![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gaat het dan over volwassen vrouwen die er zelf voor kiezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Afrika trouwens ook onder Christenen... Synara legt het verband uit met islam, u kunt toch begrijpend lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij meisjes is het daarentegen een verwoesting van het vrouwelijk zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En inderdaad , In afrika is het absoluut niet enkel bij moslims maar ook bij vele kristen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand al een besneden vrouw en haar verminking gezien ?
Wat zijn persies de gevolgen voor haar verder leven ? Er zijn vele vormen van besnijdenis bij meisjes en somige zijn echt wel heel erg . Ik heb gehoord dat sommige meisjes dermate besneden zijn dat ze helemaal geen clitorus meer hebben en de vagina deels dicht genaait . bijgevolg is de sexuele opgewondenheid en het vochtig worden van de vagina niet meer mogelijk . Sommige zijn in die mate dicht gegroeid dat bij het eerste sexueel contact het tweede pijnlijke trauma volgt omdat het hele lidtekenweefsel weer openscheurt . En die pijn zou volgens sommige idiote mannen het bewijs zijn dat ze nog geen sexueel contact heeft gehad en dat zou voor hen een extra betekenis hebben . het is niet meer normaal , dat is sadisme van de bovenste plank waarbij ieder genot van de vrouw is weggesneden en vervangen door pijn . bij dergelijk wonden is de kans op zo'n wonden in landen zonder hygiëne toch bijzonder groot . |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het niet aankunnen om met dergelijk vermikte vrouw sexueel contact te hebben . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt me dat ge dat niet kunt vergelijken met besnijdenissen. Toch best eerst eens zelf goed lezen voor ge andere mensen op de vingers tikt.
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Voor een bevalling worden ze terug opengesneden en nadien terug dichtgenaaid. Uiteraard helemaal op de halal manier zonder verdoving.
De moeder van Waris Dirie beviel van zo'n twaalf kinderen... telkens opengesneden en dichtgenaaid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook het plassen is geen lachertje mits dat enkel druppelgewijs kan gebeuren. Een plasbeurt duurt dan heel lang, en dan hebben we het nog niet over hun ontstoken blaas (=pijnlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ge zijt weer mee zie ik. Beter opletten de volgende keer.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() En het bleef muisstil van de kant van de sharia-mensenrechten-activisten zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben even advocaat van de duivel: kan een medisch onderzoek op school niet vervangen worden door een huisdokterverslag? Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat dit toch zou kunnen. In mijn tijd (lang geleden) deed de dokter alleen je broekje af om even te kijken. Als kind stond je recht. Ik stel me er vragen bij. Als je een besnijdenis wilt kunnen vaststellen dient het kind te liggen met de benen gespreid. Misschien gebeurt het medisch onderzoek nu zo. Ik weet het niet. Als een kind recht staat zie je niet veel tenzij het de ergste graad van besnijdenis betreft, beeld ik me in (buitenste en binnenste schaamlippen, inclusief clitoris weg). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een eerbare zaak? Een vergoeilijking dus van besnijdenis. Voor die reden alleen al zou de Koran of gecencureerd of verboden moeten worden. Het gaat om verminking van functionele lichaamsdelen We zijn de ingebonden voeten van de Chinese vrouwen destijds vergeten (reportages over gezien en nog enkele vrouwen met zo'n voetjes leven nog). Je moet een stevige maag hebben om het wassen van die voetjes te zien. En wat een pijn zit erin! Dat is net hetzelfde. Het gebruik is nu volledig verdwenen. Hetzelfde moet gebeuren met besnijdenis van vrouwen (in welke graad dan ook). Het had al lang moeten gebeurd zijn. Staat er in de Bijbel ook iets over besnijdenis van vrouwen? Ik vraag het maar. Het zou me niet verwonderen. Beide monotheïstische godsdiensten zijn op z'n minst gezegd vrouwonvriendelijk (qua infrastructuur, structuur etcetera). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Medisch onderzoek kan op scholen gebeuren, ouders kunnen geen invloed uitoefenen,en wanneer kinderen ontbreken kun je ouders met kind op het matje roepen en het kind doorsturen naar de dokter van het schoolonderzoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil met de voeten van Chinese vrouwen is dat dit een cultureel gebruik was , wat niet door religie ondersteund werd, dan kun je ook makkelijker uitbannen. |
|
![]() |
![]() |