![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word hier eigenlijk steeds bozer over.
De politie (een samenwerking van Binnenlandse Zaken en lokale besturen) draaide eigenlijk zeer behoorlijk (zelfs mensen op hoge verheven tronen in de politie moeten niet denken dat ze veilig zijn voor kontrole,sancties en desnoods ontslag bij slechte prestaties en wangedrag...getuige de regelmatige berichten in het nbieuws) Justitie,dat zichzelf in steeds ergere mate in de soep draait met cirkelredeneringetjes en procedures,om het dan nog maar niet te hebben over de moderne informatie-technologie staat daar te blinken als vermoedelijk het meest ouderwetse overheidsding van gans Noord-Europa....Binnenkort kunnen we museumbezoeken verwachten vanuit andere EU-landen aan onze Justitiepaleizen.. Maar geen nood,eerst even het politiewerk hinderen door de Justitiele procedure-pest reeds in te bakken bij de eerste ondervraging door de politie.... (in plaats van,als iemand door de Politie overgeleverd wordt aan Justitie,die persoon correct en snel te evalueren,desnoods te berechten en DAN te bestraffen).... Of...hoe je een andere dienst kunt mee onder water trekken ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 januari 2012 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En bij uitbreiding daarvan zijn de huidige en alle voorgaande federale regeringen tem de jaren '60-70 passief/actief medeplichtig, aan het tot stand brengen van de huidige (het grootste deel allochtone) criminaliteit, sociale chaos en de rechtstreekse gevolgen daarvan bij de modale burger. Dit is dus niet meer of minder als volksverraad met voorbedachte rade, dat kan zelfs een Filo niet ontgaan zijn. Om een escalatie en oncontroleerbare groei van de huidige situatie om te buigen naar een leefbaarder niveau, bied de Belgische manier van regeren weinig vooruitzichten of degelijke oplossingen en nog veel minder enige realistische hoop daarop. En je weet ook wel Filo, dat wanneer een volk niets meer te hopen of te verwachten heeft van haar leiders, zelfs niet het elementairste respect of bescherming, dan zien de vooruitzichten er meestal niet zo goed uit. Er resten dan nog weinig meer oplossingen dan: Voil�*, en met minder dan dat verandert er niks, getuige het wanbeleid van de laatste 35 jaar. Vandaar de inherente noodzaak van een samenwerking tussen NVA en VB. De andere partijen zijn bewezen onbekwaam. NVA en VB moeten het nog bewijzen. En ik vermoed dat zelfs BDW op den duur niet aan de interne partijdruk zal kunnen weerstaan, om daarmee een politiek verbond aan te gaan, de verder verloederende Belgische situatie zal het vlug genoeg vereisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ist veel beter dat niet bij categorie wapens valt: de X-marker http://firstcarecompany.nl/zelfverde.../x-marker.html
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 5 januari 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de NV-A doodeenvoudig een serieuze campagne op het getouw zetten om ook zo snel mogelijk Justitie te splitsen. Het "Belgisch" strafrecht is praktisch een kopie van het Franse. Veel procedure en veel theatrale pleidooien. Laat Vlaanderen ernaar streven om zichzelf bevoegd te maken over een eigen Justitie naar Nederlands model: zakelijk en efficiënt. Je moet maar eens vergelijken hoe lang het duurt in Nederland eer een misdadiger voor de rechter staat tegenover de situatie in koekoeksland la Belgique.
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wil wel eens zien hoeveel keer jij iemand durft neer te schieten, als je het al zou kùnnen. Ik daarentegen, en velen met mij, hebben al lang door, dat de instapdrempel van een pepperspray en dus de gebruiksvriendelijkheid -omdat je niemand doodt of gevaarlijk verwondt, veel lager is dat met een pistool of stun-gun, wat het een beter middel maakt. Je durft het sneller gebruiken, de gevolgen voor het slachtoffer zijn miniem en dus is de kans dat ze je actief gaan opsporen na gebruik, veel kleiner dan als een een vuurwapen gebruikt hebt. Nu, de klootzak die jou 's nachts aanvalt beseft dat evengoed, dat jij hem veel sneller zal durven bestuiven dan neersteken. Dus? Maar dat had jij ook al lang allemaal bedacht he?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zullen wel nog goei dingen zijn. En in belgie is 't ook verboden, maar dat zijn messen en AK47's ook he? Dus ik redeneer, als een gangster een AK mag bezitten zonder zelfs nog maar gearresteerd te worden bij betrapping, dan kan ik mij best een pepper permitteren. Trouwens wat zit er nu eigenlijk in die x-marker? Haarlak? De tijd dat mijn bomma nog geloofde dat ze met haar busje haarlak wat kon, is al lang voorbij. Het mens begeeft zich nu vrijelijk door nachtelijk antwerpen, met... U raadt het al ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 januari 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de bedoeling dat ge er mee te koop loopt en nog minder dat ge er misbruik van maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de weg die we aan het opgaan zijn, de toekomst, http://www.videosurf.com/video/507-d...1974-141778784 Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2012 om 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=YOgU7c0oPS0 Ken je mensen die daar al ervaring mee hebben ? Even apart. Een paar jaar geleden ging ik met m'n gezin op reis naar Spanje. Gekomen aan de personencontrole van de luchthaven, ging onze handbagage door de scanner and guess what. In de voorbereidingsdrukte van de inpak, had mijn madam ons busje pepperspray in een klein handkoffertje gestoken, tussen het andere verzorgingsgerief ipv in de grote koffers en die aan het x-rayscherm zat en die had dat buske ntl zien steken tussen de douchegels en de deo's. Ik werd direct omgeven door 2 securitymensen, die me apart namen voor enkele vragen. Mijn verklaring ? Heb die mensen uitgelegd dat ik met vrouw en dochters naar een Spaanse grootstad ging en dat die spray mij meer mogelijkheden gaf, om m'n gezin te verdedigen tegen mogelijke fysieke agressie van eventuele overvallers. Of mochten we als onwetende gevelgapers wat afdwalen en in een foute buurt terechtkomen. Als toerist loop je zowiezo meer in de kijker van mensen met minder zuivere intenties en dan is zo'n hulpmiddel meer dan welkom. Enfin, 20 minuten later zaten we op het vliegtuig naar het zuiden, weliswaar zonder pepperspray, maar met een verticaal geklasserd proces-verbaal. Heb er sindsdien niks meer over gehoord. 'k Moet er wel bij zeggen dat een van de agenten een vrouw was en ik het vooral tegen haar heb uitgelegd, dus dat heeft mss wel wat meegespeeld. Anyway, toen we weer thuis waren, heb ik me d'r onmiddelijk weer een aangeschaft via internet. ![]() Hoedanook en zoals in deze draad reeds is aangehaald, als de staat haar burgers geen bescherming meer kan of wil bieden, dan moeten die burgers daar dan zelf maar voor zorgen. Zelfbehoud is dan de drijfveer, een stopwapen is dan het middel om die drijfveer te ondersteunen en overvallers van je af te houden. Fuck the scum, ik heb geen zin in een jaartje of wat revalidatie en alle shit vandien, omdat een handvol lowlifes het mss nodig vond, om mij of derden te willen stitchen of ineen te trappen voor een handvol euro's of wat. Voorkomen is beter dan genezen in deze. Het verbod op wapenbezit is ook een perfide vorm van zelfbehoud, maar dan vanuit het oogpunt van een regering of machtsbastion, of ze zich nu democratisch noemen of niet. De reden daarvoor is evident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 januari 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Er zijn simpelweg niet genoeg middelen om alle gevallen meteen te behandelen. Die rondzendbrief is dus vooral zeer pragmatisch.
Wat die heroïnedealers betreft: eerst drugs legaliseren, dat bespaart al een hoop werk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het stopt niet....
Niet alle advokaten zijn zinnens om ergens midden in de nacht,gratis dan nog,af te komen om iemand die ze van haar noch pluimen kennen te vertegenwoordigen bij een eerste ondervraging........ ......tenzij ..................tenzij. ....er een goede (nacht)vergoeding aan vast hangt natuurlijk....komaan....laat ons redelijk blijven nietwaar? Laat ons nu eens bedenken wie dat zal mogen voorschieten.(een tip: NIET de,meestal armlastige,verdachte) Jazeker beste mensen.Onze politici vinden met de ene hand bezuinigingen uit en met de andere hand kreeren ze potentiele nieuwe uitgavenposten.En nu zijn ze zogezegd "verontwaardigd"... Nog even en men zal die advokaten mogen bekostigen met de buit die de verdachte gestolen heeft,of mogelijk zullen wij,burgers een speciaal soort verzekeringen aangaan om er voor te zorgen dat iemand, die ervan verdacht wordt iets jegens ons- of onze bezittingen misdaan te hebben, tenminste nog voor een rechter geraakt ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 januari 2012 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Net het wezenlijke ontbreken op de essentiele terreinen van al die (waardevolle) zaken die je hierboven opnoemt, zijn de rechtstreekse oorzaak van alles wat er maar kan mislopen in dit landje en bij uitbreiding daarvan in de rest van Europa. Of vind jij soms dat 'de democraten' het goed doen en het beste voorhebben met de brave burger ? Dan mag je me steeds eens een paar vb geven van dat 'goed bestuur', want ik ben er al een lange tijd naar het zoeken. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 januari 2012 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vandaag.be/binnenland/876...nmogelijk.html
Zelfs oppositie-politici begrijpen het schijnbaar niet....Nu wordt weer beweerd dat de Brusselse politie de toepassing van een "nultolerantiebeleid" onmogelijk maakt? -nultolerantiebeleid? oppakken en dan....euh......ter beschikking stellen -nultolerantiebeleid?? oppakken en dan...euh...tsja...als je in het bureel na een nachtje relletjes 10 jonge mannetjes hebt die moeten zitten wachten op hun advokaat...dan zal men straks "wachtruimte" moeten bijbouwen...en extra bewakers...en een koffieautomaat...en sanitair....en een TV..en een speelcomputer.... Trouwens gezien er geen gevangenissen meer zijn,en er de eerste jaren geen zullen bijkomen is er ook aan de "vraag-zijde" geen mogelijkheid meer om mensen die uiteindelijk veroordeeld zijn op te sluiten... En...top-of-the-bill.....kondigt bevoegd Minister Milquet van BiZa aan dat de politie "slanker" moet.....Met andere woorden,we weten al waartoe dit zal leiden,minder straatflikken om het WERK te doen,meer managementniveau's en zo... laat de boefjes maar lopen.... ![]() Het enige wat de politie moet doen is patrouilleren,overtredingen van de wet vaststellen,desnoods verdachten vatten en een dossier opstellen en dan is het aan JUSTITIE om daar verder mee te werken! Politie moet NIET bezig zijn met Justitiele dada! Laatst gewijzigd door kelt : 10 januari 2012 om 18:27. |
![]() |
![]() |