![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Best gewoon negeren.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga jaarlijks 2 X naar Turkije.
Volgens mij zitten daar teveel Belgen, die zich graag laten bedienen, door die Turken. Zijn dat andere als die van Gent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, de Nieuwe Vaart......dan moeten het Turken zijn geweest...... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 maart 2012 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal jonge gezinnen stijgt in de voorsteden zodat er de laatste 2 jaren een bevolkingsaangroei was. De scholenbevolking verschuift naar scholen buiten de binnenstad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Het probleem zijn toch wel de Roma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik ben een keer of tien naar Turkije geweest. In sommige streken zijn het leuke turken in andere zijn ze ronduit onbeschoft. Of is dat ook racistisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En naar de andere kant naar de palingshuizen, rooigemlaan, brugse poort zo tot aan de ingang van het stadscentrum ongeveer...allemaal turkengebied. En het blijft verder lopen. Beetje naar opzij ga je richting univ en daar heb je het studenten gebied. Daar zitten ze wat minder. Maar er terug voorbij herbegint het. Kom je aan de overkant van de overpoort en vanaf daar de zijnaardse steenweg, de ottergemse steenweg zo in zwijnaarde ...allemaal turken gebied. Laatst gewijzigd door Mambo : 7 maart 2012 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wie zou dat zijn ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 7 maart 2012 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje ridicuul dat Termont dan gaat zeggen dat hij niet teveel toeristen wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen inwoners en toeristen. Wist je dat dan niet?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() neen, het waren canadezen en luxemburgers
Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 maart 2012 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Had haar Turkse vriend niet kunnen ingrijpen bij het en/of stelen , vandaliseren van haar fietsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik heb van 1998 tot 2010 in Gent gewoond en in verschillende lokaties zoals buurt Dendermondsesteenweg in St.-Amandsberg, Van Beverenplein, buurt Wondelgemstraat en Dampoort. Elke buurt kende zo haar verschillende problemen.
Aan de Dendermondsesteenweg en Van Beverenplein had ik vooral last met autochtone bemoeizieke bejaarden die dreigden mijn katten te vergiftigen. Met kleine straatcriminaliteit had ik geen last daar hoewel verschillende buurtbewoners en lokale middenstanders mij verhalen wisten te vertellen over messengevechten en knokpartijen op het Van Beverenplein. De Dampoort bracht dan andere problemen met zich mee. Een knokpartij in de straat zowel tijdens de dag als de nacht was niet alledaags maar ook weer niet ongewoon. Een laaiende familieruzie op het gelijkvloers in het gebouw waar ik woonde, waarbij men poogde de deur in te stampen en geroep en gescheld herinner ik mij ook goed. Evenals een Turks trouwfeest waarbij de mannelijke leden van de twee families zeer dreigend tegenover elkaar stonden. Het meest spectaculaire was een knokpartij tss leden van twee Turkse VZW's aan de Dendermondsesteenweg waarbij in totaal zo'n 100 vechtenden betrokken waren aldus de hoofdinspecteur van het commissariaat aan de Belfortstraat. Of een knokpartij vlak voor de GB aan de Dampoort waarbij de politie al ter plaatse was doch dit belette de chauffeur van een wagen die kwam aangevlamd niet om uit te stappen en als een zot beginnen te timmeren. Of op een mooie zondagmorgen toen ik koffiekoeken ging halen bij de bakker en aan de overkant van de straat een afgebakende zone zag met sporen van bloed. Het winkelmeisje wist mij te vertellen dat de nacht ervoor een messengevecht had plaatsgevonden nav gokschulden in een Turkse VZW. Ik ga niet alle incidenten hier vermelden maar gedurende de 5,5 jaar dat ik aan de Dampoort woonde lijkt me dit toch genoeg me dunkt. |
![]() |
![]() |