![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kandidatenlijstje van de GOP is aan het uitdunnen,maar niettemin van een oneindige triestheid en,beperkte leefervaringen (binnen de club van wat rijke mensen),en erger nog,kompleet verkeerde leeftijd.....
Het is echt jammer voor de GOP dat McCain geen 30 jaar jonger is.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 januari 2012 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Laatste peilingen voor de primary SC:
SOUTH CAROLINA (Clemson Univ): Gingrich 32, Romney 26, Paul 11, Santorum 9 SOUTH CAROLINA (PPP Tracking): Gingrich 35, Romney 29, Paul 15, Santorum 15 SOUTH CAROLINA (We Ask America): Gingrich 32, Romney 28, Paul 13, Santorum 9, Huntsman 3, Perry 3 Gingrich is gestaag aan het stijgen. Romney zou wel eens voor de verassing komen te staan dat het nog niet gedaan is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Newt heeft geweldig gescoord in het laatste debat. Romney was flauw. Benieuwd aan wie Paul en Santorum hun steun gaan geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De media probeert het anders voor te stellen maar het is de facto een tweestrijd Paul - Romney. En zelfs een overwinning van Gingrich in SC verandert daar niets aan. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 21 januari 2012 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beste republikeinse kandidaat in decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Newt Gingrich wint de South Carolina primary overtuigend met 40 percent tegen Romney 28, Santorum 17 en Paul 13.
Het circus verhuist nu richting Florida. Florida is gematigder als geheel dan SC, maar toch nog redelijk conservatief. Eigenlijk is Florida de perfecte swing state. Heel conservatief in het noorden en centrum, maar liberaal langs de kusten (Miami,... ) door influx van gepensioneerden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Misschien voor de verkiezingen maar dar maakte hij een veel te grote bocht en zichzelf irrelevant.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Er waren in 2008 twee McCain's die kandidaat waren. De "maverick" en de conformist. McCain ahd oorspronkelijk een aantal van de partijlijn afwijkende standpunten, maar om in 2008 de nominatie binnen te halen had hij zijn kazak volledig gedraaid. Net zoals Romney nu ook doet. Flip-Flop!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Amerika is een verloren zaak.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ![]() Heb je daar argumenten voor? Je denkt toch niet dat de Amerikanen, hoe dom ze ook zijn, zich twee keer in tien jaar tijd in het verderf gaan kiezen? Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2012 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Ze hebben bush herverkozen . Ik zie ze gerust 1 van de republikeinen verkiezen boven obama.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar drie keer???? (alhoewel, de eerste keer was Al Gore verkozen) Ik zet 1000€ Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2012 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Erdogan is ook een moslim fundamentalist. Dus wat mij betreft heeft Perry gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben het daar niet mee eens. Het ziet er zeer slecht uit voor de VS maar bij ons komt een figuur als Ron Paul niet eens aan bod.
En als hij het niet haalt dan geef ik zijn zoon Rand een heel grote kans in 2016. Vraag is natuurlijk wat voor Amerika dat van 2016 gaat zijn na nog eens 4 jaar Obama. Gingrich heeft gelukkig echt 0.0 kans volgens mij. Ik vind het al een mirakel dat een dergerlijk figuur nog zoveel stemmen haalt. Tot je dan de cijfers iets beter bekijkt en vaststelt dat het vooral bij de ouderen is. Degenen die al hun info dus van de MSM halen. Hopelijk wordt de dienstplicht in de VS terug ingevoerd. Ik denk dat het anti-oorlogsprotest er veel groter zou zijn als iedereen riskeert om zelf of naaste familie ergens ver weg op de planeet gruwelijk verwond of gedood te zien worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Amerika hoeft geen verloren zaak te zijn als de GOP de SOP wordt.
|
![]() |
![]() |