![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent een goed partijslaafje geworden... Wat betreft dat eerste ja ok...
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Het inschrijvingsgeld voor hogescholen en universiteiten verhogen is ronduit idioot. Onderwijs en de eventuele innovatie die daar uit voortvloeit is onontbeerlijk om onze economie in stand te houden.
Wat men wel kan doen is het inschrijvingsgeld voor richtingen die naar een diploma leiden waar veel vraag naar is verlagen. Ik denk hierbij direct aan exact-wetenschappelijke richtingen, accountancy & fiscaliteit, verpleegkunde, ... Het zou ook geen slecht idee zijn om bij bepaalde richtingen waar amper tot geen vraag naar is een limiet in te stellen op het aantal studenten dat zich per jaar mag inschrijven. Of daar dan wél het inschrijfgeld verhogen. Ik denk hierbij spontaan aan communicatiewetenschappen, sociologie, allerlei kunstrichtingen, event & projectmanagement en dergelijke meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tweede keer ging het beter. Ik had geleerd hoe ik mijn leerstof moest verwerken en haalde goede cijfers. Uiteindelijk ben ik blij dat ik mocht falen en opnieuw proberen en niet een 'makkelijkere' richting moest volgen omdat een stel oude zeurpieten die al jaren geen aula meer zijn binnen geweest vinden dat dat te veel geld kost, geld dat ze beter aan nieuwe meubels hadden kunnen spenderen of iets dergelijks. Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 15 februari 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de evolutie van het aantal mensen in overheidsjobs. Na correctie voor de 7500 politieagenten die van federaal naar gewesten zijn doorgeschoven, blijkt dat - het leger zeer goed bespaard heeft - De gemeenten een pak meer mensen in dienst hebben, voor in principe hetzelfde werk. - De federale overheid, ondanks minder bevoegdheden, en inderdaad ondanks een poging tot afslanken de laatste 3 jaar, nog is gegroeid - en vooral, de grote slokop, de gezondheidszorg enorm gegroeid is. Maar largo_w blijft volhouden dat de federale overheid het goede voorbeeld geeft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Het blijft een momentopname. Trouwens, uit wat zou een toelatingsproef moeten bestaan voor een richting als pakweg slavistiek? Sommige richtingen moet je gewoonweg eens 'ervaren' om te weten of je er geschikt voor bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, ik zal het artikel dat JIJ aan het begin van deze thread hebt aangehaald hier nog eens posten:
Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 15 februari 2012 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Andere bron, andere cijfers:
Citaat:
![]() bron: http://1.standaardcdn.be/Assets/Imag...lingx-1502.jpg Laatst gewijzigd door pajoske : 15 februari 2012 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op onze zenders zie je ook niet meer een kritisch programma bedoeld voor consumenten en iedereen die geïnteresseerd is. Heel breed bekeken is er enkel Ter Zake dat overblijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er toch wel écht 'nieuw' werk, en dus ook een flink aantal écht 'nieuwe' jobs zijn bijgekomen, ondermeer in de 'recyclage-centra'/'containerparken'. Wellicht zitten ook de vele, eveneens vrij 'nieuwe' 'stadswachten' en 'straathoekwerkers' in die cijfers. En de mensen van 'ruimtelijke ordening'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() Van mijn part mogen ze die kindpremie en het derde vrt net ook schrappen hoor.
Dat Vlaams energiebedrijf echter, daar dient wel aangewerkt te worden. Er is een VLaams alternatief voor Elektrabel nodig.
![]() |
#55 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk uit naar een peiling om na te gaan hoeveel mensen behoefte hebben aan die + zenders en nog meer aan een 3de net !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet het... er was OOIT sprake van het ontslaan van 20 managers... Wie weet dat nog? Mensen die hun kleren versleten in dure bureaustoelen. Die hebben dat derde net nodig ![]() Resultaat van uw peiling? Behoefte > 0 ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Andere aanbieders ? Na een uurtje Q Music, of radio Nostalgie krijg ik depressieve aanvallen, en de zin om die presentatoren tien jaar op te sluiten in een cel met 24/24 muziek van Koen Wauters of Whitney Houston. (ik weet het... het is gruwelijk, maar noodzakelijk) |
|
![]() |
![]() |