![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Over 2 weken woon/werk ik bij onze oosterburen, weg van de Di Rupo belastingen en het vlinderakkoord. Waarschijnlijk kom ik pas terug wanneer we over Republiek Vlaanderen kunnen spreken. Ik zie dat het mis gaat, ik heb een aanbod gekregen dat ik niet kon afslaan, en ik ben weg. Soms is het goed om de storm voor te zijn.
Voor het 1-euro argument en het sociaal kerkhof waarmee Occupy-werklozen zo graag schermen... Mijn loon is enkele honderden euros meer dan een pas afgestudeerde in België van kan dromen. Tijd om aan mijn eigen toekomst te denken, en niet langer die van de Belgische generatiedoppers en bruggepensioneerden. Wish me luck ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Good luck, en groot gelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal zien, 't zal goed meevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Er staan nog steeds fouten in je onderschrift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Is goed ik zal ze aanbrengen als belastingvermindering voor mijn ouders. Mijn vader alleen al betaalt jaarlijks een veelvoud van mijn studiekosten aan belastingen. Gelieve bij de les te blijven (no pun intended)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je in Duitsland wilt werken, moet je dan geen vloeiend Duits spreken?
Overigens volgens familieleden die in Duitsland werken liggen de lonen lager dan in België in de meeste sectoren. Als je hogere lonen wil dan in België moet je al naar Groot-Brittannië (waar het leven ook duurder is),soms Frankrijk (Parijs) of Scandinavië. Als je manager bent met ervaring of ingenieur heb je meer mogelijkheden. "Republiek Vlaanderen" zal niets veranderen aan de economische situatie, behalve voor de 100000'en Vlamingen die in Brussel werken. De chaos en politieke strubbelingen die met de vorming van een nieuwe staat gepaard gaat zijn meestal ook erg negatief voor de economie, zoals de nieuwe staten in Oost-Europa hebben kunnen vaststellen. Alle republieken van de Sovjet-Unie behalve Estland namen na de onafhankelijkheid een flinke economische duik waar de meeste nooit van hersteld zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hou ons op de hoogte, Bundesgenoss
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Succes, en hopelijk heb je goede pakketten voor gezondheidszorg en pensioen!
![]() |
![]() |
#14 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 20 januari 2012 om 13:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Nordrhein-Westfalen. Ik kan nog altijd zonder probleem in het weekend mijn nederlandse vriendin bezoeken zonder dat zij er iets van hoeft te merken (buiten mijn hoger besteedbaar inkomen). Met dank aan flexibele uren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze draad is in strijd met het forumreglement. Een inbreuk die 5 banpunten kan opleveren:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- verloning (hoger) - belastingen (lager) - stabiele regering (!!!) en onbegrendelde democratie - nefaste vlinderakkoorden voor al wie werkt - onvermijdelijke N-VA overwinning in 2014 - ...... Wanneer dit niet kan, dan mag deze thread voor mijn part verplaatst worden naar K&K. Als vriendelijke belgicist die u bent, ga ik er van uit dat u mij niet gerapporteerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() De meningen daarover zijn verdeeld. We spreken elkaar wel in 2014. Ik betaal geen cent belastingen meer aan Di Rupo. Indien België blijft bestaan dan blijf ik nog liever weg uit deze appartheidsdictatuur. Zoals ik al zei, er zijn genoeg landen waar ik heen kan dankzij mijn netwerk dat ik in de afgelopen jaren speciaal hiervoor opgebouwd heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |