Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2012, 08:22   #41
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Omdat het CGKR enkel dient op vriendjes van politici aan een goedbetaalde job te helpen.
Omdat het CGKR een aanvalsgroep op de meningsvrijheid is.
Omdat het CGKR een aanvalsgroep op de bewegingsvrijheid is.
Omdat het CGKR een verdediger is van groepsverkrachtingen.
Omdat het CGKR een verdediger is van criminelen.
Omdat het CGKR niet op komt voor gelijkheid van kansen volgens kennis en kunnen, maar discriminerend is tegenover autochtonen.
Omdat het CGKR een gevaar voor onze maatschappij en cultuur is.
2
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 08:26   #42
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen. Dit klopt niet.
Je hebt een verkeerd beeld over het CGKR.
Ik post niet veel maar... /facepalm

Een échte struisvogel. LoL
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 08:31   #43
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Ik post niet veel maar... /facepalm

Een échte struisvogel. LoL
Onderbouw die stelling dan.
Geef concreet voorbeelden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 08:36   #44
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Armoede brengt inderdaad hallucinante toestanden met zich mee.
Een voldoende reden om er geen te importeren hé.
Oud 1 april 2012, 08:50   #45
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik zie daarin eerder een reden om armoede te bestrijden.
Armoede verdwijnt niet door er geen in te voeren.

Toevallig is één van de opdrachten van het CGKR ook iets met armoede.

Het Steunpunt tot bestrijding van armoede, bestaansonzekerheid en sociale uitsluiting maakt deel uit van het Centrum.
http://www.diversiteit.be/?action=on...&titel=Armoede
Oud 1 april 2012, 08:58   #46
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
In plaats van de beschkbare middelen en aandacht te verdelen over de armen van het eigen volk, ziet Artisjok die middelen liever verdeeld in kruimels over veel links armoedig importkiesvee. Binnenkort krijgen ze zelfs geen kruimels meer want de kassen geraken leeg. De artisjokiaanse logica bestendigt de armoedigen in hun armoede.
Ik ben van het principe voor eigen deur vegen. Er is geen enkele reden waarom wij voor de armoedigen uit Marokko of elders zouden opdraven. Merk ook op dat het principe van wederkerigheid niet eens bestaat.

Hoeveel mensen zou het CGKR al uit de armoede gehaald hebben? Geen één.
Oud 1 april 2012, 09:18   #47
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht

Hoeveel mensen zou het CGKR al uit de armoede gehaald hebben? Geen één.
Ik denk eerder dat er dank zij de acties van het CGKR, er méér (vlaamse) mensen in de armoede terecht zijn gekomen, gezien de extra middelen die ze blijken nodig te hebben.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 09:28   #48
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik denk eerder dat er dank zij de acties van het CGKR, er méér (vlaamse) mensen in de armoede terecht zijn gekomen, gezien de extra middelen die ze blijken nodig te hebben.
Eigenlijk worden we collectief verarmd door al die vreemde uivreters die hier onze SZ komen leegzuigen en voor zoveel overlastkosten zorgen.
Oud 1 april 2012, 09:30   #49
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Eigenlijk worden we collectief verarmd door al die vreemde uivreters die hier onze SZ komen leegzuigen en voor zoveel overlastkosten zorgen.
Het gekende verhaal van de miljonair die zijn miljoen euro aan zoveel mogelijk mensen wou uitdelen: hij eindigde met twee miljoen mensen met een halve euro en ééntje (hijzelf) zonder één cent.

Alleen: wij mogen die foute keuze als "miljonair" zelfs niet meer zelf beslissen, het is het linkse establishment dat ons ertoe verplicht.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 09:42   #50
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gekende verhaal van de miljonair die zijn miljoen euro aan zoveel mogelijk mensen wou uitdelen: hij eindigde met twee miljoen mensen met een halve euro en ééntje (hijzelf) zonder één cent.

Alleen: wij mogen die foute keuze als "miljonair" zelfs niet meer zelf beslissen, het is het linkse establishment dat ons ertoe verplicht.
En het linkse establishment gebruikt die gedwongen 'vrijgevigheid' als mistgordijn om hun eigen zakken te vullen.

Citaat:
Ik vrees dat het nog veel erger gaat worden. Uiteindelijk doet de linkse kerk al 66 jaar aan hersenspoeling. Ze maken alle mensen wijs dat we in één groot sprookjesbos leven. We zijn allemaal sprookjesfiguren die van het één naar het andere sprookjesverhaal tuimelen. We moeten wel oppassen voor de boze VB wolven, die slechte dingen verkondigen. Vreemdelingen/asielzoekers die naar ons land komen krijgen daardoor direct een extreem linkse rode loper. Ze kunnen niets verkeerd doen en we moeten iedereen toelaten zonder morren. Onze waarden en normen zijn niet belangrijk. Vreemde/andere normen en waarden zijn belangrijker. Ons sprookjesbos is ook oneindig groot, er is ruimte voor gans de wereld. We kunnen zonder problemen alle sprookjesfiguren voeden, onze schatkist is rijkelijk gevuld. We hebben namelijk een hoop Vlaamse kaboutertje die vanaf de geboorte keihard werken. Ze geven zonder morren meer dan de helft van hun loon af aan de Koninklijke schatkist en de rode prinsen van het land smijten dat geld met alle plezier buiten. Ondertussen beloven ze de Vlaamse kabouters dat ze later voor hun gaan zorgen. Ze moeten zich geen zorgen maken.

Stilaan verbrokkelt het sprookjesbos. De schatkist is leeg, veel vreemdelingen kiezen ook bv. hun eigen islamitisch sprookjesbosje met hun eigen regels. Blijkbaar zijn er ook wolven onder de vreemdelingen, veel extremer dan de onze. Dankzij de extreem linkse rode loper kunnen die vreemde wolven zonder problemen hun gang gaan.

Een groot deel van het geld is ook “geïnvesteerd” in “nieuwe” en “verrijkende” sprookjesfiguren. Het rendement van die investering is bedroevend laag. De nieuwe sprookjesfiguren snappen er niets van - volgens de rode prinsen is dit het paradijs - werken en studeren hoort toch niet bij een paradijs? Trouwens onze eigen baardprinsen beschouwen dit paradijs als duivels en tijdelijk. Waarom zouden we dan moeite doen? Het echte paradijs komt na de dood!

Onze schatkist is niet alleen leeg maar we moeten eerst nog een volle schatkist terugbetalen voor we hem terug kunnen vullen. De Vlaamse kabouters met hun kapotte rug beginnen stilaan te morren. De rode prinsen zien de donkere wolken aankomen. Maar ze zijn slachtoffer van hun eigen hersenspoeling. Na zoveel jaren demoniseren van de VB wolven kunnen we ze toch moeilijk gelijk geven. We kunnen toch moeilijk maatregelen van het VB, die we zelf zo hard afgebroken hebben gaan toepassen. Hoe moeten we dit verkopen aan de sprookjesfiguren? Paniek alom, haastig wordt gezocht naar een manier om deze koerswijziging te verkopen. Maar is er wel een manier om het te verantwoorden? En hoe zit het met de gehersenspoelde sprookjesfiguren die onze zever al jaren zonder morren slikken. Ondertussen blijven de poorten van het sprookjesbos wijd openstaan, om uiteindelijk te veranderen in het chaosbos.
Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...71&postcount=5
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 09:52   #51
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Misschien nog tot 2014:daarna kunnen onze wegen scheiden van de armoeinvoerders van de PS/CdH en hun Vlaamse vazallen. Daarna kunnen de deuren hopelijk dicht, de opkuis van start en de verantwoordelijken voor het multikuldrama voor de rechtbank gesleept worden.
Oud 1 april 2012, 10:08   #52
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. Dit klopt niet.
Je hebt een verkeerd beeld over het CGKR.
Dacht het niet.
Het CGKR pleit voor een minimum bezetting binnen de bedrijven door vrouwen en allochtonen. Dit betekent dat als een bedrijf niet het vereiste aantal vreemdelingen in dienst heeft, het bedrijf verplicht is om betere autochtone kandiaten te discrimineren tegenover een allochtone minder goede sollicitant.

Ik heb het CGKR nog NOOIT weten opkomen voor een autochtoon meisje dat door allochtonen is verkracht geweest.

Ik heb het CGKR nog NOOIT het gedrag van allochtonen weten afkeuren.

Ik heb het CGKR nog NOOIT weten opkomen voor het Christendom.

Ik heb het CGKR nog NOOIT een allochtoon weten vervolgen.

Ik heb het CGKR nog NOOIT weten pleiten voor intergratie, enkel voor positieve discriminatie.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 10:17   #53
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het CGKR nog NOOIT weten opkomen voor een autochtoon meisje dat door allochtonen is verkracht geweest.
Daar is het OM voor, het CGKR heeft daar niets in de pap te brokken.

Citaat:
Ik weet niet of ze het niet doen, maar ook hier weer, dat is hun taak niet.

Citaat:
Waarom zouden ze?

Citaat:
http://lacquemant.wordpress.com/2010...ria-4-belgium/

Citaat:
Ik heb het CGKR nog NOOIT weten pleiten voor intergratie, enkel voor positieve discriminatie.
http://www.diversiteit.be/?action=on...tegratiebeleid
Oud 1 april 2012, 10:27   #54
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij hebt ook al door dat geld uitdelen geen oplossing is.
Er moet inderdaad een structurele verandering komen om armoede uit te roeien.
Oud 1 april 2012, 10:29   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
En het linkse establishment gebruikt die gedwongen 'vrijgevigheid' als mistgordijn om hun eigen zakken te vullen.

Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...71&postcount=5
Het linkse "establishment" wenst helemaal geen "vrijgevigheid".
Het rechtse establishment misbruikt deze leugens als mistgordijn om mensen schrik aan te jagen.
Oud 1 april 2012, 10:34   #56
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dacht het niet.
Het CGKR pleit voor een minimum bezetting binnen de bedrijven door vrouwen en allochtonen.
Ja.
Citaat:
Dit betekent dat als een bedrijf niet het vereiste aantal vreemdelingen in dienst heeft, het bedrijf verplicht is om betere autochtone kandiaten te discrimineren tegenover een allochtone minder goede sollicitant.
Neen.

Citaat:
Het CGKR heeft wel al opgetreden tegen allochtonen wanneer zij zich schuldig maken aan discriminatie of aanzet tot racisme en haat.
Tegen sharia4Belgium bijvoorbeeld.
Citaat:
Dat doen ze nochtans. Zie hierboven.
Citaat:
Wanneer en waarom had ze dat moeten doen?
Citaat:
Het is niet omdat je het niet weet dat het niet gebeurt. Zie hierboven.
Citaat:
Het is niet omdat je het niet weet dat het niet gebeurt.
Oud 1 april 2012, 10:53   #57
Elbow
Banneling

Standaard

Ik zag het asieldebat in de 7de dag. Het bevestigt enkel wat Alice hier voorheen al zei , namelijk dat het 1/3de van het gevangenisclienteel dat uit illegalen bestaat in de bak zit omdat ze criminele feiten hebben gepleegd en niet omdat ze illegaal zijn. Dit werd bevestigd door alle aanwezigen tem F. Pireyns van Groen.
Waarmee Artisjok voor de zoveelste keer op haar bek gaat want zij suggereert het tegendeel.
Oud 1 april 2012, 12:33   #58
F.B.
Parlementslid

Standaard

Youssef De Bruyne
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 12:45   #59
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat verklaart waarom de verlenging van zijn positie plots zo onzeker werd, overigens...

Wacht maar, nog enkele dagen voor het volledige nieuwe gezelschap komt reclameren omdat het centrum bevooroordeeld zou zijn en daarmee zijn onafhankelijkheid en neutraliteit niet meer kan garanderen.

(Lees :België is verplicht om �*lles te aanvaarden. Anders is het racistisch. )
Dat is dat hypocriet spionnencentrum nooit geweest!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2012, 12:51   #60
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het linkse "establishment" wenst helemaal geen "vrijgevigheid".
Het rechtse establishment misbruikt deze leugens als mistgordijn om mensen schrik aan te jagen.
Leugens?

Je moet al vrij blind zijn om niet te willen zien dat we al 182 jaar dezelfde machthebbers hebben in België. Deze houden minimaal rekening met de bevolking. De bevolking komt op de laatste plaats.

Verdeel en heers! Op die manier kunnen ze hun macht behouden en hun zakken verder blijven vullen.

De Vlamingen maken ze wijs dat alle Walen luieriken zijn, parasieten. Ze voeren in Wallonië bewust een beleid die de Walen stimuleert om zo lui mogelijk te zijn.

De Walen maken ze wijs dat alle Vlamingen racisten, nationalisten en nazi’s zijn. Mensen die hun rijkdom niet willen delen. Ze voeren in Vlaanderen een bewust beleid om ze zo hard mogelijk te laten werken.

De kanker van deze machthebbers is momenteel de PS maffia. Zo ver ik weet een linkse ideologie. Natuurlijk krijgt de PS maffia hulp van de andere Waalse partijen (daar is nog eendracht), de restanten van het Ancien Régime en Vlaamse landverraders.

Er zijn linksen die ondertussen beweren dat de PS maffia een rechtse ideologie is. Vrij normaal, links heeft altijd al een zwak geweten gehad als ze zien dat hun troeteldingen erger worden dan de zogenaamde ‘rechtse’ onmens.

Hun strategie is aan het escaleren. Sommige Vlamingen krijgen het spelletje door. Het demoniseren van extreem rechts was noodzakelijk om hun macht te houden en het volk bang te houden/maken. Het Vlaams verzet tegen het establishment moest gebroken worden.

Extreem links mag van hun momenteel vrij dansen en de gevolgen van dat feit merken we aan alle beslissingen. Het land wordt leeg gezogen, het land is van iedereen, de Belgische nationaliteit heeft momenteel dezelfde waarde als een rol WC-papier.

Extreem linkse mensen gedragen zich als verwende nesten die van mening zijn dat ze al de vergaarde rijkdom van België waar Vlamingen keihard voor gewerkt hebben mogen wegsmijten naar iedereen waarvan zij denken dat ze het nodig hebben. Extreem links geeft geen zak om het welzijn van ‘eigen bevolking’. Extreem links kan niet rationeel denken waardoor ze anarchie en chaos veroorzaken. Ze zijn voor mij veel erger dan extreem rechts omdat ze zich manifesteren als schaapjes, maar in werkelijkheid zijn het wolven die hun eigen kinderen opeten.

De ontspoorde strategie die het Belgische etablissement voert is van zodanige aard dat België 2 keuzen heeft. Barsten of ontploffen. Ik kies voor barsten. Het is de enigste manier om nog een vreedzame oplossing te krijgen. Zowel het Waalse volk als het Vlaamse volk kunnen dan orde op zaken stellen. Ze kunnen zich bevrijden van hun ziekelijke machthebbers en hun lot in eigen handen nemen. Alle macht aan het volk, zoals het moet.

Hoeveel Belgen willen nog voor hun ‘vaderland’ vechten? Hoeveel Belgen willen nog voor hun ‘vaderland’ sterven? De dag dat deze instelling nodig is, zullen we merken dat er nog bitter weinig echte Belgen zijn. België is een hoer geworden, een slet die zijn bestaansrecht verkoopt aan de hoogstbiedende. Je moet al echt knettergek zijn om je daar nog verbonden mee te voelen.

R.I.P Belgium

Laatst gewijzigd door bf62 : 1 april 2012 om 13:06.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be