Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2012, 11:32   #41
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
De Waalse minderheid in België gaat dit niet pikken. In het verleden werden niet voor niets alarmbellen ingebouwd om minderheden te beschermen.
Denkt die Waalse minderheid soms dat 'de Vlamingen' zich als één 'blok' achter dezelfde semi-genocidaire standpunten zullen scharen?

Zo ja, waarom willen diegenen die van die Waalse minderheid deel uitmaken dan per sé met diezelfde semi-genocidaire Vlamingen onderdanen van één en dezelfde koning blijven?

Zo neen, waar hebben diegenen die van die Waalse minderheid deel uitmaken dan 'alarmbellen' voor nodig?

(intermezzo: tijdens 'de Koningskwestie' werd het al heel snel duidelijk wie tegen wie moest worden beschermd. Ik vind dat nog altijd een zéér interessant studie-object, die 'Koningskwestie'. Een aanrader, zelfs )

Waar blijven trouwens de beschermingsmaatregelen voor de minderheid der hoogbegaafden?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 11:36   #42
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zo ja, waarom willen diegenen die van die Waalse minderheid deel uitmaken dan per sé met diezelfde semi-genocidaire Vlamingen onderdanen van één en dezelfde koning blijven?
Omdat ze er voordeel uit halen.
Maar onderschat de Walen niet.
Ze zijn aan een inhaalbeweging bezig.

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=4K3MLH14
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 11:44   #43
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht

1) Dat is geen slecht idee.

2) Het aantal Belgische EU-parlementairen is sowieso al beperkt, een nationale kieskring is een ideale speeltuin hiervoor.

3) Dat lijkt me veel beter dan direct de Belgische pacificatie overhoop te gooien door een nationale kieskring in te voeren voor de Kamer.

4) Al denk ik wel dat de Franstaligen eieren voor hun geld zullen kiezen na die EU-verkiezingen en een nationale kieskring zullen laten varen.

1) Dat vind ik nu zélf ook, zie

2) Inderdaad, net dat beperkte aantal Belgische Eu-parlementairen maakt het voorstel 'realistisch'. De kiesbrieven zullen op véél plaatsen zelfs kleiner uitvallen dan die voor de gemeenteraadsverkiezingen (ik denk hierbij in de eerste plaats aan mijn eigen habitat).

3) Ik blijf me afvragen of er in het huidige 'systeem' van 'pacificatie' ook maar enigszins sprake kan zijn.

4) Dat is best mogelijk.

Anderzijds zouden de uitslagen voor de Franstalige Belgen wel eens verrassend positief kunnen uitvallen.

Stelt u zich maar even voor dat alle Vlamingen die niet zo hoog met pakweg Meneer Bart De Wever of Meneer Filip Dewinter oplopen met z'n allen voor pakweg Meneer Elio Di Rupo of Meneer Olivier Maingain gaan stemmen

Oud 26 februari 2012, 11:46   #44
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Zelfs d�*n nog zouden ze in Wallonië en Brussel bang zijn voor een Vlaamse overheersing van België, vrees ik. Het is niet omdat iedereen dezelfde taal zou spreken dat de politieke structuren of tradities ineens als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen.
Niemand wil die gesplitste structuren nog laten verdwijnen. Ook de zogenoemde echte Vlamingen niet.
Het is hun eigen riante inkomen en de ambtenaren postjes, die ze voorbehouden voor familie en vriendjes.
Het stomme kies vee, hun belastingbetalers geloven en betalen toch alles.
En dit aan beide zijden van de taalgrens.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 11:50   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) Omdat ze er voordeel uit halen.

2) Maar onderschat de Walen niet.

3) Ze zijn aan een inhaalbeweging bezig.

1) Ah? Is dat zo? Vertel daar eens wat meer over

2) De Koningskwestie en de Eenheidswet indachtig zal ik die fout NOOIT maken, wees maar niet bang

3) Uit dat artikel:

"...Een jaar later dikte het aantal loontrekkenden forser aan in Wallonië (1,5 procent) dan in Vlaanderen (0,7 procent). In absolute cijfers gaat het telkens om ruim 14.000 mensen. Die kwamen vooral terecht in administratieve en ondersteunende diensten..."

Ik stel voor dat we om die 'inhaalbeweging' niet te vroeg beginnen te juichen.

Oud 26 februari 2012, 12:03   #46
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De Waalse minderheid in België gaat dit niet pikken. In het verleden werden niet voor niets alarmbellen ingebouwd om minderheden te beschermen.
Zolang de Vlamingen bang blijven van hun eigen schaduw en politiek blijven bedrijven met de bedenking van 'wat de Franstaligen daarvan zullen denken' in het achterhoofd wanneer ze iets verwezenlijkt willen zien, zullen ze het onderspit blijven delven.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 12:23   #47
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is de manier waarop je dat doet. Je bent hier 9 jaar actief, ik neem aan dat je intussen toch volwassen bent, gedraag je dan ook zo. Heb respect voor hen die van mening verschillen en bedien je niet van die klaagzangen zoals in het geciteerde bericht en als je medeforummers daar niet toe in staat zijn, moet je durven je daarboven te stellen.
Sorry, ik zie niet waar ik mij onvolwassen gedraag. Dit is bij mijn weten nog steeds een forum met als doel het uitwisselen van politieke ideeën. Het communautaire luik is zowat het belangrijkste politieke luik in dit land. Zelfs de economie, en dus ook de impact van de huidige economische crisis, hangt er vanaf. Dus wanneer mensen, die mij als Vlaams-Nationalist maar al te graag verslijten voor associale racist, komen verkondigen dat ze terugwillen naar een situatie die slechts kan bestaan wanneer Vlaanderen helemaal op de knieeën gaat voor La Wallonie, dan zie ik niet waarom ik hun gedachtengoed niet met de grond zou gelijk maken. Ik heb respect voor het feit dat mensen van mening verschillen, maar daarom nog niet voor hun mening.

Citaat:
Onze ideeën, een echt federaal België en Vlaamse onafhankelijkheid, zijn momenteel OOK utopisch, niet bereikbaar, naïef en wereldvreemd. Alles vereist een zekere "extralegale" stap, dat bedoel ik met dat de limieten misschien bereikt zijn. Ga ik daarom staan huilen van "die Vlaams-nationalisten, hoe onrealistisch, utopisch, wereldvreemd etc etc"? Neen...
Onzin. Zonder de kazakkendraaierij van de CD&V was het misschien al zover. La Wallonie is intussen al bijna openlijk aan plan B bezig. De afgelopen regeringsonderhandelingen hebben op pijnlijke wijze duidelijk gemaakt dat het Belgische compromismodel op zijn laatste benen loopt. Het is maar een kwestie van tijd.

Citaat:
Goed, unitarisme is echt wel het laatst denkbare scenario, maar andere scenario's buiten het status quo (de zesde staatshervorming is feitelijk een status quo) zijn momenteel ook niet realistisch. Een beetje je waardig gedragen is dus op zijn plaats.
Het status quo is onhoudbaar. En elke poging om het status quo toch te behouden, zal ons dichter bij de uiteenspatting brengen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 12:35   #48
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Sorry, ik zie niet waar ik mij onvolwassen gedraag.
Dat heb ik gemerkt.

Citaat:
Dit is bij mijn weten nog steeds een forum met als doel het uitwisselen van politieke ideeën.
Inderdaad, wat jij doet is zuiver beschimpen van politieke ideeën. Om terechte redenen, maar op een manier die je niet zou mogen passen.

Citaat:
Onzin. Zonder de kazakkendraaierij van de CD&V was het misschien al zover.
Moet ik nu een mantra starten?

Als mijn tante wieltjes had, was het een tram. Wel, je zal op je wenken bediend worden, zoals het er nu naar uitziet, zal CD&V lokaal een dreun van jewelste krijgen, wat haar bestaan in de toekomst onzeker maakt. Eens zien "of het zover" zal komen. En indien niet, wat voor excuus je dan zal bezigen.

Citaat:
La Wallonie is intussen al bijna openlijk aan plan B bezig.
Ik neem aan dat je intussen niet achterover zal leunen en afwachten, toch?
Citaat:
De afgelopen regeringsonderhandelingen hebben op pijnlijke wijze duidelijk gemaakt dat het Belgische compromismodel op zijn laatste benen loopt. Het is maar een kwestie van tijd.
Dat denk ik nu ook. Op een zeker moment is het handhaven van een status quo echt niet meer houdbaar en zal er een extralegale stap gebeuren. Ik zie dan eerder een soort deelstaatverklaring op zijn Senelles gebeuren, maar alles is mogelijk natuurlijk.

Citaat:
Het status quo is onhoudbaar. En elke poging om het status quo toch te behouden, zal ons dichter bij de uiteenspatting brengen.
Daar ben ik het dus wel mee eens. De Franstaligen zijn duchtig bezig ons land naar de kloten te helpen. Kijk, dat is nu eens iets dat ik de unitaristen verwijt: het gebrek aan kritiek op de Franstaligen. Daarmee spelen ze uiteraard in de kaart van profeten als E. Gidius en blijven ze ziende blind voor het feit dat ze de objectieve bondgenoten zijn van dit soort mensen.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 13:40   #49
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Klopt, afschaffen die rommel.

België moet gewoon het Europese kaderverdrag inzake de bescherming van minderheden tekenen. Ttz dat is al in 2001 getekend. Maar de deelstaatparlementen moeten dat nog goedkeuren. En ze moeten het Europees Handvest voor regionale talen of talen van minderheden ondertekenen.
NVA wil toch meer Europa? dat ze het dan toepassen. Dat ex-Vlamingen een numerieke meerderheid vormen geldt alleen op gebied van officiële taal. Op alle andere gebieden lopen de grenzen en dus ook de numerieke meerderheden anders.

Wat mij betreft is uw standpunt niet het mijne.
Eerst beginnen met die al die grendels en dergelijke af te schaffen en daarna kan men pas het minderheden verdrag tekenen. Als je nu zonder meer tekent , dan ben je nog verder van huis dat begrijpt toch het kleinste kind.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 13:42   #50
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heb ik gemerkt.

Inderdaad, wat jij doet is zuiver beschimpen van politieke ideeën. Om terechte redenen, maar op een manier die je niet zou mogen passen.
Kijk, in deze tijden van politek correcte statements vinden mensen het blijkbaar niet meer proper om een bejaarde als dusdanig te bestempelen, of om een illegaal bij naam te noemen, aangezien "senior" en "sans-papier" blijkbaar veel minder erg klinken. Ik doe daar niet aan mee. Een drol is nu eenmaal een drol en geen slecht uitgevallen chocoladetaart.

Als jij mij eigenlijk over de hele lijn gelijk geeft maar de dingen liever niet bij naam noemt, dan is dat jouw goed recht. Gun je mij dan de mogelijkheid om een kat wel een kat te noemen?

Citaat:
Moet ik nu een mantra starten?

Als mijn tante wieltjes had, was het een tram. Wel, je zal op je wenken bediend worden, zoals het er nu naar uitziet, zal CD&V lokaal een dreun van jewelste krijgen, wat haar bestaan in de toekomst onzeker maakt. Eens zien "of het zover" zal komen. En indien niet, wat voor excuus je dan zal bezigen.
Ik maak mij weinig illusies over de impact van komende gemeenteraadsverkiezingen. De huidige regering zal koste wat kost aan de macht blijven, en de belastingbetaler zal het gelag betalen.

Citaat:
Ik neem aan dat je intussen niet achterover zal leunen en afwachten, toch?
Inderdaad, ik hou mij o.a. bezig met het openen van topics die anderen dan blijkbaar onvolwassen vinden.

Citaat:
Dat denk ik nu ook. Op een zeker moment is het handhaven van een status quo echt niet meer houdbaar en zal er een extralegale stap gebeuren. Ik zie dan eerder een soort deelstaatverklaring op zijn Senelles gebeuren, maar alles is mogelijk natuurlijk.

Daar ben ik het dus wel mee eens. De Franstaligen zijn duchtig bezig ons land naar de kloten te helpen. Kijk, dat is nu eens iets dat ik de unitaristen verwijt: het gebrek aan kritiek op de Franstaligen. Daarmee spelen ze uiteraard in de kaart van profeten als E. Gidius en blijven ze ziende blind voor het feit dat ze de objectieve bondgenoten zijn van dit soort mensen.
Nu volg ik helemaal niet meer. Eerst noem je het separatisme "OOK utopisch, niet bereikbaar, naïef en wereldvreemd" (sic), en nu zeg je zelf dat we die kant opgaan.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 26 februari 2012, 13:43   #51
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen slecht idee. Het aantal Belgische EU-parlementairen is sowieso al beperkt, een nationale kieskring is een ideale speeltuin hiervoor. Dat lijkt me veel beter dan direct de Belgische pacificatie overhoop te gooien door een nationale kieskring in te voeren voor de Kamer.

Al denk ik wel dat de Franstaligen eieren voor hun geld zullen kiezen na die EU-verkiezingen en een nationale kieskring zullen laten varen.
En jij denkt dat de nationale en regionale politici, ooit zullen toelaten, dat we mogen stemmen op eender wie zich bij de EU aangesloten landen verkiesbaar stelt.
Dat zou hun verdeel en heers politiek en hun riante verloning volledig in de weg staan. Het zou de Belg ook de mogelijkheid geven de meerkost van de 7 regeringen en hun administraties te berekenen en daar heeft geen enkele politieke partij baat bij.
Dat ze eerst eens proberen in België unitaire verkiezingen te houden ipv Europees, waar het nooit een feit zal worden, dat je democratisch op een kandidaat kan stemmen van een ander land.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 14:01   #52
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, in deze tijden van politek correcte statements vinden mensen het blijkbaar niet meer proper om een bejaarde als dusdanig te bestempelen, of om een illegaal bij naam te noemen, aangezien "senior" en "sans-papier" blijkbaar veel minder erg klinken. Ik doe daar niet aan mee. Een drol is nu eenmaal een drol en geen slecht uitgevallen chocoladetaart.
Je mag de dingen noemen zoals je wilt, zolang je de ander zijn mening respecteert (daarom hoef je het er niet mee eens te zijn). Dat doe jij duidelijk niet.

Citaat:
Als jij mij eigenlijk over de hele lijn gelijk geeft maar de dingen liever niet bij naam noemt, dan is dat jouw goed recht. Gun je mij dan de mogelijkheid om een kat wel een kat te noemen?
Ik geef je helemaal geen gelijk over de hele lijn, ik stel dat elk politiek idee buiten het status quo momenteel ondenkbaar is. Dat maakt dat uw keizer geen kleren draagt, hoewel jij nu heel hard staat te schreeuwen. Ik geef je dus deels gelijk, als je dat kan plezieren.

Citaat:
Ik maak mij weinig illusies over de impact van komende gemeenteraadsverkiezingen. De huidige regering zal koste wat kost aan de macht blijven, en de belastingbetaler zal het gelag betalen.
Op federaal vlak zal dat inderdaad geen impact hebben. Dat is ook niet de bedoeling van gemeenteraadsverkiezingen. Partijen zijn echter niet alleen federaal actief.

Citaat:
Inderdaad, ik hou mij o.a. bezig met het openen van topics die anderen dan blijkbaar onvolwassen vinden.
"Het pikt", zou Henri1 zeggen
Vind je nu zelf ook niet dat uw mantra van "zie eens wat een domme utopische kloten die unitaristen zijn" niet echt volwassen klinkt?

Citaat:
Nu volg ik helemaal niet meer. Eerst noem je het separatisme "OOK utopisch, niet bereikbaar, naïef en wereldvreemd" (sic), en nu zeg je zelf dat we die kant opgaan.
Het creëert een klimaat waarin het gevoel heerst dat alles muurvast zit. Maar concrete hefbomen om iets te bewegen zie ik niet (N-VA +51%, gewapende opstand, dreigende annexatie van onze contreien door China,...). Als twee aardplaten spanning opbouwen over de jaren, weet je ook niet wanneer en hoe de aardbeving zal plaats hebben. Zal het met een aardbeving alleen zijn? Met een tsunami? Of zal er toch geleidelijk een ontlading plaats hebben?

Ik weet het niet, velen pretenderen het wel te weten. En hun mening is zaligmakend. En ieder die anders denkt, is utopisch, belachelijk, wereldvreemd. Je kent dat fenomeen wel.
Oud 26 februari 2012, 15:58   #53
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mag de dingen noemen zoals je wilt, zolang je de ander zijn mening respecteert (daarom hoef je het er niet mee eens te zijn). Dat doe jij duidelijk niet.
Inderdaad, ik respecteer bepaalde meningen niet. Meningen hoeven ook niet gerespecteerd te worden. De geschiedenis staat bol van dictators wiens meningen voor mij thuishoren bij het groot vuil.

Citaat:
Ik geef je helemaal geen gelijk over de hele lijn, ik stel dat elk politiek idee buiten het status quo momenteel ondenkbaar is. Dat maakt dat uw keizer geen kleren draagt, hoewel jij nu heel hard staat te schreeuwen. Ik geef je dus deels gelijk, als je dat kan plezieren.
Je bent het ermee eens dat het compromismodel op zijn laatste benen loopt.
Je bent het ermee eens dat het status quo onhoudbaar is.
Je bent het ermee eens dat we richting afscheiding gaan.
Je bent het ermee eens dat het unitarisme het laatst denkbare scenario is.

Volgens mij zijn we het dan op alle belangrijke punten toch eens?

Citaat:
"Het pikt", zou Henri1 zeggen
Vind je nu zelf ook niet dat uw mantra van "zie eens wat een domme utopische kloten die unitaristen zijn" niet echt volwassen klinkt?
Kan je me even aantonen waar ik het heb over domme utopische kloten?

Citaat:
Het creëert een klimaat waarin het gevoel heerst dat alles muurvast zit. Maar concrete hefbomen om iets te bewegen zie ik niet (N-VA +51%, gewapende opstand, dreigende annexatie van onze contreien door China,...). Als twee aardplaten spanning opbouwen over de jaren, weet je ook niet wanneer en hoe de aardbeving zal plaats hebben. Zal het met een aardbeving alleen zijn? Met een tsunami? Of zal er toch geleidelijk een ontlading plaats hebben?
Het Waalse imeprialisme en het Vlaamse toegeefmodel is stilaan op een hoogtepunt gekomen. Vanaf hier kunnen de spanningen alleen maar verder oplopen, en kan heel die santenkraam slechts in stand worden gehouden door een slecht beleid en toenemend geklungel. Het resultaat zal zijn dat een regering vormen quasi onmogelijk wordt, tenzij er wordt ingegaan op een aantal Vlaamse eisen. En dan valt het zootje uiteen. Hoe dat precies gaat gebeuren, zien we dan wel.

Citaat:
Ik weet het niet, velen pretenderen het wel te weten. En hun mening is zaligmakend. En ieder die anders denkt, is utopisch, belachelijk, wereldvreemd. Je kent dat fenomeen wel.
Ook hier weer, toon mij waar ik die mensen utopisch, belachelijk, wereldvreemd noem. Dit lijkt mij niet echt een volwassen discussietechniek van jou....
Oud 29 februari 2012, 07:56   #54
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Heeft er iemand intussen al een idee over hoe dit moet angepakt worden?
Oud 29 februari 2012, 08:28   #55
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ik respecteer bepaalde meningen niet. Meningen hoeven ook niet gerespecteerd te worden. De geschiedenis staat bol van dictators wiens meningen voor mij thuishoren bij het groot vuil.
En dat geldt dus ook voor unitaristen precies.

Citaat:
Je bent het ermee eens dat het compromismodel op zijn laatste benen loopt.
Je bent het ermee eens dat het status quo onhoudbaar is.
Je bent het ermee eens dat we richting afscheiding gaan.
Je bent het ermee eens dat het unitarisme het laatst denkbare scenario is.

Volgens mij zijn we het dan op alle belangrijke punten toch eens?
Dus jij bent het met mij eens dat Vlaamse onafhankelijkheid momenteel ook niet realistisch is?

Citaat:
Dit lijkt mij niet echt een volwassen discussietechniek van jou....
Dit ook niet. Weeral niet.
Oud 29 februari 2012, 08:45   #56
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat geldt dus ook voor unitaristen precies.
Neen, maar wel voor hun mening.

Citaat:
Dus jij bent het met mij eens dat Vlaamse onafhankelijkheid momenteel ook niet realistisch is?
Dat zal hier zowat het enige fundamentele punt zijn waarin we blijkbaar verschillen van mening.

Citaat:
Dit ook niet. Weeral niet.
Jij bent diegene die mij dingen in de mond legt....
Oud 8 juni 2012, 08:04   #57
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ondertussen weten we nog steeds niet hoe de Franstaligen ervan te overtuigen hun machtspositie af te staan ten voordele van een unitair Belgie...
Oud 8 juni 2012, 08:52   #58
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan moet je ook het stemmen per provincie afschaffen en met een nationale kieskring werken.
Voor mij geen probleem. heb jij daar een probleem mee?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 09:06   #59
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat ze er voordeel uit halen.
Maar onderschat de Walen niet.
Ze zijn aan een inhaalbeweging bezig.

Jij en uw vriend staan aan een kampvuur.
Je roostert worstjes. Jij bent eigenlijk een luiaard. Jou vriend moet de worstjes bakken. Ook de die van U.
Jou vriend verbrand zijn vingers door de worstjes uit het vuur te halen.

Nu ga jij staan lachen "ik ben minder verbrand"
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 10:22   #60
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

België werkt op federaal vlak al niet, waarom zou het dan wel werken als unitaire staat???
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be