![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds geloof ik nooit dat de forummers die zo frekwent imho gebruiken werkelijk "humble" zijn ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik had eerst dit moeten lezen vooraleer mijn mening te plaatsen. Sorry.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
id ![]() Weg met de pannenkoek! In elk geval sreken we de tussen- n toch niet uit. Waarom hem dan schrijven? ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2012 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn opinie => vind ik ook wel goed, maar ik vind het nergens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Oók dat heb jij weer verkeerd begrepen. Ik signaleerde al verscheidene van jouw draden, omdat ze in het verkeerde subforum geplaatst werden (zo ook deze draad trouwens). Ik deed dat niet met de bedoeling ze naar K&K te laten verplaatsen, maar in de stille hoop dat ze gewoon integraal verwijderd zouden worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind je van mijn vondst: "Seriële bully"? Moeilijk woord voor 1001 persoonlijke aanvallen. Dat moet ik in 2004 al bedacht hebben ![]() ![]() ![]() Speciaal voor jou ![]() ![]() ![]() Ik wens je geen tot ziens ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2012 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Klinkt niet gedistingeerd en is ook wel ongepast trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij trolt me al jaren, terwijl ik nooit reageer, behalve één keer per jaar. En daar krijg ik steevast 4 bp voor. Terwijl hij gewoon eindeloos mag door gaan. Ge moet er trouwens niet aan twijfelen dat hij er weer in geslaagd is mijn zoveelste draad naar K&K te versassen. Die heeft een constante rode-driehoekjes-verbinding met moderatie, terwijl hijzelf een notoire seriële bully is. Maar troost je, zijn jaarrantsoen zit er weeral op voor dit jaar. Ik zal jouw lievelingetje nu voor alle eeuwigheid amen sparen. Omdat gij het zijt. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2012 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het een gallicisme is, en het wordt ontzettend vaak gebruikt.
Ook bij hoogopgeleide Vlamingen. 'Er zal moeten hard gewerkt worden.' FOUT: het woord 'moeten' vraagt zich af wat het daar hangt te doen. Het is totaal ontheemd en gedesoriënteerd. Arme moeten! 'Er zal hard gewerkt moeten worden.' GOED: Het woord 'moeten' staat op de juiste plaats voelt zich gerespecteerd. Het maakt volwaardig deel uit van een keurige Nederlandse volzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn normaal , dagelijks, taalgebruik is:
'Er zal hard moeten gewerkt worden' Is dat verkeerd? Laatst gewijzigd door Biggles : 11 januari 2012 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zaak van louter taalgevoel, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Cool breeze over the mountains" Reeves!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |