Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 1 mei 2012, 08:27   #41
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik denk dat Mathias een van de slimste jonge politici is die er momenteeel meedraaien. Die zal nog ver geraken. En hij is een echte gentenaar en een echte liberaal. De man is slim, kan goed communiceren en heeft een visie. Hij is eerste schepen en schepen van middenstand in de mooiste stad van vlaanderen. Een stad waar de middenstand het overigens goed doet.
Toch niet hoor ik zie hem nog sukkelen tegenover Vervotte. Echt ondermaats. Spijtig vond ik dat toen. Maar inderdaad wel iemand met een visie, geen dommerik, ambitieus en iemand die het doet. Hopelijk leert hij rap bij hoe correct te communiceren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 1 mei 2012, 16:05   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Om voort te gaan over de concurrenten van Matjaske de kleinzoon:

de sossen kunnen zelfs op 1 mei niet laten over de N-VA te spreken !
Zelfs in Gent niet. Daar moeten ze Bracke speciaal vermelden op de 1 mei toespraken:

Citaat:
'Bracke zou beter van achter zijn blog komen, van achter zijn computer kruipen en op straat lopen.'

'En ophouden met ontkennen dat de zon schijnt: zijn partij vrijt Vlaams Belangers op in de hoop zo de treden van het stadhuis op te kunnen. En terwijl hij dat doet loopt hij te toeteren dat hij vooral niet met sp-a wil besturen.. Ah nee, dat wil hij niet. Maar Daniël, hebt gij hem iets gevraagd misschien? Hebben wij hem iets gevraagd? Heeft iemand hem iets gevraagd?'
Voor mij zegt dat toch iets.
Ze hebben bang van iets, maar 'k weet niet wat.

Ooit kwam het in Gent aan op een paar laatst getelde stemmen, tussen Beke en Termont, en Van Rouveroy twee keren.

Dat zie ik zich niet herhalen.
Wel iets anders.
Waar ze schrik van hebben ....

http://nieuwsblad.be/article/detail....tm_campaign=pm

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 1 mei 2012, 16:54   #43
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

De sossen-hoogmis. En maar weer met het vuistje in de lucht ... Denken die nu werkelijk aan een revival van het marxisme-leninisme?

Oud 1 mei 2012, 17:14   #44
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Om voort te gaan over de concurrenten van Matjaske de kleinzoon:

de sossen kunnen zelfs op 1 mei niet laten over de N-VA te spreken !
Zelfs in Gent niet. Daar moeten ze Bracke speciaal vermelden op de 1 mei toespraken:

Voor mij zegt dat toch iets.
Ze hebben bang van iets, maar 'k weet niet wat.

Ooit kwam het in Gent aan op een paar laatst getelde stemmen, tussen Beke en Termont, en Van Rouveroy twee keren.

Dat zie ik zich niet herhalen.
Wel iets anders.
Waar ze schrik van hebben ....

http://nieuwsblad.be/article/detail....tm_campaign=pm
Freyake had natuurlijk ook kunnen refereren naar al die prachtige verwezenlijkingen voor de arbeiders die de SP.A in de Vlaamse regering heeft waargemaakt. Zoals heu, .... oops Dan maar wat aan N-VA bashing doen natuurlijk.
fonne is offline  
Oud 1 mei 2012, 17:40   #45
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De sossen-hoogmis. En maar weer met het vuistje in de lucht ... Denken die nu werkelijk aan een revival van het marxisme-leninisme?
marxisme-leninisme????
Bolleke Wol is offline  
Oud 12 mei 2012, 08:16   #46
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Toch niet hoor ik zie hem nog sukkelen tegenover Vervotte. Echt ondermaats. Spijtig vond ik dat toen. Maar inderdaad wel iemand met een visie, geen dommerik, ambitieus en iemand die het doet. Hopelijk leert hij rap bij hoe correct te communiceren.
http://www.deredactie.be/permalink/1.1298903
&
http://www.deredactie.be/permalink/1.1293129

Blijkbaar werd daar goed aan gewerkt. voor Matthias... twee keer in de roos.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be