? Foei voor the Onion, ook zij zullen spoedig kijkers verliezen.[/b] De mainstream-media beleeft zeer moeilijke dagen wegens de enorme groei van de alternatieve media. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 3 januari 2012 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een website met dagelijkst ettelijke duizenden bezoekers, dat is niet echt moeilijk daar munt uit te slaan. Het is en blijft dikke afgang voor Gun, je moet geen excuus zoeken. Laatst gewijzigd door Pastafarian : 3 januari 2012 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pastafarian, als jij niet doorziet hoe men jou dmv Onion bij je pietje neemt, en je gaat dat dan nog verdedigen ook, tjah...
EEEEEEuuuuuuuuuhhhhhhhhhh............
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé het is dus wachten tot de wacko's hier de eerste link van de.rechtzetting.be gebruiken als bron.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in dit geval zal ik mijn commentaren beperken door U simpelweg naar de OP te verwijzen. Misschien besluit U meer zaken dan dat er feitelijk te lezen staat. Wat leest U eigenlijk in de OP ? Tevens bent U het die hier in deze draad als eerste het wereldwijd complot vernoemt. Mijn commentaar ivm met desinformatie is dan ook enkel en alleen mijn opinie, daar hoeft U geen derden bij betrekken. BTW Persoonlijk heb ik niets komisch noch enige komiek opgemerkt, maar iedereen zijn humor... Bon, enkel nog dit 10 duizenden probeerden het reeds... Laatst gewijzigd door zonbron : 4 januari 2012 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat verhaal ivm die Duitse vulkaan dat ĝisteren overal in de krant stond mss van hun afkomstig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Juist even ter info: gaan we hier praten over het waarheidsgehalte van Onion artikelen, of over de bewering dat Facebook van de CIA is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het staat U vrij om over Uw onderwerp naar keuze nog even door te bomen. Over de waarheid van de bewering in optie nr. 2 heb ik weinig twijfels, juist zoals Google en... worden al deze zaken door de CIA gebruikt of zijn ze er via bepaalde opgezette ondernemingen (co)eigenaar van. Trouwens, het is al lang geen publiek geheim meer dat de intelligentie/staatsveiligheid sociale netwerken ea. aanwendt om informatie te verwerven en meer. Niet enkel de CIA, ook andere instanties in verschillende landen hebben dit feit publiek gemaakt. Dat terzijde, is het wel een feit dat dit soort instanties zelfs niet eigenaar moet zijn van deze netwerken, meestal bekomen ze via vlotte medewerking van de sitebeheerders zonder al teveel problemen toegang tot de gewenste info. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 januari 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De link tussen Facebook en de CIA gaat niet verder dan dat ze zelf een facebookpagina voor recruteren hebben, en de publieke beschikbare informatie op facebook bekijken zoals elke internetter dat doet. Facebook is gegroeid uit een of ander online jaarboek, weet je wel? Als de CIA data ervan gebruiken is dat omdat ze stom moeten zijn om die bron niet te gebruiken als ze bestaat. De informatie erop is ook van weinig nut om concrete dreigingen op te sporen. Het zal eerder nuttig zijn om trends te zien of om aan marketing te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moet ni vragen, het filmke is zelfs al verwijderd !!! ![]() maar mss toch beter zorgen maken over dit : Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 4 januari 2012 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So here it goes... Slechts 1 van de 27.800.000 resultaten Citaat:
Tot besluit: Informatie wordt nu eenmaal verworven op allerlei manieren. Gelaatboek is zeker en vast een van de betere manieren om dat te doen. Zelf gebruik ik ook nog steeds gelaatboek en zal dat niet nalaten. Nogthans beperk ik het gebruik ervan, vooral fotomateriaal en private data. Voor linkdn en soortgelijke toestanden idem. Remember: - All you say CAN AND WILL BE USED ('zonodig' AGAINST YOU) -Facebook discovers we are all separated by 4.74 and not six degrees -Researchers can predict future actions from human brain activity & A specific methodology will pave the way to under- standing and predicting future human behavior within social communities & Kijk vooral eens hier :Human Factors/Behavioral Sciences Projects Ik hoop dat deze informatie U van enig nut was (is). Graag gedaan. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 januari 2012 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |