![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Om de filmpjes toch te zien, kun je ze downloaden, gewoon de extensie van de URL veranderen naar wmv:
http://www.vlaanderenscherpgesteld.b.../De%20N-VA.htm Wordt: http://www.vlaanderenscherpgesteld.b.../De%20N-VA.wmv enzovoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Met dank aan VB om het Vlaams Nationalisme te marginaliseren. Als VB van in het begin gematigd en democratisch was zoals de N-VA dan was deze opzet allang geslaagd. ipv daarvan hebben we 15 jaar moeten wachten op een ethisch gezonde vlaamse partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De studie toonde het tegenovergestelde aan. Pech voor de slecht geïnformeerden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn niet alle Vlamingen racist. Vele vlamingen hebben wel een bloedhekel aan Walen, Franstaligen, moslims, Marokkanen, Turken, ... Niks nieuws onder de zon eigenlijk of kom jij dat ontkennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een vreemdeling zou voor minder voor de Franstaligen gaan. Hetgeen ik hier lees over vreemdelingen ben ik nog nooit tegengekomen op een Franstalig forum. Ze laten hun ware aard zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan heb jij nog nooit de fora van La Libre of Le Soir gelezen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat wil je ook? Enerzijds wil men graag Brussel bij Vlaanderen hebben bij een splitsing maar anderzijds geeft men de perceptie dat men zijn huidige bewoners eigenlijk toch maar liever kwijt dan rijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Doe ik constant. Dat er gezeikt wordt over den Vlaming zal niemand ontkennen. Vlamingen daarentegen zeiken over de Waal, de moslim, de allochtoon, de Marokkaan, ... Kom dit nu niet ontkennen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar zitten Henri, System en consoorten. Ik zou wel eens willen weten wat zij denken over dit soort journalistiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ontken dat ook niet, maar de Vlaming is niet anders dan anderen hoor, en de Waal ook niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, zij gaan toch maar gewoon de boodschapper aanvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Keep on dreaming. Vraag aan eender welke allochtoon te kiezen tussen een Waal en een Vlaming en ze gaan voor de Waal. Nu, kan ik me toch wel herinneren dat forummoslims hier onlangs eerlijk voor uitkwamen. Ik begrijp ze volkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke mens is van nature lui. Alleen is de waal er in geslaagd zijn luiheid te institutionalizeren en de Vlaming er te laten voor opdraaien. Natuurlijk zou ik ook liever een waal zijn, maar er moeten wel genoeg Vlamingen overblijven om mij te sponsoren natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De Frastaligen zullen nu wel op de proppen komen met een studie die bewijst dat de vrt haat verspreidt over de Franstaligen. Weinig geloofwaardig allemaal...
![]() |
![]() |