![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je illustratie en context ontgaan me inderdaad en blijkbaar hield je daar al op voorhand rekening mee gezien je "als ge begrijpt wat ik bedoel". Wilde je gewoon de post die je quote nog eens herhalen met je eigen woorden (voorbeelden) als instemming of wat was de bedoeling ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een psychische ziekte is inderdaad niet geschikt om alle beroepen uit te oefenen. Daarvoor is er de arbeidsgeneeskunde. Hier in deze draad gaat het er over dat iemand met een tijdelijke of gedeeltelijke handicap, niet per definitie levenslang een win-for-life te krijgen. (en ik bedoel dit niet pejoratief !) Bijna het omgekeerde: een beschermende soort van job aan die mensen geven, bezorgt hen meer eigenwaarde enz. .. bla bla ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat je verteld over een bepaalde graad, begrijp ik niet. Je hebt type I en type II Beiden zijn gewoonweg diabetes en het verschil zit hem hierin dat bij type I je dit krijgt op jonge leeftijd of door erfelijkheid. Het gevaar bij diabetes is het fenomeen "hypo" (zeer vlugge daling van je suikerspiegel) wat tot bewustzijnverlies kan leiden (soms binnen de minuut) Maar dit is dan weeral te wijten aan het spuiten van je insuline (spuiten zonder daarna te eten of onbewust na je eten nog eens spuiten omdat je dacht dat je nog niet had gespoten. Het grootste probleem is, dat iedere diabeet verschillend is en verschillend reageert op alles en nog wat. Dan heb je ook nog de anti-hypo spuit ( maar wees maar zeker, na 10 min sleep je je benen over de straat en ben je onmenselijk moe enz...) Om kort te eindigen. Voor mij mogen ze elke diabeet die moet spuiten een verbod opleggen van zelfs met de wagen te rijden. Voor diegene die diabeet zijn, ik spuit reeds 4 x 70 eenheden/dag Met andere woorden, indien ik deze hoeveelheid 1 x 70 toedien bij een NIET-DIABEET heb je de week daar op een begrafennis in de familie. Een insuline spuit is een toegestaan moordwapen ( en ze vinden hiervan niets terug want insuline is een hormoon dat bij iedere mens door de alvleesklier wordt aangemaakt) Laatst gewijzigd door De Informant : 27 januari 2012 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrijwilligerswerk is als 'heropstartpunt' allicht nog beter. De druk om te presteren is minder groot, en dus ook het risico om naar een nog dieper punt te vallen. Je kan ook makkelijker bepalen wanneer je aanwezig ben en wanneer niet, je kan zelf je werktempo bepalen (afhankelijk natuurlijk van het type vrijwilligerswerk).
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik moei mij niet, ik stel vast en vraag beleefd. En dan nog ik mag mij even hard moeien dan andere zich plegen te mogen moeien met mij ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet de enige soort toegelaten arbeid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan een poging tot definitie van geluk: als je denkt het te bereiken, dan is het weg .... want het is niet 'overleven' dat de mensen willen, maar 'meeleven met de vrienden, buren ... maar met net een stapje meer dan men echt kan'. Op zich is dat niet slecht: het is de drive des levens. Het is vaak ons lot: slaaf zijn van onszelf. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever de manisch depressieven dan diegenen die voor de rOverheid een bezigheidstherapie verrichten terug aan het werk, zeker?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is sociale bewogenheid in het echt. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen dokter , maar ik denk wel dat de beste manier om uit een depressie te raken is om in een rotatie te stappen waar u zichzelf opnieuw nuttig en gerespecteerd voeld . Nu in deze huidige competitive maatschappij is het vinden van een job waar je Uzelf goed in voeld niet eenvoudig , maar in de zetel blijven zitten is toch ook maar wegzinken in een dieper dal . ok niet iedereen heeft de zelfde vechtlust en weerbaarheid , maar toch is bepamperen niet de manier .
OPNIEUW is Vivant en de afschaffing van belasting op arbeid en het invoeren van belasting op consumptie een oplossing . Bij het afschaffen van Belasting op arbeid wordt de loonkost voor de werkgever 54 % lager , waardoor de werkgever de ruimte heeft om minder druk op de werknemers te zetten en om iemand die in ee dipje zit de kans te geven zich nuttig te maken en op te werken . het inzetten van een werknemer die er niet voluit kan voor gaan wordt haalbaar . Ook , in het systeem belasting op consumptie , eet iemand die ziek is en ook iemand die depresief is consumeert en draagt verder bij , daardoor wordt het hele plaatje incl basisinkomen betaalbaar . Ook dat basis inkomen neemt de druk weg om effe zonder job te vallen , er zijn geen papieren en complexe zaken nodig , je basisinkomen is onvoorwaardelijk en dat veroorzaakt natuurlijk een relax gevoel , of Presies ... minder stress minder depressie |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah nee, jij zou ze euthaniseren! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=111 Laatst gewijzigd door de atoombom : 29 januari 2012 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |