Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2012, 18:43   #41
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Egmond Codfried, Na meerdere waarschuwingen blijf je op het forum provocerend gedrag vertonen. Ons inziens ben je alleen maar op het forum aanwezig om te provoceren en te beledigen. Je bijdragen zijn in onze ogen van geen enkele toegevoegde waarde en komen de sfeer absoluut niet ten goede. Vandaar dat er is besloten om je een permanente ban te geven. In de hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet, Beheerder Viva Forum - http://forum.viva.nl/
Viva achtervolgde mij dus via deze mail, en door als 'fiction' hier in te loggen.
De mensen van Free Thinker kwamen na mijn spoedige uitsluiting met een delegatie van drie personen om 15 minuten naar mij te kijken. Een van ze had nog haar mooie tweedjas aangehouden, wat normaal in de KB niet mag.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 06:03   #42
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Vandaag werd ik dus levenslang gebanned van Forum.viva.nl

http://forum.viva.nl/forum#reacties
Het KetNet forum al geprobeerd?
Oud 10 april 2012, 15:18   #43
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Maar ik ben al middelbaar, lieverd. Straks krijg ik weer een ander stigma opgedrukt!
Oud 10 april 2012, 15:50   #44
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik ben al middelbaar, lieverd. Straks krijg ik weer een ander stigma opgedrukt!
Middelbaar of bejaard/hoogbejaard ,honnepon van mij?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 16:12   #45
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Ja...sages/145013/0

Verschillende van mijn draden zijn verwijderd, dit is ééntje die mocht blijven.
Oud 1 mei 2012, 16:27   #46
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

de verwijderde draden, verzoeken en instemming met verwijderen draden en bannen egmond codfried

Citaat:
Zwarte Europese koningshuizen en hoge adel, pagina 8 - Overig ...
8 maart 2012 ... Codfried, Egmond / 8e bew. dr / Codfried / 2005 8. Belle van ... Codfried, Egmond / 4e bew. dr / Egmond Codfried / 2003[/qoute] Mijn titels in de ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11412443

Was Johanna Van Gogh Bongers Indisch?, pagina 2 - Actueel - Viva.nl
31 maart 2012 ... Verder beweert Egmond Codfried ook dat de Europese “witten” een nieuwe holocaust aan het voorbereiden zijn tegen zwarten en moslims die ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11582909

Centraal Moderatortopic deel 2, pagina 57 - Overig - Viva.nl
28 feb 2012 ... Egmond Codfried blijft dezelfde topics openen. ... Het eerste trollentopic van Egmond Codfried leek me al voldoende om meteen in te grijpen, ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11586224

Was Johanna Van Gogh Bongers Indisch?, pagina 1 - Actueel - Viva.nl
31 maart 2012 ... Maar als VMBO'er heb ik wel geen eigen pagina op Wikipedia, en dat heeft Egmond Codfried wel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie ...

forum.viva.nl/forum/list_message/11582750

Sinterklaas pt III: The end is near..., pagina 60 - Actueel - Viva.nl
Codfried: "Vele portretten tonen pure witte gezichten terwijl vaststaat dat de persoon soms zeer zwart of chocoladebruin was, zoals Constantijn ...
forum.viva.nl/forum/Actueel/Sinterklaas_pt_III_The.../59

Zullen de allochtonen moeten vertrekken?, pagina 6 - Actueel - Viva.nl
11 maart 2012 ... Leuke info over Codfried: http://www.dewanand.com/wfor1196.htm ... Leuke info over Codfried: http://www.dewanand.com/wfor1196.htm ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11443732

Zwarte Europese koningshuizen en hoge adel, pagina 4 - Overig ...
8 maart 2012 ... Codfried, over het zogenaamde exotische van koningin Elizabeth en princess Margaret. Je bent er van bewust dat hun moeder Schotse is toch ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11411314

Was Jane Austen Gay?, pagina 2 - Actueel - Viva.nl
12 maart 2012 ... by Egmond Codfried The first chapters in the novel Emma about Miss Harriet Smith seem to be talking about a emotional and physical ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11439688

Jane Austen (1775-1817), Strictly For Afficionados, pagina 4 ...
10 maart 2012 ... Overigens ben ik een man, ik heb een penis, en is egmond codfried mijn echte naam. Is het dan puur toeval dat dit maar één letter verschilt van ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11438916

Steeds meer jonge vrouwen laten hun snor staan..., pagina 3 - Mode ...
9 maart 2012 ... Verzoek meteen op te houden met deze idiote vraagstelling. Ik sta bij de gemeente ingeschreven als Egmond Codfried, dat is mijn echte naam, ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11426365

Is Sinterklaasfeest een racistische initiatie?, pagina 3 - Actueel ...
12 maart 2012 ... bluebloodisblackblood.blogspot.com. Egmond Codfried is mijn echte naam, nooit meegedaan aan die anonieme onzin. Je bent waar je voor ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11439460

Hoezo gelijkheid: men kan op elke straat hoek toch een, pagina 3 ...
8 maart 2012 ... Komt er weer een Holocaust? door egmond codfried ... Komt Er Weer; Will There Be Another; HOLOCAUST, Egmond Codfried, 2011.
forum.viva.nl/forum/Overig/Hoezo_gelijkheid...op.../2

Zullen de allochtonen moeten vertrekken?, laatste pagina - Actueel ...
Leuke info over Codfried: http://www.dewanand.com/wfor1196.htm ... Leuke info over Codfried: http://www.dewanand.com/wfor1196.htm ...
forum.viva.nl/forum/Actueel/Zullen_de_allochtonen.../last

Is Sinterklaasfeest een racistische initiatie?, pagina 3 - Actueel ...
12 maart 2012 ... Egmond, Egmond Codfried is je echte naam? Dan vraag ik het nogmaals (in het andere topic antwoord je niet op die vraag): is het toeval dat ...
forum.viva.nl/forum/Actueel/Is_Sinterklaasfeest_een.../list.../2

Revisionisme en portretkunst, pagina 1 - Actueel - Viva.nl
28 maart 2012 ... Ik wilde je het eigenlijk niet via een forum vertellen, maar jij codfried bent eigenlijk gewoon blank, ja echt met blauwe ogen en een blond haar.
forum.viva.nl/forum/Actueel/Revisionisme_en_portretkunst/.../0

Centraal Moderatortopic deel 2, pagina 53 - Overig - Viva.nl
Egmond Codfried blijft dezelfde topics openen. Alleen gekopieerde teksten, zijn blog en links. Allemaal met de vraag of de personen in de titel ...
forum.viva.nl/forum/Overig/Centraal_Moderatortopic...2/.../52

Revisionisme en portretkunst, laatste pagina - Actueel - Viva.nl
Ik wilde je het eigenlijk niet via een forum vertellen, maar jij codfried bent eigenlijk gewoon blank, ja echt met blauwe ogen en een blond haar.
forum.viva.nl/forum/Actueel/Revisionisme_en.../list.../last

Jane Austen (1775-1817), Strictly For Afficionados, laatste pagina ...
10 maart 2012 ... Overigens ben ik een man, ik heb een penis, en is egmond codfried mijn echte naam. http://media.lawrence.com ... _Crawford_RELAYS_vert.
forum.viva.nl/forum/Actueel/Jane_Austen_17751817.../last

Jane Austen (1775-1817), Strictly For Afficionados, laatste pagina ...
10 maart 2012 ... Er zijn 20.000 boeken over Belle van Zuylen verschenen maar alleen Egmond Codfried haalt de zwarte grootmoeder Maria Jacoba van Goor ...
forum.viva.nl/forum/Overig/Jane_Austen_17751817.../last

Hoezo gelijkheid: men kan op elke straat hoek toch een, pagina 2 ...
8 maart 2012 ... Mijn naam is echt Egmond Codfried, vernoemd naar mijn vader. In 1863 kregen vijf jonge huisslaven van de families Cordua en Neumann in ...
forum.viva.nl/forum/list_message/11413026

http://forum.viva.nl/forum/list_message/11587341

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Ce...ages/143717/57
Hoog gehalte aan inferioriteit
Oud 2 mei 2012, 07:08   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor dit stukje satire ben ik een hele maand verbannen van Forum.viva.nl.
Een hele maand zonder vivaforum??
Wat is het leven dan nog waard.
Citaat:
Dit is waarom ik van 300 fora ben verbannen, want iets pittigs, en van een Zwarte gaat er gewoon niet in.
Kunnen ze nu al uit een forumposting je huidskleur opmaken?
Welneen, ze merken nog niet eens dat je satirisch bezig bent!

Citaat:
Het achterlijke plebs dat Bantoe onderwijs krijgt in Nederland moet blijkbaar achterlijk blijven. Eergisteren hoorde ik op de radio bij het journaal als eerste bericht dat "Steeds meer Nederlanders kiezen voor een flex-contract." Heel Nederland wil een vaste aanstelling en weet dus dat dit een grove, gigantische leugen is verzonnen door de elite die ons geld steelt en in vrouwen handelt: maar het wordt op de radio verkondigd als het volle evangelie. Dat is waarover ik mij dus druk maak.
In jouw plaats zou ik zelf een forum oprichten, en al die achterlijke Negerlanders preventief bannen.
Ze zijn het niet klaar voor jouw satire, laat staan om er op te reageren.
Oud 2 mei 2012, 17:00   #48
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
quote:
scamp schreef op 31 maart 2012 @ 10:49:
Ik heb een vraag aan de modjes.
Egmond Codfried blijft dezelfde topics openen. Alleen gekopieerde teksten, zijn blog en links.
Allemaal met de vraag of de personen in de titel zwart zijn/waren.

En één topic met dat witten (zijn woord) van albino's afstammen en wanneer wij dat nou eens gaan accepteren.

Hij wil geen (kritische) vragen want dan ga je onder de negeer.
Geef je niet het juiste antwoord op zijn vraag dan krijg je een sneer of erger.

Mijn vraag is: is dit normaal op het Viva forum? Wordt verdeeldheid zaaien geaccepteerd en wanneer is iets disciminatie hier?
Vreemde discussies over het laten verwijderen van mijn draden: als iemand aanstoot neemt aan de inhoud , ben ik meteen een troll en dient de draad verwijderd te worden. Mijn heeft fysiek last van mijn opinies. Nomaal moet men een draad aanklikken om kennis te nemen van de inhoud, maar mijn schrijfsels zijn zo schadelijk dat niemand ze mag lezen. Toch schijnen sommige draden het gered te hebben. En ik schreef niets anders dan wat ik hier ook afdruk, de afgelopen jaar, toch is het bij andere sites binnen enkele dagen of een maand gepiept: ik moet weg, en vaak worden de draden gecensureerd.
Ondertussen telde ik drie site's speciaal opgezet om te waarschuwen tegen mijn blauw bloed theorie, eentje nu ook in het arabisch. Ik geloof dat ze juist het tegengestelde zullen bereiken. Maar wonderlijk dat mijn moeite zoveel kan los maken bij de mensen. Zelf nu een heus reisverbod. Hopelijk gaat er nu ook wat geld in het laatje vloeien.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 2 mei 2012 om 17:02.
Oud 3 mei 2012, 01:10   #49
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemde discussies over het laten verwijderen van mijn draden: als iemand aanstoot neemt aan de inhoud , ben ik meteen een troll en dient de draad verwijderd te worden. Mijn heeft fysiek last van mijn opinies. Nomaal moet men een draad aanklikken om kennis te nemen van de inhoud, maar mijn schrijfsels zijn zo schadelijk dat niemand ze mag lezen. Toch schijnen sommige draden het gered te hebben. En ik schreef niets anders dan wat ik hier ook afdruk, de afgelopen jaar, toch is het bij andere sites binnen enkele dagen of een maand gepiept: ik moet weg, en vaak worden de draden gecensureerd.
Ondertussen telde ik drie site's speciaal opgezet om te waarschuwen tegen mijn blauw bloed theorie, eentje nu ook in het arabisch. Ik geloof dat ze juist het tegengestelde zullen bereiken. Maar wonderlijk dat mijn moeite zoveel kan los maken bij de mensen. Zelf nu een heus reisverbod. Hopelijk gaat er nu ook wat geld in het laatje vloeien.
Ge moet dat allemaal zo serieus niet nemen Egmond.
Die viva, dat lijkt me een klassieke 'vrouwen-site'.
Daarop willen ze lullen over breiwerkskes, recepten om af te vallen, rimpelkreem en de nieuwste modellen debardeur.
Niet iedereen staat konstant in vuur en vlam om al dan niet vermeende raciale en discriminiatoire surrealistische strijdpoëzie te konsumeren.
Een mens wil al eens een minuutje of vijf ontspanning, en dat is precies waar dat viva-gedoe wil aan tegemoet komen.

Probeer gewoon wat minder lange tenen te hebben, en u niet steeds geviseerd te voelen om uw donkere kleurke.
't Is niet opdat ze op een forum iets weigeren dat het meteen ook een kwaliteitsoordeel van u of uw konterfeitsels inhoudt.
Dat forum is gewoon niks voor uw soort teksten.
Laat ze gerust, post hier, en kweek alvast een hard vel en een brede rug.
Oud 3 mei 2012, 01:22   #50
smosty
Banneling

Standaard

Mega-onzin trekt natuurlijk mega-onzin -liefhebbers aan, maar daar zijn er gelukkig zo weinig van, dat megagetrol met mega-onzin voor een normaal forum weinig meerwaarde biedt.
smosty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 16:24   #51
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Mega-onzin trekt natuurlijk mega-onzin -liefhebbers aan, maar daar zijn er gelukkig zo weinig van, dat megagetrol met mega-onzin voor een normaal forum weinig meerwaarde biedt.
Iemand zou erop kunnen afstuderen. Ik beschouw het als secundaire literatuur over mijn primaire teksten.
Oud 5 juni 2012, 14:42   #52
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Ja...essages/145013

Citaat:
Beste Egmond Codfried, Na meerdere waarschuwingen blijf je op het forum provocerend gedrag vertonen. Ons inziens ben je alleen maar op het forum aanwezig om te provoceren en te beledigen. Je bijdragen zijn in onze ogen van geen enkele toegevoegde waarde en komen de sfeer absoluut niet ten goede. Vandaar dat er is besloten om je een permanente ban te geven. In de hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet, Beheerder Viva Forum - http://forum.viva.nl/
Vreemd genoeg heeft deze draad de censuur en schoonmaakwoede van dat geestelijk gestoorde mens op Viva.nl overleefd. Blijkbaar heb ik dus iets met substantie in handen waar het mijn Jane Austen onderzoek betreft. Zo krachtig en heilig dat de achterlijke barbarij er niet aan durft te komen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 juni 2012 om 14:44.
Oud 5 juni 2012, 14:49   #53
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Egmondie blijft mij "lieverd" noemen. Ik geraak precies ni op z'n felbegeerde lijstje.
Bij mij was dat vlug in orde, hoor, al snap ik niet waarom.
Misschien omdat ik als vrouw zijn teksten nogal "humoristisch" vond en nu hij hier vraagt of vrouwen wel humor hebben, begrijp ik ineens dat hij daar niet van gediend was
Oud 5 juni 2012, 14:52   #54
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Viva achtervolgde mij dus via deze mail, en door als 'fiction' hier in te loggen.
De mensen van Free Thinker kwamen na mijn spoedige uitsluiting met een delegatie van drie personen om 15 minuten naar mij te kijken. Een van ze had nog haar mooie tweedjas aangehouden, wat normaal in de KB niet mag.
Viva, is dat van dat damesblad?
Had u daar niet beter over breiwerkjes en Maxima gepraat dan over wit, zwart en blauw bloed?
Oud 5 juni 2012, 14:52   #55
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Oud 5 juni 2012, 15:02   #56
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fantoom Bekijk bericht
En wat is volgens jou het oorzaak?
Oud 5 juni 2012, 16:01   #57
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Museum folder

Citaat:
SURINAME MUSEUM OF BLACK HISTORY

Uniek museum voor de hele wereld die zich buigt over het werkelijke uiterlijk van Europese historische figuren als Willem van Oranje, Jane Austen, Goethe, Louis XIV of Charles II Stuart. Personen van de Europese adel en koningshuizen, leden van de hoge burgerij en de intellectuele elite werden als zwart en bruin van gelaat beschreven en ook zo afgebeeld. Uit zulke afbeeldingen blijkt dat sommige ook klassieke Afrikaanse gelaatstrekken hadden welke men toen zag als bewijs van puur adellijk bloed.

Het betreft afstammelingen van de oorspronkelijke Europeanen die 45.000 jaar geleden uit Afrika kwamen, de Blauwe Mannen, en waarvan een deel zich tussen 1100-1200 uitriep tot de adel. Blauw bloed is de hoogste, de oudste adel en onderling huwen ter behoud van kleur was een vereiste. De witten kwamen pas 6000 jaar geleden naar Europa uit Centraal Azië, en werden door de zwart en bruin gekleurde adel geciviliseerd en gekerstend. De onderdrukking en exploitatie van de lijfeigenen en horigen, de witte Europeanen, door de adel was wreed en men gebruikte zelf menselijke huid om schoenen te maken voor de elite.

De Franse Revolutie bracht de erkenning van de Rechten van de Mens, maar door restauraties duurde het pas tot 1848 tot witte Europeanen werden geëmancipeerd en de geschiedenis wit verfden. Hierbij maakte ze gebruik van verwitte portretten van de elite, die zich soms wit verfden en zich om propagandistische redenen als wit lieten afbeelden. De gedachte van Zwarte Suprematie was vanaf het begin controversieel, ook bij de Zwarte leden van de hoge burgerij, en werd dus zelden uitgesproken of verdedigd. Het werd gepresenteerd als de wil van god. Men dient vandaag de toenmalige samenlevingen als een kastenmaatschappij te beschouwen. De witten als kastelozen. De menselijke huid werd gebruikt om kerkdeuren te behangen, waarmee dus een correlatie tussen religie en de onderdrukking van witten bestond.

SURINAME MUSEUM OF BLACK HISTORY

Is the only, unique museum in the world that concerns itself with the true looks of the European noble and royal elite. They were described as black and brown of complexion and were depicted as such. Some displayed classical African looks and were considered pure of noble blood. They were the descendents of the first European who came 45.000 years ago from Africa. The whites are only 6000 years in Europe and came from Central Asia. Some descendents of these Blue Men declared themselves in 1100-1200 a Blue Blood nobility and set out to protect, civilise and exploit the white Europeans who became their serfs. Their rule was brutal and protesters were flayed alive, while there was a trade in human leather to be used as shoe leather for the elite. This hidden and brutal part of the history explains racism against Blacks. The whites were only emancipated in 1848 and then painted history white. They used the whitened portraits, which the black complexioned elite had commissioned for propagandistic purposes. Parts of this elite used to paint themselves white, a tradition that can still be seen among some African nations. Some also bleached their skin, which Jane Austen wrote about and rejected as a cause of disunity among the black elite, in ‘Persuasion.’

Suriname Museum of Black History

06
Tram 17 from Station HS to CS or CS to HS.
by appointment only/ alleen op afpraak
private collection/ prive collectie
bezichtiging van een collectie van reproducties/viewing of reproductions
From May to October/van Mei tot October
Geen faciliteiten voor gehandicapten/No facilities for handicapped visitors
No noisy or playing children/geen luidruchtige en spelende kinderen
Entrance euro 1
Donaties zijn welkom/ Donations are welcome
Sale of postcards/Verkoop van postkaarten

JANE AUSTEN (1775- 1817)

Jane Austen, de most beloved writer in the world was described as ‘brunette of complexion,’ and ‘a brown, not a pink colour.’ The JASNA portrait shows a coloured woman with classical African facial traits. Austen might have been a lesbian, living with a woman in her mother’s house. She was highly revered and respected within her intellectual, theatrics loving bohemian family. Austen wrote solely about members of the British gentry who were light brown, brown, very brown and black of complexion. Her two and three families in a country town are the numbers of these ancient black families. She wrote to protest and stem the tide of history being rewritten and blacks losing their superior position as rulers and bringers of civilisation. She was against Blacks receiving admiration just for their birth and titles and proposed an new elite revered for its accomplishment and superior manners. Today her works are marginalized by focusing on the romantic skirmishes, by casting white actors and while a blind eye is turned toward her strong empowerment of women. Austen wrote a lot about Black beauty and was against colorism, painting white and skin bleaching. Her books are clearly written as allegories, mostly Emma (1816), in which she explains her view of a post revolutionary England. She favoured Black Supremacy, was against Blacks marrying whites and giving whites help to gain positions over Blacks. This she saw as the reasons for the downfall of Blacks.

Oud 5 juni 2012, 18:45   #58
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Of vrouwen al dan niet humor hebben laat ik in't midden maar 1 ding is zeker: Egmont zelf ab-so-luut niet!
Ik vlieg na deze uitspraak natuurlijk op de negeerlijst maar soit.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 18:51   #59
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
k vlieg na deze uitspraak natuurlijk op de negeerlijst maar soit.
Zou het hiermee eindelijk lukken?
Oud 5 juni 2012, 18:54   #60
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@ Egmond
U wijkt af van uw eigen topic

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 juni 2012 om 18:55.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be