![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sabam moet met de bewijslast afkomen. Als ze dat niet doen om eender welke reden dan is dat pech voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Een echte democratie duldt geen organisatie zoals Sabam.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() wij zijn geen democratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En het is echt een leeuwenbeding dat ze doorvoeren: ze willen immers x percent van de volledige inkomsten (dus niet een deel van de winst maar van de inkomsten!): drankverkoop, ticketverkoop, verkoop van programmaboekjes, sponsering incluis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Waarom eens geen anti-Sabam mars op Brussel organiseren?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Cheb Mami krijgt dat schoon op z'n bankrekening na hij te horen is geweest in een Marokkaanse kapperszaak. Laatst gewijzigd door Mam : 15 maart 2012 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ze kunnen mij de lijst niet sturen omdat er teveel nummertjes instaan? Lal, ik moet ze niet uitgeprint hebben he; digitaal is ook goed ![]() -> kijk anders nog eens naar de BASTA aflevering omtrent SABAM; mij schijnt dat u niks afweet van deze mafia
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 16 maart 2012 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Een normale democratie pikt de werking van zo'n organisatie niet.
Daarmee basta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdwijnt het geld dat de kapperszaak in de zakken van SABAM? Neen, dergelijke inkomsten worden toegevoegd aan de rubriek "Mechanische Muziek" en verhogen aldus de zogenaamde "puntwaarde" van deze rubriek. SABAM zelf mag geen winst maken, alle inkomsten worden uitbetaald na aftrek van de algemene onkosten zoals vergoeding voor personeel enz... Diegenen die SABAM bestempelen als een maffiabende kennen zelfs de basisprincipes van een auteursmaatschappij niet. Zo gaat dat meestal. Wie er het minste van kent zt de grootste bek op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog steeds totaal naast de kwestie. Sabam moet met de bewijslast afkomen. Als ze dat niet doen om eender welke reden dan is dat pech voor hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zegt ook dat ik niks ken van auteursrechten. Alhoewel het in feite jouw zaken niet zijn wil ik je toch meegeven dat ik vertrouwd ben sinds 1958 met deze materie. Wat ken jij trouwens van auteursrechten? Buiten wat gewauwel over maffiabende, zoals de meesten hier, absoluut niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Sabam... ppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffff....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) en nee, ik ken niks van auteursrechten nee. Maar betekent dit dan dat wat ik zeg gelogen is? Ik zeg u dat u NOOIT die lijst zal krijgen van SABAM. Ik heb er toen (enkele jaren terug) naar gevraagd en ze wouden die niet leveren. De lijst is ook online NIET te raadplegen. Nochtans zou dit toch gemakkelijk te doen zijn om de lijst digitaal aan te bieden en te indexeren zodat mensen gemakkelijk nummers kunnen opzoeken. Indien u de lijst online weet staan en mij kan doorsturen, zal ik u hier eeuwig voor dankbaar zijn ![]() Echter, u weet ook dat de reden waarom ze dit niet doen, enkel is om geld te incasseren voor nummers die niet op die lijst staan... je kan het immers toch niet controleren.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 17 maart 2012 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze die lijst niet willen geven moet je ook niets betalen eh, zo simpel is dat.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, ik zal niet ontkennen dat er bij SABAM soms onnozele beslissingen genomen worden, maar daarvoor SABAM totaal demoniseren is er ver over. Wat mij betreft is deze discussie gesloten. We gaan hier niet uitgeraken. Het is woord tegen woord. Laatst gewijzigd door robert t : 17 maart 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sabam dient veel strenger gecontroleerd te worden voor hun maffia-praktijken. Laatst gewijzigd door Mam : 17 maart 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |