![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is dat onderhoud sterk gedaald. Men wacht tot er iets in panne valt en dan gaat men het repareren, maar is dat minder kostelijk dan vroeger ? Hetzelfde met de onveiligheid, de stakingen enz... hoeveel kost dat ? De berekenbare onkosten zijn zeker minder, maar als gevolg daarvan zijn er onderbrekingen in de dienst, reparatiekosten, stakingen, trauma's door herhaaldelijke agressie, werkonbekwaamheid, psychologische bijstand.... dat zijn ook onkosten maar minder gemakkelijk te becijferen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Let op, daarmee ontken ik niet dat de vakbondtop al zo langdeel uitmaakt van de machtsstructuur in ons land dat ze volledig mee gecorrumpeerd zijn. En ik zeg niet dat alles wat militanten doen goed en heilig is. Maar het compleet afkraken van de vakbeweging laat toch maar alleen uw gebrek aan kennis zien over onze geschiedenis. Nog eens, behalve als ge een rijke industrialist zijt natuurlijk, dan kan ik uw standpunt heel goed begrijpen. Laatst gewijzigd door discuz : 21 april 2012 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus : pas je aan aan je tijd, en geef de chauffeur een plexiglazenkot waar hij veilig zit, en de opdracht zijn bus rond te rijden, en zich verder niet te moeien met ticketten en wie betaalt of niet. Zo er baldadigheden, of geweld gebruikt word op zijn bus : de kar sofort stilzetten, en de centrale verwittigen, die in verbinding staat met de flikken. Je weet wel , die gasten die hun pistolen tonen. Die kunnen dan de herrieschoppers aanpakken.
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn vader reed mee met de schoolbus. Niet als controleur, maar als passagier. Daar werden geen gore streken uitgehaald. De keren dat dat toch dreigde te gebeuren kregen de heethoofden een lap rond hun oren en de uitnodiging om het straks op school aan de prefect gaan uit te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik vind een tweede persoon die de kassa doet toch geen slecht idee. Of weet ge wat, geef iedereen een gratis buspas. Problemen opgelost.
Laatst gewijzigd door discuz : 21 april 2012 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Anderzijds prefereer ik toch dat iedereen zich kan bewegen wanneer en waar die maar wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag dat!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Taxi. Ook veel te duur voor wat het is. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die 's nachts wat toeren met de auto. Iemand geregeld kunnen meenemen drukt de kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet beginnen zeveren, a.u.b.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik geloof je niet, want je weet niet eens dat er geen controleur op de bus is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwachtte je een zinvolle bijdrage van Carlgustaaf?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bestendige controleur was er alleen maar omdat het toch een beetje vooruit zou kunnen gaan: op drukke lijnen, op drukke momenten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |