![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat weet ik wel, jij ziet vrijemeningsuiting meer als mensen opsluiten voor het uiten van hun mening.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van u ook?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
brult. Curieus hoe lang jij die mensen hun "democratische recht" zal verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ja. Van mij ook.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 maart 2012 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een warm vlaanderen is een vlaanderen waar iedereen zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij. Structureel werklozen hebben geen plaats in een warme maatschappij. De 1 euro jobs zijn trouwens een goede start om ervaring mee op te bouwen. Ervaring en werkwilligheid is zeer veel waard. Daarmee kan je doorgroeien. Niemand verplicht je levenslang in die 1 eurojob te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen betalen om "België blijft" te staan brullen? Poverkes, hoor...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Maar een spontane tegenbetoging of -actie in dat opzicht, zou'k nog wel leuk vinden.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, een beetje agitatie mag toch. Dat maakt het net leuk. Neem nu die gasten met die Belgische vlag een paar jaar terug op de IJzerbedevaart. Alle sympathie voor. Ik was daar niet, maar met die gasten zou'k zo een pint pakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt ook weduwenpensioenen, bijvoorbeeld voor weduwen die zelf nooit gewerkt hebben. Dat is wel van de oude tijd, maar toch ... Verder vind ik het voorstel van de Quick (die het begot van mij gepikt heeft ... want ik vond dit al langer; zelfs al gemeld op dit forum) perfect: ieder jaar op je belastingsbrief zou je moeten kunnen aangeven, per maand desnoods, met wie je je opgebouwde pensioenrechten procentueel deelt. Voorbeeld: ik heb samengewoond met mijn vriendin, die om op de kinderen te passen, slechts half time werkte. Echter in september zijn we uiteengegaan en is zij ingetrokken bij iemand anders. Wel, van januari tot september van dat jaar ben ik bereid om ons beider opgebouwde pensioenrechten tesamen te tellen, en te herverdelen fifty fifty onder mekaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk een beetje zoals een aantal cruciale getuigen in de zaak Dutroux tegen een betonpaal gereden zijn, plots kapotte remmen hadden en uit de bocht vlogen, etc.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een democratie is het volk de baas en de premier de dienaar, en kan het volk zijn mening zeggen op de tijd en plaats van zijn keuze.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 maart 2012 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ³
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw persoonlijke voorstelling van hoe vrije meningsuiting eruit moet zien, is totaal irrelevant.