![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toeval? de maya's denken het niet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat niet. Desalniettemin is varen zeer amusant. Als je nu sensatie wil op een cruiseschip, dan kan je beter eens het Panamakanaal passeren. Tien uur sensatie.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 19 januari 2012 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kapitein heeft hééél veel verantwoordelijkheden.
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Mitgard, mijn beste kerel als iemand dicht langs de kust vaart met zon ding in de baai dan kan er al eens een rotje in de weg zitten. Nu bon, dat had nog vergeven kunnen worden. Maar deze man koos zo snel als hij kon het hazenpad en dat had ie nu niet moeten doen. Hij hangt.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 20 januari 2012 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn het uitgerekend deze drie officieren van wie men volgens het zeerecht verwacht dat zij met hun drieën aan boord horen te blijven tot de laatste man is geëvacueerd... Toch niet allemaal per ongeluk in die sloep gevallen zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Of als het dan toch aan de kust gebeurd, dan toch beter zo:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Hier stond de 'automatische piloot' op gericht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat hebben ze. Het probleem is dat de scheur langs de zijkant was en ook zo groot. De schotten werden naar beneden gelaten maar er waren al zoveel compartimenten onder water gelopen in een fractie dat de ene kant van het schip plots veel zwaarder was dan het andere, daardoor is het langzamerhand beginnen overhellen tot het volledig op zijn zijkant lag. Moesten het gat in de voorkant van het schip gekomen zijn dan was er waarschijnlijk geen probleem geweest.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, als puntje bij paaltje komt dan moest dat schip daar gewoon niet zijn, maar een paar mijl verder de zee in. De kapitein wou een show afsteken maar was blijkbaar ook nog eens zo stom om die zelf niet in goede banen te leiden. Tjah....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Op een simpel autootje staat vandaag een parkeer sensor om niet tegen een iets aan te rijden als je parkeerd ; En een schip met 4500 mensen kan door ene klojo gewoon rondjes draaien , Ongelooflijk . Ik ben al twee maal op de Queen Marry II geweest en ook op de brug Ik kan me niet indenken dat dergelijk zaken daar kunnen gebeuren .
Wat ik in terzake hoorden over het taalgebruik was enerzijds to the point , maar wel echt verkeerd gesteld . In d buik van dergelijk schip werken veel mensen in Queen Marry II is dat 1400 waarvan 900 Filipijnen , mijn schoonbroer is daar één van . Alle Filipijnen spreken engels , en dat is ook zo voor 90 % IN de Filipijnen , trouwens alle documenten en een test om er te werken is in het engels , Ik ben zelf op ,bezoek geweest in het Vormingcenter in Manila . OOk in de Costa Concordia werken honderden Filipijnen en ook zij spreken zonder één uitzondering engels . en wat was er te horen bij de ramp op de costa concordia , Italiaans geruzie overheerste omroepen eveneens in Italiaans . Men had niet eens de allertheid om in het Engels om te roepen . Deze stelling is bevestigd door enkele Engelse Toeristen Vooralleer de bemanning in de buik van het schip van iets wist was het waarschijnlijk voor velen te laat . Ik ben samen met mijn schoonbroer en een bevriend bevelhebber in de personeelscajuiten en personeels keuken en wasserij geweest , bij een ramp en water lek sluiten diverse compartimenten zich hermetisch af . wanneer je te laat verwittigt bent is er geen ontkomen aan . Ik lees met geen woord in geen enkele krant of media wat met de bemanning in de buik van het schip . IK GELOOF ER GEEN BAL VAN !!! dat er nu nog enkel 21 vermisten zouden zijn ? |
![]() |
![]() |