![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Word staatsambtenaar
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() At your service:
Zoek meer berichten van Supe®staaf
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zoekt weer een gemakkelijk jobke: die putten zijn er reeds.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet geen mijningenieur zijn om te zien dat uw vergelijking mijnwerkers//werkonwilligen totaal van de pot gerukt is.
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat ik ben, dat gaat jou geen hol aan.
Probeer liever persoonlijke opmerkingen te vermijden als je geen deftig weerwoord kan verzinnen.
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ooit van solidariteit en naastenliefde gehoord?. ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 12 mei 2012 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag mijn opinie aanvallen, maar dat is moeilijker.... Citaat:
Het zijn de meest verkrachte begrippen der laatste jaren. Iedereen die voor zichzelf en zijn gezin zorgt is reeds heel solidair in die zin dat hij de gemeenschap niet voor zichzelf en de zijnen laat opdraaien. Dat is echte solidariteit, in tegenstelling tot wat er moet voor doorgaan: diefstal van overheidswege om lamlendige profiteurs hun muil open te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als jij werkmateriaal op straat legt, dan moeten ze al geen schoppen, pikken en houwelen gaan zoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk maar eens het woord 'straatwerken'. Daar komt 'werk' in voor... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals ikzelf, alsook de meeste mede-forummers ben je slechts: een 'Item', (waarvan geen enkel identificatiegegeven bekend is). Dus voor mij beteken je niet meer dan een benaming in een computerbestand. Hetgeen wederzijds is, neem ik aan! Dat je voor jouw gezin zorgt strekt je tot eer, maar: reken maar dat de meeste werklozen eveneens met deze bekommernis opgezadeld zitten. Voor deze laatsten is echter deze vanzelfsprekende verplichting niet zo evident! Politici, weten pertinent goed genoeg dat er, wegens allerlei gewrongendheden op de arbeidsmarkt zoals oneerlijke concurrentie van arbeidskrachten uit de Oosterse landen enz. alsook de steeds maar toenemende automatisering en informatisering van het werk. Ook de fanatische drang van de sossen, om perse hun kiesvee aan de werkgevers op te dringen enz enz. De waarheid kwetst maar, in plaats van uw vlugbeledigheid, zou je beter even rondom je gaan kijken om kennis te nemen met wat er werkelijk gaande is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik een groot voorvechter van.
Ik wil dat de meest dwaze opinies, de goorste onnozelheden, het achterlijkste gewauwel, en de baarlijkste nonsens, en dus ook jouw mening, vrijelijk kunnen geuit worden. Dat neemt niet weg dat die vrijheid niet geldt op een forum. Daar bepaalt de eigenaar wat er al dan niet mag gezegd worden. De persoonlijke aanval is hier niet toegelaten. Je mag enkel een mening afbreken. Begin daar dus maar eerst mee. Neem je tijd, ik weet dat het moeilijk is.
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tussentijds ben ik eveneens tot de conclusie gekomen van jou, inhoudelijks niets te hoeven verwachten ware het: waardeloze 'wind'. ( du vent, zoals ze dat bij de sossen zeggen) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet te linken hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanvallen, kan je immers zelden op politieke inhoud beoordelen. Blijf dus flink je best doen. Misschien lukt het je ooit wel om iets te schrijven waar ik inhoudelijk kan op reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vervolgens zou ik je willen vragen mij voor enkele uren te willen verschonen, ik heb nml. nog een paar zaken af te werken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vooral uw rekeningnummer duidelijk invullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |