![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeker als er weer eens een volledig bruin kleuterklasje voorbijkomt... In ieder geval neem ik soms de bus tussen Brussel-Noord en Leuven, in die richting ben ik vaak de enige blanke. Ik denk dus dat de goede ontsluiting van het openbaar vervoer met Brussel Leuven zuur op is gebroken of nog zal breken.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, straks voert de VRT wel weer een keurig geïntegreerde modelallochtoon op in een of ander panel, soap of kinderprogramma en is iedereen weer blij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Voil�*. Iedereen die in leuven woont, al is het niet permanent, weet het: de overlast die nu misschien maakt dat Tobback een sluitingsuur zal opleggen, wordt niet veroorzaakt door studenten... Overigens zeer jammer. Leuven was een zeer charmante en gezellige stad, zo heb ik haar altijd gekend. Ik begrijp dan ook wel dat migranten zich hier ook graag willen huisvesten, maar zoals zo vaak ... het aanbod is sterker dan Leuven kan absorberen en de overlast neemt sterk toe. De laatste keer dat ik in de Colruyt ben geweest, hoorde ik neger nummer zoveel hardop in een fout engels brabbelen dat hij me eens goed hard wilde nemen. Voor zich uit starend zodat het niet opviel voor anderen. Echt verdomd freaky. Dat soort toestanden zijn hier tegenwoordig schering en inslag. Mag ik me nog veilig voelen in de colruyt bij klaarlichte dag? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Jullie kunnen nog altijd in Vorselaar gaan studeren, daar zijn alleen brave blanke katholieke studenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie gaat er dan ook in hemelsnaam in een stad wonen? En dan nog Leuven of all places...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar zoals we weten, is niet nationaliteit maar wel herkomst, veelzeggend. Een papier waar Belg op staat in de handen geduwd krijgen, maakt iemand nog geen Belg.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Hier treedt Tobback op tegen een klacht van een vreemdeling van Algerijnse afkomst, die het land even in rep en roer zette door te beweren dat hij
1/ uit racistische motieven de toegang tot een zaak ontzegd werd 2/ bijgevolg afgeklopt werd door de portiers 3/ de politie vervolgens geen gevolg nam aan zijn oproep Tobback zegt dat de vreemdeling indien de klacht ongegrond blijkt, wat volgens zijn informatie absoluut zo is, een klacht terug mag verwachten. Hij motiveert: Citaat:
Uit de lezersreacties uit artikels waarin de overlast door Tobback wordt aangeklaagd, maar de overlastgevers niet bij naam worden genoemd, kan je ook genoeg afleiden: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tml?show=react
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het woord verdubbeling is hier zelfs al lang niet meer van tel ... explosieve groei is meer van toepassing.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is maar één oplossing voor: Leuven in brand steken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Je mag je niet voorstellen wat er zou gebeuren als er zo iemand je tegenkomt in een donker plekje, of als er zelfs een donker en verlaten magazijn in die winkel is en zo iemand je het mes op de keel zet en dan verdwenen is. Ik voelde me absoluut niet meer op mijn gemak noch veilig in ieder geval. Zeker omdat-ie nadien nog terugkwam om te kijken waar ik was, vermoed ik? ![]() Net alsof hij verwachtte dat ik 'm naarstig achterna zou gaan om ergens onze slag te slaan ofzo? Tjeminee ... Echt, op zulke toestanden zit ik niet te wachten. Ook niet van autochtonen, ik vind dat gewoon denigrerend en respectloos. Ik maak mezelf niet mooi of ik wil niet mooi zijn, om dat type reacties uit te lokken en aanzien worden als nog minder dan een stuk vlees.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Bondgenotenlaan valt goed mee van prijs ivm studio's. Een appartement is een andere zaak. Als je een deftige appartement wilt in Leuven dan heb je 2 inkomens nodig.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in Leuven toegekomen in 1998 en ben er weer vertrokken in 2008. In die 10 jaar heb ik de verandering zien komen en ze is er niet gradueel gekomen. Ze is er plotsklaps gekomen met de sluitingsuren in andere gemeentes zoals Vilvoorde. Plots werd de oude markt overspoeld door krapuul van de zuiverste soort. Sindsdien is de oude markt eigenlijk een te mijden plaats geworden. Gelukkig zijn er nog meer dan genoeg plekken om u te amuseren buiten de oude markt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zaken zoals de Colff zijn triestig geworden. 10 jaar geleden met veel bombardie een 3de verdiep geopend om 10 jaar later nog maar amper volk te krijgen op het gelijkvloers en als hoogtepunt een tijdelijke sluiting omwille van drugs. De reden waarom het zo bergaf is gegaan is vrij simpel. Allochtoon uitschot, niemand wenst uit te gaan waar zij zitten.
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Ja, als je alleen circuleert tussen de Bierkelder/de Colff enerzijds en de Rector of het Archief anderzijds kan je wel wat meemaken, maar dat is wel een beetje je eigen keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |