![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zal moeilijk gaan aangezien hun land van herkomst België is.
Kan men dan niet objectief vaststellen of iemand een strafblad heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens rond in de wereld. Waar hebben ze sociale zekerheid? Waar niet? Vergelijk de geboortecijfers. Om de overbevolking tegen te gaan, moeten we dan ook wereldwijd sociale zekerheid invoeren. De alternatieven zijn stuk voor stuk gruwelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Land van herkomst is irrelevant gelul. Tuurlijk wel. Bij Belgen evengoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gaat wereldwijde overbevolking tegen om sociale zekerheden in te stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Andere oplossingen impliceren oudere mensen laten creperen omdat ze geen kinderen hebben om voor hen te zorgen (ze moeten immers een tiental kinderen maken om zeker te zijn dat er twee het overleven tot ze voor hen kunnen zorgen) of een hele hoop mensen de kogel geven. Niet humaan dus. Met sociale zekerheid volstaat het dat er GEMIDDELD anderhalf kinderen per persoon overleven. Niet twee, wel anderhalf. Niet meer moeten maken voor de zekerheid. Een sterke kracht van gemeenschappelijke zorg. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 mei 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we het voor elkaar krijgen om overal een sociale zekerheid in te stellen, is dat geweldig hoor. Maar het lijkt mij nogal erg naïef, en als het gaat lukken dan duurt dat nog 50 jaar of zo. Of denk jij soms dat je in derde wereld landen, zo even een sociale zekerheid kan instellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het moet zo snel mogelijk gebeuren. Liefst over tien jaar ten laatste. We moeten daarom NU bezig zijn om de mensheid er klaar voor te maken. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 mei 2012 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus derde wereld landen tellen ook mee, neem ik aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Wereldwijd één sociale zekerheid. Dat is de enige mogelijkheid om op een humane manier de bevolkingsaangroei te stoppen en op de lange termijn zelfs de bevolkingsaantallen te doen krimpen. Althans, ik zie geen andere humane manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar wat je belangenrijker vindt hé, of de bevolkingsgroei tegengaan of de rechten van de mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Bevolkingsgroei tegengaan kan geen doel op zich zijn. We willen het tegengaan om humane redenen, veronderstel ik. Althans, ik wil het tegengaan om humane redenen. Als je een humaan doel voor ogen hebt, is het ook logisch dat je de humane weg ernaartoe kiest, als die humane weg bestaat. En die humane weg bestaat bij deze kwestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de manier bestaat inderdaad, de manier is alleen langzaam en niet effectief. De onmenselijke manier is zeer effectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het in ieder geval vreemd om mensen met de kogel af te maken om te vermijden dat ze op een andere manier sterven. Dat lost niets op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²!!
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 mei 2012 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na overweging kan ik dit vervolg wel begrijpen....
Voor de korte termijn is het belangrijk dat in ieder geval een hoofdstuk in het leven van deze jongeman ,zijn huidige studies,kunnen afgemaakt worden..... Eerlijk gezegd,en na overwegi,ng zou ik zelfs een finale regularisatie(in de vorm van het uitreiken van een paspoort) in dergelijk geval wel kunnen begrijpen.... Net als eerder in dat geval in Nederland moet het eigenlijk niet gaan om wat de pers zo graag doet,het emotioneel oprakelen van "gevalletjes",het moet gaan om het "groot overzicht" Het ziet er in ieder geval zo zachtjesaan uit dat de tijd van de "massa-regularisaties" gedaan is....al is het maar omdat de kassas van allerlei uitkeringen dicht aan het gaan zijn... Daarom geeft ik,nog steeds,alle krediet aan mevrouw De Block.....want zij geeft me daar een "mismeesterd" str*ntdepartement ge-erfd.... ![]() Het gaat er nu om dat het onderscheid tussen vluchtelingen en kandidaat profiteurs,(zoals eigenlijk al lang duidelijk moest worden door eenvoudig onze wetgeving toe te passen )......ook GEVOLGEN heeft .Af en toe,en om specifieke reden,kan wel eens een uitzondering toegepast worden....bijvoorbeeld bij een mens die eigenlijk een Vlaming geworden is,zij het met iets andere huidskleur... Een regelmatig ondervragen van staatstsecretaris De Block in ons parlement,en het krijgen van duidelijke en juiste antwoorden,zal ons ondertussen leren hoe het met de toepassing van onze wetten gaat. Ze heeft ondertussen,nav die hongerstakings-chantage in Brussel laatst getoond dat ze niet van haar stukken zal gaan! Hoe is het mogelijk dat uitwijzingsbevelen blijkbaar jarenlang en tamelijk massaal kunnen genegeerd worden,DAT is belangrijker dan het gevalletje van die jongeman!Ik heb nog altijd de indruk dat van alle deugnietjes die dat papiertje negeren enkel de "braafsten" aangepakt worden...anderen houden we zelfs nog wat langer bij ons...in onze gevangenissen. Laatst gewijzigd door kelt : 12 mei 2012 om 16:20. |
![]() |
![]() |