Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2012, 17:20   #41
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Zwier me gerust op je negeerlijst dan, want dat is het enige dat je zal kunnen doen om je groot ego te redden. Een antwoord geven ga je toch niet kunnen want dan moet je toegeven dat je gewoon een racist bent.
Heel pol.be staat op zijn negeerlijst.
Hij zou eens kritischer moeten zijn op Suriname, een land dat veel rascistischer is dan Nederland.
De twee grootste bevolkingsgroep Hindoestanen en Zwarten leven volledig gescheiden van elkaar.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2012, 17:48   #42
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In een gesprek met iemand zoals Wilders houdt hij geen 30 seconden stand.
Dat zullen we nooit weten vermits Wilders weigert in debat te gaan met moslims. Hier was hij in elk geval de betere van Hans Jansen, maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk.. http://www.youtube.com/watch?v=hjLhd3udJdA

Laatst gewijzigd door mvd : 25 mei 2012 om 17:49.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2012, 17:56   #43
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

waarom weigert die dat?
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 10:31   #44
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Tofik als Geerts
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 10:40   #45
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Mohammed Tawfik Yakubu

Ehab Tawfik

Sherief Tawfik

Tom Tawfik

Mohamed Tawfik

Khedive Mohamed Tawfik

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 mei 2012 om 10:40.
Oud 29 mei 2012, 20:15   #46
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
als dit overv religie ging dan zouden jullie de katholieke kinderverkrachterskerk moeten opheffen, hun bezittingen liquideren en aan armenstichtingen schenken.
Mai een hele hoop frustraties zie ik? Niet gezond.

Nee het gaat over gelijk voor de wet, moslims mogen dit niet, christenen evenmin .

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 20:17   #47
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Tofik Dibi is een onzeker mannetje met autistische trekjes, klinkt misschien wat lullig. Maar daarom is het niet minder waar, die gozer moet echt wat aan zijn lichaamstaal doen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 12:09   #48
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Mai een hele hoop frustraties zie ik? Niet gezond.

Nee het gaat over gelijk voor de wet, moslims mogen dit niet, christenen evenmin .

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.
Het lijkt mij niet dat ik de enige persoon op de wereld ben die de katholieke kerk als een instituut voor kinderverkrachting ziet. Ik denk niet dat ik door te roepen om opheffing een persoonlijke frustratie uit. Jij bent duidelijk één van de velen die wat krom is recht wil praten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Tofik Dibi is een onzeker mannetje met autistische trekjes, klinkt misschien wat lullig. Maar daarom is het niet minder waar, die gozer moet echt wat aan zijn lichaamstaal doen.
Tofik Dibi was goed genoeg om nummer drie op de lijst te zijn, en zodoende de progressieve jonge Marokkanen als ware zij stemvee voor Groen Links binnen te halen, met dien verstande dat zij als allochtoonse en moslim üntermensch hun plaats zouden kennen. Nu heeft Dibi een berekening gemaakt en begrijpt dat hij aanpraak maakt op de eerste plaats. Hopelijk zal hem nu eindelijk duidelijk worden hoe men hier zijn rol als moslim huisneger ziet en hoe hij meewerkte aan het vermoorden van moslims in Afghanistan, en straks in Europa. De allochtonen vervullen vandaag de rol van de Europese joden die jullie in 1933-1945 hielpen vermoorden. Ik kan geen andere verklaring verzinnen gezien de algemene verontwaardiging dat Dibi zich kandidaat stelde voor voorzitterschap, alsof hij zijn lul aan de dames van Groen Links heeft laten zien of iets anders schandelijks. Jolanda Sap bij haar hangtieten gepakt?
Jullie racisme en jullie natuurlijke moordzucht was zelden zo duidelijk te zien.

Jolanda Sap, SuperstekkerDOOS, mooi weer spelen met de allochtoonse stem.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 mei 2012 om 12:11.
Oud 30 mei 2012, 14:41   #49
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
femke was tegen sluitinig van de wallen want ze vindt prostitutie blijkbaar romantisch. vraag is waarom zij niet daar gaat werken, of dat haar dochter straks de hoer gaat spelen.
Dit slaat werkelijk nergens op. Kennelijk kunt u opeens niet meer rationeel denken als het om uw vijand gaat.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 14:51   #50
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De allochtonen vervullen vandaag de rol van de Europese joden die jullie in 1933-1945 hielpen vermoorden.
Wie zijn 'jullie'?

Nederlanders ?

Wij hebben Europeese joden helpen vermoorden , yea right
Dat er veel joden in Nederland werden opgepakt heeft niets Nederlandse moordlust te maken, dat heeft een totaal andere reden!!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 15:11   #51
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Hahah, kijk hem nou, een echte beroeps-autist.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:33   #52
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wie zijn 'jullie'?

Nederlanders ?

Wij hebben Europeese joden helpen vermoorden , yea right
Dat er veel joden in Nederland werden opgepakt heeft niets Nederlandse moordlust te maken, dat heeft een totaal andere reden!!
als je meteen de reden verklapt kunnen wij een discussie hebben.
Oud 31 mei 2012, 09:37   #53
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hahah, kijk hem nou, een echte beroeps-autist.
Hij is geen schoonheid, maar als hij een autist was had men hem nooit op de lijst geplaatst. De algemene verontwaardiging is omdat hij zich als allochtoon als gelijke ziet van de witten, terwijl ze nu juist bezig zijn allochtonen volledig uit te sluiten van posities van macht en posities van gezag. Als hij geen lijsttrekker wordt zal hij met spoed de fractie moeten verlaten, want ze gaan hem lynchen. Hij is als de zwarte mannen waarvan werd beweerd dat ze naar witten vrouwen hadden gefloten, en die daarom gelynched werden door de witten.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 mei 2012 om 09:38.
Oud 31 mei 2012, 20:20   #54
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Egmond Codfried , ik zal even herhalen wat ik reeds in uw andere draad over Tibi schreef:

Uw racistenkaart lukt niet. Zeker niet in Nederland.

De in Marokko geboren Ahmed Aboutaleb (PVDA) was wethouder in de gemeente Amsterdam en later Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Vandaag is hij de burgemeester van Rotterdam, de tweede grootste stad van Nederland en een van de grootste Havensteden ter wereld.

Allemaal functies die veeeeel belangrijker zijn dan het voorzitterschap van Groenlinks...

Nu gij!

Laatst gewijzigd door Antoon : 31 mei 2012 om 20:21.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 20:27   #55
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ehab Tawfik

Zuckerberg !

HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2012 om 20:29.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 20:28   #56
k9

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij niet dat ik de enige persoon op de wereld ben die de katholieke kerk als een instituut voor kinderverkrachting ziet.
Verbaasd me niks er zijn veel idioten in de wereld . Het hele religie concept mag gerust afgeschaft worden, maar instituut voor dat ? Onzin, en je maakt jezelf enkel belachelijk ermee .

Citaat:
Ik denk niet dat ik door te roepen om opheffing een persoonlijke frustratie uit. Jij bent duidelijk één van de velen die wat krom is recht wil praten.
Oh jawel, onnodig 'jullie' gebruiken, uitschelden, mensen beschuldigen typisch voor een gefrustreerd persoon.

Kijk als je ooit misbruikt ben of zo kan ik best begrijpen dat je veel woede koesterd maar dit is niet de manier om die te ventileren .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 21:58   #57
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Egmond Codfried , ik zal even herhalen wat ik reeds in uw andere draad over Tibi schreef:

Uw racistenkaart lukt niet. Zeker niet in Nederland.

De in Marokko geboren Ahmed Aboutaleb (PVDA) was wethouder in de gemeente Amsterdam en later Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Vandaag is hij de burgemeester van Rotterdam, de tweede grootste stad van Nederland en een van de grootste Havensteden ter wereld.

Allemaal functies die veeeeel belangrijker zijn dan het voorzitterschap van Groenlinks...

Nu gij!
Hij is een marokkaanse huisneger.
een marokkaanse lijsttrekker als deel van een regeringscoalitie heeft meer macht en meer invloed en is de hele dag in ons gezicht.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 mei 2012 om 22:07.
Oud 31 mei 2012, 22:05   #58
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit slaat werkelijk nergens op. Kennelijk kunt u opeens niet meer rationeel denken als het om uw vijand gaat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=128437

Ik ben geneigd mijn draden en uitspraken van bronnen te voorzien, een eigenschap eigen aan onderzoekers.
Oud 31 mei 2012, 23:20   #59
Adrian M

Standaard

Citaat:
Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.
Zeg lulhannes … nooit gehoord van de februari staking 1941 zeker?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Februaristaking

Wat je daarnaast vergeet, op een gegeven moment zaten ±350.000 Nederlanders ondergedoken.
Een record onder de bezette landen. Wat Joden betreft hebben ±25.000 van hen het overleefd
door onder te duiken bij Nederlanders.

Om maar even iets recht te zetten over jou haat tegen Nederlanders, waar het slavenhandel betreft, is deze, zonder dat je het beseft, voor een belangrijk deel gericht tegen …. Joden.

Hoewel ik geen enkele hoop koester, misschien wordt je hier wat wijzer van?

Eind 17e eeuw telt Suriname meer dan 90 Portugees-joodse families en zo’n 40 �* 50 Hoogduitse joden (door huwelijken verwant).
De totale joodse bevolking wordt geschat op ongeveer 600 zielen.

Zij hebben dan meer dan 40 plantages in eigendom en zo’n 9000 slaven. Een eeuw later (1788) telt de stad Paramaribo 1119 huizen waarvan er 213 eigendom zijn van joden.

De totale ‚witte’ bevolking van de stad bestaat uit zo’n tweeduizend personen waarvan er meer dan de helft joods is.
Daarbij opgeteld de vrije ‚negers’ en ‚mulatten’ (650) en zo’n 6000 tot 8000 slaven komt de totale stadse bevolking in de buurt van de 10.000 zielen.

Kijken we naar de gehele bevolking, inclusief de plantages, dan telt de kolonie zo’n 50.000 personen, waarvan er slechts zo’n 3.500 ‚wit’ zijn. Hiervan is meer dan een derde Joods.

Interessant is dat Nassy in zijn ‚Geschiedenis der kolonie van Suriname’ (1788) ook melding maakt van een groep van 100 vrije Joodse mulatten.
Uit historische documenten blijkt dat op de plek die nu Sivaplein heet, er een broederschap was van ‚gekleurde joden’ genaamd Darhe Jesarim.
Zij hadden daar hun eigen gebedshuis. Helaas is daar niets van bewaard gebleven.

http://bukubooks.wordpress.com/jews/
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 23:30   #60
Adrian M

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=128437

Ik ben geneigd mijn draden en uitspraken van bronnen te voorzien, een eigenschap eigen aan onderzoekers.
Onderzoeker? Hmm ...gezien wat u produceert voldoet dit zelf niet eens aan criteria voor een werkstuk op Havo of Atheneum niveau
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be