![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie kan dat de dag vandaag nog zeggen ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ik zin heb om me daarin te ergeren en erop te reageren, dan zal ik dat doen en overigens zeker blijven doen. Capice ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik meende wel verstaan te hebben dat wij hier van zo'n pensioen bleek zouden trekken, eerst van ongeloof en dan van jaloezie. Zelfs als ambtenaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=subocaj;6113022]
Citaat:
Ga elders proberen mensen bang te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je antwoordt niet op de eerste ![]() Peilen , hier op het forum, nee....ik weet dat er veel mensen geen tweede pijler hebben. Degene die dat wel hebben gaan straks allemaal op pensioen of zijn het al. Maar ik weet ook dat ik niet moet "enkel" rekenen op het pensioen van de "staat". Ik zal het zelf moeten doen. Door te werken en af en toe iets opzij te plaatsen voor als het eens slechter gaat en later .....om te overleven als ik niet meer kan werken.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 5 mei 2012 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Wie een pensioen wil, moet er maar zelf voor sparen.
Een ondernemer doet dat ook. Gewoon een deel van je maandloon opzij zetten en daar geen domme dingen mee doen. Een tweede deel van je maandloon investeren in diverse takken. Een deel spenderen aan je vaste uitgaven. Een deel sparen voor onvoorziene uitgaven. En als er dan nog iets overblijft kan je dat aan ontspanning uitgeven. Ik heb respect voor werknemers die zo een houding hebben. Denken dat de werkgever maar voor alles moet opdraaien is uit den boze.
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die het onderstaande plaatsen in hun handtekening "Weg met de index. Weg met het minimumloon en weg met de verplichte sociale zekerheid." Ze praten over "een deel" , ik wil % zien. Hoeveel % geef je aan al de delen die je komt op te sommen? Ja de loonlast is groter voor de werkgever dan het brutto cijferke dat op de loonbrief staat van de werknemer. De index, heel simpel, de liberalisering van de energiemarkt ging de prijzen doen dalen, woorden van de VLD, bon we weten ondertussen beter, gelukkig is er nog een index ! Minimumloon, is maar normaal zeker ! Terug kinderarbeid invoeren, die moet ge nog minder betalen. U heeft inderdaad het recht om uw geld uit te geven aan wat u wilt. Zolang u maar meedraait in de consuptiemaatschappij ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En blijkbaar is dat pensioenfonds onuitputtelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hetgeen je allemaal blaft, is niet eens het programma van die politieke partij !! Welke conclusie moeten we daaruit trekken, omtrent jouw geloofwaardigheid, eerlijkheid, kennis van zaken ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Formuleer dat eens wat duidelijker. Ik kan niet volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Geen poef en sparen tot je kunt kopen wat je graag wil. Best zoals vroeger in een zwarte sok. Geen last van plastiek in je zakken en ook geen last van banken die je pluimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Een eigen afbetaalde woning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is wel het grote onevenwicht tussen hetgeen ge betaalt, en hetgeen ge er voor terugkrijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat diegenen die hun winst genereren, niet stiefmoederlijk behandeld worden, maar gelijkwaardig. Dat betekent, dat ook een deel van die winst naar de werknemers mag gaan. Hoe ze dat doen mag voor mijn part de werkgever beslissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heeft men in Belgie de grote stommiteit gedaan door de bijdragen niet te personaliseren, geen pensioenfondsen aan te leggen, doch te gebruiken om daar de gepensioneerden mee te betalen. En met de vergrijzingsgolf die er komt aan te donderen, blijkt dat allesbehalve een goede keuze geweest te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg, ge zijt gij begod ne verdoken kapitalist !!
|
![]() |
![]() |