![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk ligt de waarheid in het midden.
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
||
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja ik ga er mee akkoord. Maar wat ik bedoelde was dat wanneer het merendeel van de kiezers van een partij van een bepaalde strekking is, de partij ook toch ongeveer zoiets zal inhouden. Anders trek je al die kiezers niet aan. Ik denk dat wel elkaar niet echt tegen wilde spreken en dat het idd een misverstand was. Greetz, Reltssum
![]() |
#45 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdikke zeg, ik vraag mij dan wel af waarom er geen portret van Adolf Hitler bij ons aan de schouw hangt, ik geen zwarte uniformen draag met bijbehorende swastika en ik Mein Kampfh nog nooit gelezen heb, laat staan dat ik er eentje zou hebben. |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees nu eens even eerlijk met uzelf, ? de Pvda, de SP(a) Groen ! wat zijn, dat, ? Juist communisten, of voortgekomen uit communistisch gedachtengoed, ... Wat hebben de communisten ook alweer gedaan, ...niet zo lang geleden als de Nazi's overigens... En de CD&V horen jullie niet kristelijk te zijn, ? A je heult samen met Bourgois die volgens uw theorie een notoir Neo-Nazi zou moeten zijn, B De inquisitie was toch zo erg nie zeker hé volgens de paus. En BuB, eigenlijk het vermelden nie waard maar kom, ... hun grote voorbeeld heeft ook liters bloed aan zijn pollekes plakken, ... Snappie, ? |
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij optreden bij de antwerpse watermaatschapij, al vergeten, ? |
||
![]() |