![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge maakt U hier belachelijk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Graaiers helpen het kapitalisme natuurlijk naar de verdoemenis...
De PVDA ziet natuurlijk niets liever dan dergelijke berichtjes... ------------------------- Wat ik afvraag dat is: 'Wat doen die graaimonsters allemaal met dat geld?' |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Heb je enig idee hoeveel de overheid dagelijks betaalt aan werkloosheidsuitkeringen van ex-bekaertwerknemers die op de leeftijd 50/52 vervroegd aan de deur werden gezet? (Waren die van de eerste lichting afdankingen niet 48 jaar oud?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag brugpensioen per direct afgeschaft worden. Maar tevens zou ik dan wel ook maatregelen nemen die werken gemakkellijker maken. Lees: een loopbaan met zowel kwa financieel en op carrieregebied een maximum op 40-45. Zodat men als men ouder wordt men kan uitbollen en ook minder kost. Je loon wordt lager want je presteert ook minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Dope & hookers ain't cheap yo!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
De oudere werkneemsters kozen veelal voor lange rustperiodes, laag aaantal stuks en bijhorend lager loon. Want de kinderen waren afgestudeerd, uit huis, de woning was afbetaald. Ze gingen met plezier tot hun pensioenleeftijd werken. Zonder dat de werkgever nadelen ondervond. Laatst gewijzigd door pajoske : 30 maart 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie maakt zich hier belachelijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het hangt natuurlijk af van job tot job, maar over het algemeen is het wel zo dat men het meest efficient, innovatief en doelgericht is tussen 35 en 45. Men bezit dan de bagage (kennis, competenties, netwerk) om zeer goed te kunnen werken. Maar boven, er is dan ook de energie voor. Eenmaal voorbij de 50 merk je dat de mensen gewoon het iets rustiger aan willen doen. Dat is hun goed recht (can't fight biology) maar ze moeten dan ook begrijpen dat men niet betaald wordt als de persoon die harder werkt. Nu, deze maatregel gaat er ook voor zorgen dat ouderen terug aantrekkellijker worden om aan te werven want er is nu een meer correctere prijs voor de arbeid. Als je loon puur op basis van ancienniteit geeft, zijn ouderen zeer overpriced. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Nogmaals, waar is het misbruik?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aandeel dat tuimelt van 80€ naar 30€ in een recordtempo, en dan nog een beloning krijgen omdat men zijn doelstellingen heeft gehaald, lijkt mij nogal eigenaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan vind ik wel dat er een wetje moet komen dat kan beslissen hoeveel boterhammekes gij s'middags moogt eten. De overheid moet zich niet bemoeien met hoe hoog iemand zijn wedde is (zeker niet een plafond qua hoogte opleggen).
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |