![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder zo ver ter gaan, een doodgewone kurk, aansteker of nog beter, een rolletje muntstukken in uw vuist doen wonderen. De slag komt veel harder aan, en je kan je vingers niet breken. Want ja, als je echt hard doormept, en je hand is niet heel goed gesloten kan je jezelf pijn doen. Voor mensen die niet sterk zijn en/of niet goed kunnen vechten is een stroomstootwapen misschien de oplossing. Daar krijg je zelfs een kleerkast van 120 kilo zonder moeite met tegen de vlakte, en dan kan je kiezen, hem met je voeten bewerken, of wegglopen. Er zijn zelfs stroomstootwapens in vorm van een boksijzer tegenwoordig, dus elke mep is een aanvaller omver, zoals Tarzan ! ![]() Die dingen zijn allemaal vrij makkellijk te vinden op internet, naast klassieke peppersprays, en andere traangas en CS-gas. Of anders rijd je tot in Frankrijk, waar dit vrij te koop is in elke wapenwinkel. http://www.google.fr/#hl=fr&cp=18&gs...w=1152&bih=626 http://www.rhinodefense.fr/defenses-...000-volts.html Laatst gewijzigd door den dinges : 22 januari 2012 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel waar ze schrik van hebben : een messteek in hun lijf of nek bvb. Spijtig dat die boefjes niet af en toe een messteek krijgen van iemand die ze aanvallen. Want zo ongestraft en ongehinderd mensen kunnen afslaan, dat hitst hen natuurlijk nog meer op...Gelijk hongerige honden of hyena's, als ze zien dat je schrik hebt zijn ze niet meer te houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt alleen in de rovershollen en woestijnkampen waar ze vandaan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik geen mes mogen hebben van jou ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als we buiten school op elkaars muil slaan? Dan komt de school er bij wonder nog steeds achter en moeten we weer rekening houden met hetgeen wat ik opsomde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je moet als jongere toch af en toe eens wat aan den lijven ondervinden ook nog. En iedereen kan toch nog altijd in een sportclub zoals judo en dergelijke zich eens wat gaan oefenen hé? En dat is zonder preek. Het zelfvertrouwen zou stukken toenemen bij velen en in geval van conflict ook het respect van u af te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1205472 Laatst gewijzigd door filosoof : 22 januari 2012 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou daar op zen minst met een mes én tasergun rondlopen. Idd, ik heb al gelegenheden gezien waarbij wapens werden bovengehaald. Scanners aan elke poort van elk openbare deur zouden verplicht moeten zijn. En steek als europeaan maar eens zo een straatjongen neer, je krijgt een voorbeeldstraf omdat men racisme 'een sterk signaal wil sturen'. Uw portefeuille afgeven is goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
veel barkrukken, flessen en broeksriemen te vinden op die bus.. ohja, en slaag je iemand zijn oog uit met je broeksriem, kan je er zelf nog voor betalen. Nu kan hij klacht neerleggen in deze zaak, en zal hij wel vergoed worden
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bom-GSM bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik zie een omgekeerde trend: onder invloed van Noord-Afrikaanse straatschoffies en dergelijke wordt een aanzienlijk deel van de jeugd gewelddadiger en in zekere zin ook assertiever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot wat is dit volk verworden, staat er werkelijk geen grens op?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() kreupel niet nee. Maar als iemand mij een vuist geeft op cafe, zal ik wel schoonekes zien dat er genoeg getuigen zijn om hem een proces aan zijn been te lappen. Dan kan hij me achteraf betalen..die wraak is veel zoeter.
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |