![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Met hoeveel percenten zouden de oplages van onze kranten gestegen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet juist, want daar gaat het niet over. Wel over het feit dat hij iets belooft waartoe hij niet in staat is. Het federale niveau heeft hier geen instrumentarium voor. Di Rupo handelt op eenzelfde manier als zou Kris Peeters aan de VN zou beloven om een troepenmacht te sturen. Hij kan dat dan wel zeggen, maar niet uitvoeren. Net zo bij Di Rupo.
De gemeenschappen hebben daar wel een instrumentarium voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar gaat het nu juist wèl over. Uw kleinzielige politieke recuperatie op de kap van die 28 doden is ongepast. Niemand ligt wakker van wie wat belooft. Zo lang die mensen maar de hulp krijgen die ze nodig hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo kan niet geven wat hij belooft. Bijgevolg zullen die mensen in de kou gezet worden, maar dat zal uiteindelijk een zorg zijn voor de politiek. Denken we maar aan de nasleep van de ramp in Gellingen. Ook toen allerlei ronkende verklaringen van politici, maar nadien werden die mensen met de leegte geconfronteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben me ervan bewust dat u het daarover heeft en net dat is zo misselijkmakend. U doet aan politieke recuperatie, niet Di Rupo.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 'politieke recuperatie' zijn twee woorden, onderwijzer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 maart 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat echter wel sterk overeenkomt, is juist politici die met allerlei beloftes en zware uitspraken op de voorgrond treden. Dit is des te kwalijker als men weet hoe de slachtoffer van Gellingen nadien in de bitterste kou werden gelaten. Na vele maanden was de beloofde hulp niet gekomen, waren de aangezegde fondsen er niet, enz. Veel mensen moesten uiteindelijk een beroep doen op de rechtbank om iets binnen te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag schijnbaar dan wel kunnen tellen, de woorden begrijpen en ze juist gebruiken is er overduidelijk niet bij. Dat is echter niet echt nieuw nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan juist gezegd worden van Di Rupo, want het zal dezelfde kant uitgaan als bij de ramp in Gellingen. Toen werd ook van alles door politic beloofd, maar uiteindelijk stonden de slachtoffers er nadien helemaal alleen voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |