![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat Kiekie zich lelijk zal mispakken. 100 ! 10 zeker ? 't Zal weer uitdraaien op een communicatiefout... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 31 januari 2012 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat zelfs niet over een bedrijf. Het gaat over één kantoortje dat liaison moet spelen tussen Europa en een groepering van Chinese bedrijven. Hooguit een tiental lokale marketeers die de markt in Europa met goedkope Chinese rommel moeten overspoelen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Chinese bedrijven zullen niet voor werkgelegenheid zorgen : die brengen hun eigen werkvolk mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is Chinees handeldrijven. Overal maken ze de plaatselijke markt kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens al Europese bedrijven in Chinese handen. Andere in Indiërs hun handen, waaronder zelfs een grote dure autoproducent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gloetjes aan van kwiekenbolne Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() collect! Ele wie ele toekomt!
Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van quickenbolne is de glote leidel die via twittel voolstelde om kindelen via het ondelwijs in vlaandelen velplicht mandalijns te doen studelen en platen patlicia cijssens was daal ook stelk vool En alle dagen kip met cully en flietjes op het bold. Lekkel! Een zeel belanglijke plioliteit in het vld ploglamma, zekel belanglijkel dan bespalingen of de asielclisis van dool de schuld van velvelende almoezaaiels die uit velle en vleemde stleken ovelwaaien Elio di lupo uit belgen is zekel zeel tevleden Op naal de velkiezingen, alexandel decloo zal nogal glote oogjes tlekken en zich kunnen velwalmen aan de dankbaalheid van de kiezels. De VLD zal de vluchten kunnen plukken, dik veldiend! Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() daal zou anothel jack nooit intlappen, weet gij misschien niet waal die welkt?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja, de welvaart is gestegen, het kan ook niet anders, ze kwamen echt uit het stenen tijdperk daar na de verwoesting door Mao. En in de landelijke gebieden leven ze daar nog steeds zoals in de Middeleeuwen. Maar ze zijn als de dood om de welvaart normaal te laten stijgen want hun luchtbel staat nu al op barsten. Hoe rijker je burgers, hoe mondiger ze worden en als er één ding is wat ten allen koste moet vermeden worden is een mondige burger want die gaat onherroepelijk ooit om democratie en vrije verkiezingen roepen. Dat is zo'n typisch pro-China argument om op de fouten in het verleden van anderen te wijzen om hun eigen misdragingen goed te praten. Ik ben geen Amerikaan, dus ik moet me ook niet verantwoorden voor hun, ik woon in België en hier kan je niet opgesloten worden zonder een eerlijk proces. In China worden dissidenten tientallen jaren opgesloten, en niet zoals hier in luxe-gevangenissen. Ik raad iedereen aan om Harry Wu te googelen en te lezen over zijn opsluiting in een laogai (werkkamp). Dan heb ik het nog niet eens over de leden van Falun Gong of Tibetaanse monniken die uithongering, marteling en orgaanroof moeten ondergaan. En ik heb er geen probleem mee dat gevangenen productief moeten zijn, tenslotte moeten zij terug integreren in de maatschappij, maar ik heb er wel een probleem mee dat dat gebeurd onder omstandigheden waar de Inquisitie een bende schoolmeisjes lijkt.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ik opende eerder een debat rond , meer fabricatie in eigen land Of EUropa , en meer consumptie of producten uit eigen Europa kiezen ,
De Chinezen zijn heel hard aan twerken , maar beschermen gelijkertijd hun eigen financiele markt , hun eigen industrie en gaan nogal egoistisch te werk . Zeker is dat ze geen idiote contracten afsluiten waarbij ze verliezen , dat doen wij wel , wij geven alles uit handen . als je argumenteerd om meer productie en meer consumptie in eigen streek te houden , dan staan critici op hun achterste poten met het argument HO HO De Wereldhandel . akkoord , maar om dat in evenwicht te houden , zullen we hier ook iets moeten maken , en uitvoeren , anders worden we en afhankelijk , en arm , en lui . en gedemotiveerd , en raak je uw kennis en handvaardigheid kwijt . Maar ja we zitten liever op een bureauke hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() heel collect klakekijk
en die van quickenbolne maar zo hald welken ondeltussen vool de bulgels en militailen ondel ons Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() nee, ik volg de voolschliften van de vld, binnenkolt is dat velplicht
vlaag maar aan anothel jack Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 februari 2012 om 12:39. |
![]() |
![]() |