![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan U zich voorstelen hoe je zou lopen voor mij mocht ik 2.6 Mil Verdienen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik en veel anderen betwijfelen hetgeen jij hier vertelt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij en zoals ik had gezegd je tot het clubje bestuurders behoort waar geen één regeltje van toepassing nog is. Klein en select clubje. Zonder een piston geraak je er niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FMCG, logistics, (petro)chem of, why not, baggeren that's more interesting ![]() En ik zit en zat nu al in een situatie waar jouw regels en barema's niet gelden, waarom zou ik dan nog verder moeten gaan zoeken om te zien of dat wel degelijk kan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat vandaag in de krant zelfs. Een ceo...correctie...bijna alle ceo's schommelen zo een beetje rond dat zelfde loon. Dat is dus een barema. Misschien niet zo uitgesproken geschreven, maar daarom niet minder dan een boven en ondergrens. Nu ik denk niet dat jij een ceo bent. En ook niet de franse versie de pdg daarvan. Eerder een sales manager of zo. Beetje logisch blijven hé. Stoefen mag maar met mate. Het vervelende van al die hoge cijfers bij die lonen is dat ze na aftrek van belastingen en zo nogal makkelijk terug vallen op het inkomen van een friturist. Laatst gewijzigd door Mambo : 21 maart 2012 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij hij zelf friturist is...Ken je dat soort mensen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kunt moeilijk mensen die door hun werk (ik zeg wel door hun werk en duidelijk assigneerbaar aan hen) miljoenen opbrengen gaan veroordelen en zeggen dat dit allemaal gratis moeten doen.
Ten tweede er zijn ook functies als je contracten van 1 miljard moet onderhandelen en daarbij 'incorruptibel' wil zijn, zorg je best dat die mensen bvb 100.000euro en meer verdienen, anders zijn ze een heel zwakkeschakel met zo'n ambtenarenweddeke van 30.000euro. Je zie tal wat ergebeurt bij de overheid;.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom voor een uit de kluiten gewassen profiel zo 40 �* 50K bruto. Dat is met aftrek van alles zo nog een 2500 euro per maand netto in het beste geval. + een auto en een gsm en zo. Dat is niet slecht voor een werknemer. Maar ik kom daar niet voor buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kapitalisme werkt
volgens een onderzoek op uw zenuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn uw weddeschalen oneindig? Ik zou liever horen dat je gewoon zegt; kijk een beginneling zal misschien 30K verdienen en iemand met ervaring en een goed bedrijf kan top 75000K verdienen. (voorbeeld) Vind ik al wat beter dan dat duister gedoe. Laatst gewijzigd door Mambo : 24 maart 2012 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |