Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2012, 17:28   #41
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik begrijp het wel!
Ik ga daar uitzonderlijk ook op excursie, nooit langer dan uur. Sowieso krijg ik na 15 minuten al vluchtneigingen.

Je kan dus een citytrip naar Marrachech maken, heen en terug, verblijfdduur niet langer dan 1 uur, door even te shoppen in de Ikea en de Cora van Anderlecht.

Hoofddoekenkolonnes, geniqaabten met dikke buiken en kroostrijk gevolg, en elke keer ook boerka's.

Als Vlaams-nationalist wordt je er blij - bij wijze van spreken - als je er soms nog een woord Frans hoort .

Telkens maak ik me de bedenking dat ik me in de verste verte niet kan inbeelden dat dat volk een professioneel leven heeft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Indien u het nut er niet van inziet bent u steeds vrij hier niet te reageren.

Bent u trouwens tijdens het weekend al eens op bezoek geweest in de IKEA van Anderlecht?

Ik maak me sterk dat ook u zich ff niet in uw eigen vaderland gaat voelen.

Het zijn 80% allochtonen die er op dat moment de wetten en regels bepalen, 90% van de vrouwen van die 80% durven de kleur van hun haar niet laten zien.

- geen respect voor andere bezoekers, er is 4 maal met een kar tegen mijn hielen aangereden en een ontelbaar keer tegen mijn winkelkar

- tapijtjes, kussens, lakens, ... noem maar op ... worden ff vast gepakt en gewoon op de grond gesmeten

- een heer spreekt een Ikea medewerker aan (in gebroken Frans) met de vraag of hij korting krijgt wanneer hij 20 koffiekoppen met bijhorende onderbordjes aankoopt en lopt kwaad weg wanneer het het antwoord niet positief blijkt te zijn

- de koopjeshoek lijkt eerder een stort

...
Allez, nu hebben we officieel mogen vernemen dat Gun en Elbow xenofobe oprispingen hebben.
Alsof we dat al niet wisten...

Ik hou ook niet van Ikea, maar dat ligt aan Ikea, niet aan 't publiek daar. En deCora is wat veraf.

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2012 om 17:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:16   #42
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En dan? Marakech nog niet maar Tanger, Rabat,Casablanca, Tunis, Kairo, Istamboel, Izmir en een heleboel kleinere plaatsen. Best gezellig daar.
Inderdaad, er vandaag een Marokaan wegplukken en in Ikeastan droppen, bij zou zich vreemdeling voelen tussen zijn landgenoten
Oud 1 maart 2012, 19:19   #43
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
En dit zijn dus de zaken die je bezighouden...?
Maar vertel, hoe maak je het euro teken, welke combinatie van toetsen?
Lullig & knullig ... bijna om mdedlijden mee te krijgen ...

Op mijn BB gaat 'Euro' typen veel sneller dan in de symbolen-menu op zoek te gaan naar het symbool '€'
Oud 1 maart 2012, 19:24   #44
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, nu hebben we officieel mogen vernemen dat Gun en Elbow xenofobe oprispingen hebben.

Ik hou ook niet van Ikea, maar dat ligt aan Ikea, niet aan 't publiek daar. En deCora is wat veraf.
Noem het hoe je wil mijn beste ... kan me echt geen barst schelen ... ik voel/noem mezelf geen rascist, heb zowel privé als op het werk dagelijks contacten met enorm veel nationaliteiten van binnen en buiten Europa, ...

Ik was ff van mijn melk toen ik afgelopen zaterdagavond Ikeastan binnenwandelde ...

Ga er ook eens heen, zaterdagavond rond 18:00, Ikea Anderlecht ...
Oud 1 maart 2012, 19:27   #45
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Zullen we het eens hebben over jouw xenofobe neigingen als er te veel Amerikanen opduiken in een islamparadijs?
Zullen we het eens hebben over jouw uitgesproken Vlamingenhaat?
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:33   #46
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Et alors? Wat is 't probleem? dat jij je dat niet kunt inbeelden? Tsja... Je bent nationalist, hé...
Jij bent toch joods nationalist, of hoe noemen ze dat, zionist?
Ik zie het nog niet gebeuren dat ze zich in jouw eigen land eerst met plezier laten bezetten door een Marokkaanse kolonie.
Oud 1 maart 2012, 19:35   #47
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik hou het liever bij bezetting: in het geval van kolonisering zouden de "verrijkers" toch nog voor scholen, hospitalen, fabrieken gezorgd hebben. In geval van bezetting (zie "de moffen") breken ze eerder bestaande voorzieningen af of hollen ze volledig uit.... dat lijkt er dus meer op.
Je hebt gelijk.
Oud 1 maart 2012, 20:53   #48
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Oud 2 maart 2012, 14:38   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u trouwens tijdens het weekend al eens op bezoek geweest in de IKEA van Anderlecht?

Ik maak me sterk dat ook u zich ff niet in uw eigen vaderland gaat voelen....
De winkels zijn er voor iedereen. De winkelketens zijn nogal gerust in uw bekrompen winkeluitstap. Klant is koning, vanwaar die klant ook komt. Ik vind uw commentaar nogal zielig.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 15:25   #50
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De winkels zijn er voor iedereen. De winkelketens zijn nogal gerust in uw bekrompen winkeluitstap. Klant is koning, vanwaar die klant ook komt. Ik vind uw commentaar nogal zielig.
Het zielige is de illusie dat er een onveranderlijke "eigen volk natie" zou (moeten) bestaan. Inmiddels verangelsaksist de wereld in hoge snelheid: kleinere lokale talen (& "local shops zie the league of gentlement) sterven uit.

Je kan het spijtig vinden maar om er iets aan te doen moet je esperantist worden en ageren tegen de theorie dat iedereen zich zou moeten assimileren tot een drager van de mengelmoescultuur.

vercheidenheid is de kracht van onze soort: koester ze inplaats van ze te bestrijden !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 15:35   #51
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
.

verscheidenheid is de kracht van onze soort: koester ze inplaats van ze te bestrijden !
mooi maar tevens zeer naief levensmotto..

De problemen ontstaan niet door de 'verscheidenheid' maar door de toenemende segregering van 'culturen' die haaks staan/ achter lopen op ons sociocultureel niveau...

Lees anders maar eens de persoonlijke ervaringen van een multiculturele 'vreemdelinge' in een geislamitiseerde wijk op dit forum...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 15:52   #52
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Het zielige is de illusie dat er een onveranderlijke "eigen volk natie" zou (moeten) bestaan. Inmiddels verangelsaksist de wereld in hoge snelheid: kleinere lokale talen (& "local shops zie the league of gentlement) sterven uit.

Je kan het spijtig vinden maar om er iets aan te doen moet je esperantist worden en ageren tegen de theorie dat iedereen zich zou moeten assimileren tot een drager van de mengelmoescultuur.

vercheidenheid is de kracht van onze soort: koester ze inplaats van ze te bestrijden !
leg 's uit welke verscheidenheid, of beter : welke elementen jij uit de verscheidenheid zo verrijkend vindt, of hoe jij je dagelijks leven ermee veriijkd hebt

wat uit de islamitische cultuur verscheidend van onze cultuur is een meerwaarde in jouw leven geworden?
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2012, 23:24   #53
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Kan zielig klinken Rudy, was zelf een beetje verbaasd van mijn eigen evaluatie van mijn bezoek aldaar ... strange, maar ik voelde me gewoon in een totaal andere wereld.

En niet dat ik geen ervaring heb met allochtonen, woon dicht bij Brussel, ga er regelmatig winkelen, heb er Middelbare school gelopen, in de Westland Shopping Center in Anderlecht heb je ook een heel verscheiden publiek, maar daar heb ik nog nooit ervaren wat ik afgelopen zaterdag evroer.
Oud 2 maart 2012, 23:35   #54
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie het nog niet gebeuren dat ze zich in jouw eigen land eerst met plezier laten bezetten door een Marokkaanse kolonie.
Citaat:
Sommige posters hier zeggen dat. Dat is hun (per definitie) subjectieve opinie. Ik wens gewoon geen welles-niettes spelletje daarover te beginnen.

Verder woon ik in een geschat 50% allochtone wijk. Ik merk niets van 'bezetting'

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2012 om 23:36.
Oud 2 maart 2012, 23:44   #55
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Zullen we het eens hebben over jouw xenofobe neigingen als er te veel Amerikanen opduiken in een islamparadijs?
ik heb geen xenofobie tgo gelijk wie, ook niet tgo Amerikanen. Ik heb wel een geweldig bezwaar tegen hun cruiseraketten, tegen hun drones, tegen de massamoorden.
Citaat:
Zullen we het eens hebben over jouw uitgesproken Vlamingenhaat?
Ik haat zeker geen Vlamingen, ik ben wél tegen een aantal extreme Vlaamsnationalisten. Andere Vlaamsnationalisten laten me onverschillig.
Dat heeft niets met haat te maken, alles met politieke meningsverschillen, mijn beste.

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2012 om 23:46.
Oud 2 maart 2012, 23:52   #56
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
leg 's uit welke verscheidenheid, of beter : welke elementen jij uit de verscheidenheid zo verrijkend vindt, of hoe jij je dagelijks leven ermee veriijkd hebt
We eten pasta (italiaans), rijst(Chinees) of koeskoes (Noord-Afrikaans), aardappelen (Amerikaans), chocolade en koffie (Zuid-Amerikaans).
We drinken schotse whisky, Russische wodka en Franse wijn.
We dragen amerikaanse Jeans en oosterse zijde.
We rijden met Duitse, Franse en Japanse wagens die we vullen met Saudische benzine.
We hebben Afrikaans hardhout liggen in de tuin, naast onze Japanse kerselaar.
We tikken op een PC made in China kijken naar de monitor uit Zuid-Korea, bellen met een Japanse GSM.
De sofa is van Italiaans leder en de slaapkamer staat vol met Zweedse meubels.
We koken op een Italiaanse Smeg met Russisch gas.

En dat is nog maar een kleine greep van wat verscheidenheid ons oplevert.
Oud 2 maart 2012, 23:52   #57
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb geen xenofobie tgo gelijk wie, ook niet tgo Amerikanen. Ik heb wel een geweldig bezwaar tegen hun cruiseraketten, tegen hun drones, tegen de massamoorden.

En ik heb een geweldig bezwaar tegen de hoge criminaliteit van bepaalde allochtonen, hun uitgesproken integratieonwil en hun irritante religieuze opdringerigheid en bezettingsdrang. Dat heeft niets met haat of xenofobie te maken maar alles met het vaststellen van een kwalijke alles behalve verrijkende evolutie mijn beste.
Een evolutie die ze in uw zionistsche staat niet laat gebeuren, en die wij hier ook niet hoeven te tolereren.
Oud 2 maart 2012, 23:52   #58
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Noem het hoe je wil mijn beste ... kan me echt geen barst schelen ... ik voel/noem mezelf geen rascist, heb zowel privé als op het werk dagelijks contacten met enorm veel nationaliteiten van binnen en buiten Europa, ...

Ik was ff van mijn melk toen ik afgelopen zaterdagavond Ikeastan binnenwandelde ...

Ga er ook eens heen, zaterdagavond rond 18:00, Ikea Anderlecht ...
Een zaterdag naar Ikea gaan? Alleen als 't niet anders kan. Naar geen enkele Ikea op zaterdag. Dan liever op een weekavond:
Openingstijden:
Maandag-Donderdag:10u -20u
Vrijdag: 10u - 21u
Zaterdag: 9u - 20u
http://www.ikea.com/be/nl/store/anderlecht/store_info
Oud 2 maart 2012, 23:55   #59
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
We eten pasta (italiaans), rijst(Chinees) of koeskoes (Noord-Afrikaans), aardappelen (Amerikaans), chocolade en koffie (Zuid-Amerikaans).
We drinken schotse whisky, Russische wodka en Franse wijn.
We dragen amerikaanse Jeans en oosterse zijde.
We rijden met Duitse, Franse en Japanse wagens die we vullen met Saudische benzine.
We hebben Afrikaans hardhout liggen in de tuin, naast onze Japanse kerselaar.
We tikken op een PC made in China kijken naar de monitor uit Zuid-Korea, bellen met een Japanse GSM.
De sofa is van Italiaans leder en de slaapkamer staat vol met Zweedse meubels.
We koken op een Italiaanse Smeg met Russisch gas.

En dat is nog maar een kleine greep van wat verscheidenheid ons oplevert.
Ik zie hier geen bezetting van Russen, noch van Fransen, Japanners, Schotten, Chinezen, Italianen.

Die couscous kan ik gerust in de Delhaize kopen zonder dat half Marokko hier op het ocmw komt leven en de steden komt inpalmen. Het begint een wreed kostelijke couscous te worden.
Oud 3 maart 2012, 00:02   #60
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik heb een geweldig bezwaar tegen de hoge criminaliteit van bepaalde allochtonen, hun uitgesproken integratieonwil en hun irritante religieuze opdringerigheid en bezettingsdrang. Dat heeft niets met haat of xenofobie te maken maar alles met het vaststellen van een kwalijke alles behalve verrijkende evolutie mijn beste.
Een evolutie die ze in uw zionistsche staat niet laat gebeuren, en die wij hier ook niet hoeven te tolereren.
Je vergelijkt compleet verschillende zaken. Er is gewoon geen vergelijking mogelijk met http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=285
Het ene irriteert je, het andere is volkerenmoord.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be