Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2012, 10:49   #41
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Jep, die Vanackere oordeelt streng over de bonussen ... van anderen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 10:50   #42
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Het is vandaag BK cyclocross. Een andere keer, graag.
En anders missen we onze soap nog...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 10:54   #43
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niets van . Een storm in een glas water. Er was een verkeerd document uitgegaan van het kabinet di Rupo (daterend nog van de vorige regering als ik het goed begrijp). Het is al rechtgezet door het betreffende kabinet.

Heel die hetze is een verwijfelde aanval van de NVA, die kost wat kost iets probeert te vinden om deze regering in discrediet te brengen. De NVA weet echt niet meer van welk hout pijlen maken. Dat komt ervan als ge uzelf aan de kant zet.
Ondertussen wordt er vanuit regeringskringen ook al in alle bochten gekronkeld.
Als het een verkeerd document was, dan doet de regering bewust aan desinformatie, wat in feite nog erger is.

Misschien komt straks uit dat we die 5% besparing op hun wedde moeten berekenen NA die verhoging van 8% volgens dat verkeerd document

Beste kerel, je moet jezelf opgeven als woordvoerder voor deze regering, volgens mij een perfecte match
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 10:54   #44
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
whatever, maar vergeet vooral de gang en de wc pot niet te kuisen vandaag
INGERUKT!
Nogmaals kleine: dat doet een privé-firma.
Nogmaals kleine: afgekeurde bijziende burgers met platvoeten zullen nooit in hun leven INGERUKT moeten roepen.

Leuk detail: die dames hun stofjassen lijken sterk op de uwe.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 10:56   #45
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk bericht
NEEE! Vraag hem niet om een bron, dat kan hij nooit geven.
De bron is zijn fantasie.
Ik begin eigenlijk te denken dat het iemand is die opzettelijk telkens reacties probeert uit te lokken om het forum te doen "leven".
Ik beloof dat ik vanaf nu NIET meer reageer op "Het Oosten", als iedereen dit nu zou doen en volhouden, dan zou ons dit goed doen.
Prettige zondag
Als we allemaal die houding zouden aannemen dan zou System/Het Oosten zijn verhaal inderdaad snel eindigen. Want het is ondertussen voor zowat iedereen hier duidelijk geworden dat hij en die andere trol Henri1 kicken op het eindeloos uitbraken van ultra-Belgicistische francofiele onzin. Hij zou dan wel nog steeds kunnen rekenen op bijval en applaus van gelijkgezinden op dit forum.
Oud 8 januari 2012, 10:59   #46
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Als we allemaal die houding zouden aannemen dan zou System/Het Oosten zijn verhaal inderdaad snel eindigen. Want het is ondertussen voor zowat iedereen hier duidelijk geworden dat hij en die andere trol Henri1 kicken op het eindeloos uitbraken van ultra-Belgicistische francofiele onzin. Hij zou dan wel nog steeds kunnen rekenen op bijval en applaus van gelijkgezinden op dit forum.
Goed opletten, nu gaat hij over Nederland of over de Vlaamse collaboratie in de Tweede Wereldoorlog beginnen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:06   #47
eno2
Banneling

Standaard

Tijd voor weer een rondje burgerlijke ongehoorzaamheid
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:11   #48
Burry
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley84 Bekijk bericht
Eerder had de NV-A al een aanval geopend op de dotatie aan de koninklijke familie. Ondanks de belofte tot matiging stijgt die dit jaar ook met drie procent, klonk het. Hier bleek achteraf dat de dotatie aan de koning zelf via de grondwet geregeld is en dus niet zomaar teruggeschroefd kan worden. Voor de andere leden van de koninklijke familie kan dat wel.
Van een eerste leugentje zijn ze bij Di Rupo I dus nog niet gestorven. De grondwet zegt idd dat bij het aantreden van een vorst een dotatie/civiele lijst wordt opgesteld. Nergens staat er in de letter dat die dotatie niet in tussentijd gewijzigd kan worden en al zeker niet dat die dotatie geïndexeerd moet worden.
Het is niet omdat men dat vroeger op Di Rupo's wijze interpreteerde dat het nu niet anders kan.

Trouwens, men wou De Wever onvoorbereidheid verwijten, maar de knappe PS-studiedienst koppen publiceerden wel een regeerakkoord met een belofte die ze niet kunnen houden?

Intelligente mensen - de meeste van onze politici zijn het wel hoor - maken niet zo snel domme fouten, wel opzettelijke leugens waarvan ze hopen dat ze niet (snel) uitlekken.

Laatst gewijzigd door Burry : 8 januari 2012 om 11:23.
Burry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:28   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk bericht
NEEE! Vraag hem niet om een bron, dat kan hij nooit geven.De bron is zijn fantasie.
Ik begin eigenlijk te denken dat het iemand is die opzettelijk telkens reacties probeert uit te lokken om het forum te doen "leven".
Ik beloof dat ik vanaf nu NIET meer reageer op "Het Oosten", als iedereen dit nu zou doen en volhouden, dan zou ons dit goed doen.
Prettige zondag
Mijn bron had ik van het nieuws op de VRT-radio deze morgen. Maar ik zal u zelfs een heel goede nieuwe bron geven en een heel recente. Eentje die ik pas zojuist heb bekeken. Namelijk de Zevende Dag. En daar wordt, door Wathelet en Van Herstraeten, als het ware precies maar dezelfde uitleg gegeven als deze van mijn vorige post en deze van de radio.

Een storm in een glas water en een slag in het water voor de NVA. En dus kletswijven, bekijk de Zevende Dag maar eens opnieuw via uw PC in plaats constant van fabeltjes uit uw mouw te schudden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 11:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:30   #50
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Degoutant en een regelrechte SCHANDE!!!!

Hopelijk doet dit weer een pak mensen de ogen openen!!!
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:37   #51
Spreken is zilver
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn bron had ik van het nieuws op de VRT-radio deze morgen. Maar ik zal u zelfs een heel goede nieuwe bron geven en een heel recente. Eentje die ik pas zojuist heb bekeken. Namelijk de Zevende Dag. En daar wordt, door Wathelet en Van Herstraeten, als het ware precies maar dezelfde uitleg gegeven als deze van mijn vorige post.

En dus kletswijven, bekijk de Zevende Dag maar eens opnieuw via uw PC in plaats constant van fabeltjes uit uw mouw te schudden.
Godzijdank (maar waarschijnlijk spijtig voor u) hebben we nog een wakkere oppositie...

Een goede start heeft deze regering met al haar al dan niet administratieve fouten alleszins niet gemaakt.

En ze is nog maar pas bezig.
Spreken is zilver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:37   #52
born2bewild
Banneling

Standaard

buiten de oppositie gerekend, heren vanackere en di rupette
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 januari 2012 om 11:39.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:39   #53
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Degoutant en een regelrechte SCHANDE!!!!

Hopelijk doet dit weer een pak mensen de ogen openen!!!
Inderdaad, wat de NVA hier weer probeerde, was ronduit degoutant.
Oud 8 januari 2012, 11:41   #54
Burry
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Een storm in een glas water en een slag in het water voor de NVA. En dus kletswijven, bekijk de Zevende Dag maar eens opnieuw via uw PC in plaats constant van fabeltjes uit uw mouw te schudden.
Hum, dat zou dus betekenen dat deze regering al drie gelijkaardige domme fouten heeft gemaakt, die naar haar woorden niet de bedoeling waren.

Geloof me, fouten zijn at random, als de fouten steeds in een zelfde richting gaan dan zijn het naar alle waarschijnlijkheid geen fouten, maar wel degelijk de opzet.

Dat men naderhand moet doen alsof men het niet gezien had, of het niet de bedoeling was... Tja, wat kan men anders als, al zwijgen de media er braafjes over, de oppositie het uiteindelijk toch kan in de aandacht brengen?
Burry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:41   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreken is zilver Bekijk bericht
Godzijdank (maar waarschijnlijk spijtig voor u) hebben we nog een wakkere oppositie...

Een goede start heeft deze regering met al haar al dan niet administratieve fouten alleszins niet gemaakt.

En ze is nog maar pas bezig.
Een wakkere oppositie die hier de bal vokomen misslaat dan. Een bijwijlen onbekwame oppositie eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 11:43.
Oud 8 januari 2012, 11:49   #56
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn bron had ik van het nieuws op de VRT-radio deze morgen. Maar ik zal u zelfs een heel goede nieuwe bron geven en een heel recente. Eentje die ik pas zojuist heb bekeken. Namelijk de Zevende Dag. En daar wordt, door Wathelet en Van Herstraeten, als het ware precies maar dezelfde uitleg gegeven als deze van mijn vorige post en deze van de radio.

Ik herinner me nog de tijd dat dit programma 'Ieder zijn waarheid' heette...
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:50   #57
eno2
Banneling

Standaard

Hoe zit het nu, wordt er gegraaid of niet gegraaid?

Ik schat in dat het om een surrealistische CANARD gaat

Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 11:59.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 11:50   #58
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik zal u zelfs een heel goede nieuwe bron geven en een heel recente.
Maw. vers van de spindoctor...
Oud 8 januari 2012, 11:55   #59
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burry Bekijk bericht
Hum, dat zou dus betekenen dat deze regering al drie gelijkaardige domme fouten heeft gemaakt, die naar haar woorden niet de bedoeling waren.

Geloof me, fouten zijn at random, als de fouten steeds in een zelfde richting gaan dan zijn het naar alle waarschijnlijkheid geen fouten, maar wel degelijk de opzet.

Dat men naderhand moet doen alsof men het niet gezien had, of het niet de bedoeling was... Tja, wat kan men anders als, al zwijgen de media er braafjes over, de oppositie het uiteindelijk toch kan in de aandacht brengen?

Het zou me niet verbazen dat het hier om bewuste desinformatie gaat van de regeringspartijen met de bedoeling een reactie uit te lokken van de oppositie om daarna ze lik op stuk te geven.

Het zou me niet verbazen dat wanneer die "verkeerde document" niet was opgedoken dat onze heren staatsmannen in wording (wat wil dit eigenlijk zeggen?) - zich die 8% opslag hadden gegeven om daarna - kijk eens aan wij geven het voorbeeld - een besparing van 5% op te leggen.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 12:01   #60
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Wat er gebeurd is ?
Ze hebben een proefballonnetje opgelaten.
We pakken 8% van de belastingbetaler, en zien wat er gebeurt.
Wordt er niet teveel gemord, dan is de buit binnen.
Als er wel gemord wordt, zeggen we dat het een foutje is, en op politics.be zal onze goede vriend system/het oosten wel verkondigen dat het de fout is van de oppositie.

Nu nog zien of ze écht die 5% gaan inleveren.
Misschien wilden ze wel 13% pakken, en is er dus al 5% "ingeleverd".
Zo gaat dat bij maffioso.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be