![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is trouwens gehaald van de smerigste racistische website die je maar kan bedenken. Lees de commentaar eens bij foto's van Palestijnse kinderen. Laatst gewijzigd door Tamam : 19 mei 2012 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Straks moeten ze Israel nog op hun knieen bedanken voor het niet bestoken van witte fosfor op dat strand , want alles gaat er zo goed aan toe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
feit is wel dat ze van vandaag op morgen al een veel beter leven zouden hebben zonder hamas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Brabosch is de website van Hugo Van Minnenbrugge(hier actief onder het account The Piano) een fervent tegenstander van het Vlaams Belang dus die website is alles behalve ''racistisch".
En weeral dat gezeik over die palestijnen, man man ![]() Ik heb trouwens per toeval op 15 mei in een lekker Israëlisch restaurant gegeten in Zürich. Kwestie om eens goed te toasten en te feesten op de frustratie van die zogenaamde "zielige" palestijnen... ![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 20 mei 2012 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zijn allesbehalve "zielig".. zou jij stenen gooien als ze met bulldozers, geweren en tanks in uw dorp alles komen ontruimen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Het is stereotypering.. Die man heeft wss nog nooit met een Palestijn in gans zijn leven gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze hebben daar echt te klagen ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foto's zeggen niets, ik kan ook foto's tonen van Addis Ababa, de hoofdstad van een van de armste landen ter wereld, waarop die stad er nog beter uitziet...
We zullen Israel eens lans alle kanten ommuren en de zeeroute blokkeren, en regelmatig eens het centrum van Tel Aviv bombarderen en Israelische ministers liquideren/ontvoeren. En dan foto's tonen dat Israel er toch nog goed uitziet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie hoe goed ze het hebben in Gaza. Ze hebben zelfs een machine om het puin te ruimen.
![]() Vergelijk dat met de foto's van hoe het er vroeger uitzag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan natuurlijk nog erger. Dat er geen genocide gepleegd wordt in Gaza praat alles goed voor sommigen. Maar zelfs een genocide zouden ze durven steunen. Zo groot is de haat die er van sommige berichten afdruipt. Arm de mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Dat volk van zielige huilie huilies kan mij echt gestolen worden. Als je na bijna 60 jaar nog steeds in een vluchtelingenkamp woont ben je gewoon een loser. Er leven duizenden hoogopgeleide palestijnen in Jordanië enkel een minderheid van hopeloze frustro,s blijft op een vuilnisbelt als Gaza wonen. Moeten ze lekker zelf weten maar ik ga nog eens lekker nippen van mijn cocktail en eens goed lachen als ik ze uit de vuilnisbakken zie eten....
![]() Losers in momentopname: ![]() Blijven zoeken jongens er zit mss nog een sandwich prepare tussen... ![]() ![]() Onderstaande foto is een winnaar zoals ik: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierboven een mooi voorbeeld van iemand met een gebrek aan empathie voor de medemens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Empathie voor de medemens is eurofielen zoals u totaal vreemd dus gelieve eerst voor uw eigen deur te vegen.
Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 22 mei 2012 om 02:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt gij trouwens niet een van die meermaals verbannenen? Ik herken die haatstijl denk ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 mei 2012 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Als u zo humanistisch was zou u ook niet het lot aantrekken van een volk dat voor 95% uit gehersenspoelde en haatdragende terroristen en antisemieten bestaat en al uw lofzangen aan een Venezuolaanse dictator in het recente verleden laten iets totaal anders vermoeden. Over uw enthousiasme ten aanzien van het afbraakproject EU ga ik dan nog niet eens hebben...
Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 22 mei 2012 om 03:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel nee, hoezeer Israel de palestijnen ook mishandelt en hen hun eigen land probeert uit te pesten met allerlei misdaden, ze blijven en zijn een pain in the ass voor de Israeli. Israel verdient niets anders dan 1000 bommen en granaten en als ze nog lang het vredesproces zullen tegenwerken komt er een nieuwe intifadeh, dit maal met steun van een democratisch Egype en een nucleair Iran. Op de verkiezingsmeeting van de belangrijkste presidentskandidaat werd geschreeuwd "op naar Jerusalem". Hamas en de moslimbroeders in Egypte zijn beste vriendjes, anders dan de tiran Mubarak die een vriendje was van Israel, dus de toekomst zieter een pak rooskleuriger uit voor de palestijnen en een pak minder rooskleurig voor Israel. Bovendien zijn er serieuze indicaties dat Obama, als hij herkozen wordt, het huidige regime in Israel hard zal aanpakken als het weigert te onderhandelen over een tweestatenoplossing met de grens van 1967 als ijkpunt. |
|
![]() |
![]() |