![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serveersters in een bar met gesloten decolté?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is echter of hij ze zou kunnen behouden en onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf ook naar het salon geweest en vond het veel aangenamer om aangesproken te worden door de mooie dames, dan door de stijve mannen die ondanks hun zogezegde kennis, weinig technische detail konden geven en ze net als de mooie dames moesten gaan opzoeken. Maar ik denk dat Milquet de Belgische economie helemaal wil fnuiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straks heeft ze het weer 'niet zo bedoeld' (maar wel geprobeerd)! en nog van die blablabla. Gewoon even polsen of de tijd al rijp is om alles naar de Milquet-hand te zetten! Zich eruit lullen als de goegemeente er zich tegen verzet en doorduwen als het verzet klein is. Is trouwens de taktiek van heel Di Rupo I geworden.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 24 januari 2012 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dus naast een CGKR bestaat er dus ook een IGVM? Hoeveel centra en instituten voor gestandardiseerde denkwijzen bestaan er eigenlijk?
Dit doet mij serieus denken aan Monty Python and the Ministry of Silly Walks. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 januari 2012 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken ze ook niet allemaal, maar ik weet van het bestaan van 5 instellingen die de opdracht hebben een gestandardiseerde denkwijzen aan de bevolking op te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alleen is dit absolute nonsens, ik vraag me af hoe ver die wet zal reiken, "stereotypering van mannen en vrouwen" is een heel vage omschrijving. Wordt enkel het autosalon hier op de korrel genomen, of zullen de heren en dames van de reclame-industrie ook op hun tellen mogen letten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedrijven lopen trouwens reeds lang het gevaar een boete te krijgen als ze vrouwonvriendelijke kalenders laat ophangen binnen de bedrijfsmuren. De dienst voor arbeidscontrole is dan ook één van de instellingen die de bevolking een gestandardiseerde denkwijzen moet opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het wordt stilletjesaan tijd om eens het proces van de gedachtenpolitie te beginnen opmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Oei! Milquet gaat er verder werk van maken:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Milquet in burka? Ik zeg niet non!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jamaar wacht een keer ?? wil ze nu zeggen dat wanneer een man niet klaarkomt op een verminkt vrouwelijk gezicht, dat hij zich iets inbeeldt en dat hij aan discriminatie doet ? ALe dat kan toch niet ? Over kleuren en smaken kun je toch niet discuteren ? ALs ik nu kik op mulatjes moeten al die blanke geen klacht indienen wat is dat nu ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() toch één die doorheeft dat dat laatste artikel satire is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godverdomme, ik was dat hier al aan het bespreken dat zij zogoed als zot gekomen was.... ahhhh tis een satire. IK was aanhet denken dat het weer een waalse truuk was om alle gehandikapte als prostituees in de werkloosheidscircuit te duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Homo's en hetero-vrouwen kijken toch liever naar knappe mannen in monokini's ![]() we zijn ook mensen , we gaan ook naar autosalons ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.chinadaily.com.cn/busines...nt_9801449.htm
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 24 januari 2012 om 15:53. |
||
![]() |
![]() |