Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2012, 04:26   #41
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Dus je citeert een volledig irrelevant statistiek om een volledig ander punt te maken?

Interessant.
ik zei dat de lonen over het algemeen lager liggen, jij vroeg waarop ik me dan baseer...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 04:27   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
ik zei dat de lonen over het algemeen lager liggen, jij vroeg waarop ik me dan baseer...
En dat maakt totaal geen zak uit, omdat Effects contract hem een loon bezorgt dat hem bevalt, en vooral boven uw wens ligt.

Ik wens Effect een goeie loopbaan en voorspoedig leven in het nabije moffrika.
Oud 23 januari 2012, 13:05   #43
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet je toch niet uitleggen dat een statistiek die het gemiddelde loon bekijkt niet hetzelfde is als een statistiek die stelt dat het loon algemeen lager ligt?

Het eerste is gemiddelde, het tweede is (grosso modo) de mediaan. (Maar zelfs dat dus niet volledig.)

En dan nog is dat niet bepaald relevant: zo een land zou perfect een veel duurzamer, stabieler en lange termijn welvaartscreërend systeem kunnen hebben dan het andere. En dan lijkt me dat bezwaarlijk een argument.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:17   #44
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Das wollen wir hoffen:

Mein Betrieb hat mir einen Privatkurs gegeben. Wenn Sie den Thread über Elio Di Rupo und das Niederländische lesen, wissen Sie, dass ich in einem Monat scheußliches Deutsch gelernt habe. Damit kann ich so ziemlich alles für alle Deutschen verständlich ausdrücken.

In einigen Monaten werden die meisten meiner Sprachfehler nicht mehr vorhanden sein.

Nog veel werk aan de winkel. Noch viel Werk an dem Winkel Toi toi toi!
Dank u Een zeer hulpzame post, dus neem deze reply absoluut niet sarcastisch Duitsers hebben niet echt de neiging om iemand te verbeteren wat ik persoonlijk een beetje vervelend vind.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2012, 13:20   #45
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
jean-marie pfaff Duits Ich habe den Bol in den Goal geschopft.
t mijne is niet veel beter.
Het is een begin Binnen twee jaar zullen we nog eens klappen.
Oud 23 januari 2012, 13:24   #46
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan migreert u uit economische overwegingen. Op welke manier zou Di Rupo U 2000 euro kosten?
Doet het woord bedrijfswagen een belletje rinkelen? Of het woordje ecopremie? Of u kan eens navragen wie de bankentaks en nucleaire rente gaat betalen.

Citaat:
Waarom niet naar Noorwegen, Zwitserland of Luxemburg? Daar liggen de lonen het hoogst.
Domme vraag. Geld is niet alles. Ik krijg de kans om ervaring op te doen in het buitenland in mijn droomjob, en krijg bovendien een fikse opslag. Ik zou misschien nog meer kunnen krijgen elders maar gezien ik mijn job graag doe maakt dat mij persoonlijk niet veel uit.

Citaat:
Overigens voor bepaalde ingenieurs of geologen liggen de lonen het hoogst in landen als Angola.
Geen zin om bij Filip de Winter te gaan wonen. Als ik de eene ondemocratische extremist ontvlucht ga ik echt niet een andere opzoeken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be