![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had men indertijd de grondwet toegepast was hij nu geen koning en flup geen prins.
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 december 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van Laurent en zijne naam juist schrijven hebben ze er wel niet bijgezegd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Denk je nu echt dat ze daar effectief tijd aan gaan besteden? Er zijn ook nog stapels van die boeken vol roddels. Zo is er nog dat boek "God in Laken", dat ik zelf gelezen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pas op.Ik zie hem nog democratisch verkozen worden als dat aan de bevolking word gevraagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me tevens niet voorstellen dat de VRT een dergelijke uitspraak in de uitzending zou opnemen mocht ze niet zo goed als zeker zijn dat ze met de waarheid overeenstemt. Toen de journalist daarop zei : "Prins Philip kan toch met een F 16 vliegen" antwoordde de geïnterviewde : "zelfs een aap kan met een F 16 vliegen ermee opstijgen en landen , daar is niets aan." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst nooit.
Monarchieën zijn achterhaald.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |