![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Zoals poster 'Nietzsche' schreef (ik vind uw nickname trouwens getuigen van grenzeloze hoogmoed tenzij je even goed of beter bent dan Friedrich, maar ik kan het wel smaken
![]() Alles wat zich in het door ons gekende universum afspeelt valt onder de term natuur, of het nu kontrijden, een bloem die bloeit of een supernova is. Om 'onnatuurlijk' te zijn zou het zich als het ware moeten manifesteren op metavlak, buiten het door ons gekende universum en natuurwetten. En dan nog ... Homoseksualiteit is nu eenmaal een feitelijkheid en aanwezig onder een zeker percentage van de bevolking. Wat mij interesseert is wat we zullen doen en legaal zullen mogen doen eenmaal het prenataal vast te stellen valt (na de conceptie of zelf voor de conceptie in geval van in vitro en dergelijke). Zal men de ouders toelaten het homogen(en) te deactiveren? In bepaalde conservatieve manieren van denken kan men kan zich de vraag stellen of homoseksualiteit een meerwaarde biedt aan de maatschappij. Ik twijfel alvast. Het is inderdaad een feit dat we nogal overspoeld worden met 'jeanetterie' op tv. Van mij mag echter iedereen zijn kont 180 graden draaien bij het stappen, why not. Niet dat ik er naast wil lopen, ik hou het liever iets discreter. Men zou wel haast gaan denken dat iedere homofiele man het equivalent van een dom blondje is. In real life heeft niemand zaken met mijn geaardheid. Ook al gissen sommigen, ik hanteer steeds de tactiek die Israël hanteert met haar vermeend nuclear arsenaal. Ik maak me geen illusies, als je er voor uitkomt dan word je door velen steeds beschouwd als 'minder man' en verlies je onmiddellijk een stuk van je autoriteit. Ik kan me wel voorstellen dat indien je chacossen verkoopt of haar knipt dat dit niet zoveel uitmaakt. Laatst gewijzigd door TheChosenOne : 18 mei 2012 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Apple-boom.
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Bisexualiteit is niet ter sprake hier , het enige verschil is dat het het kan opsplitsen intwee sexuele daden .
Een man doet het met een vrouw , en een man doet het met een man . Mijn topic is dat ik een man die in de anus van andere man gaat penetreren , een niet natuurlijke daad vind . eigenlijk niet in een anus toucourt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ik maar niet moet tolereren dat U mijn anus penetreerd en dan moet aannemen dat U de natuurlijke daad hebt gesteld . Ik heb hier in gans deze of andere draaden nog geen enkele uiting van homo haat gepredict en zal dat ook nooit doen en het gedrag aanvaarden doe ik eveneens , al distengeer ik mij van die sexuale handelingen . Ik zeg alleen dat een penis in een anus geen natuurlijk handeling is . wil U dan kost wat kost rond de pot draaien om het woord natuurlijk uit zijn context te halen of anders interpreteren , dat kan mij niet schelen . We hebben een penis gekregen om te plassen en te neuken . en een anus om te kakken . Die twee zijn nooit verenigt als natuurlijke daad . en kan jij daarvan genieten , dat is uw zaak . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betere termen om in deze discussie te gebruiken zijn, "maatschappelijk aanvaard" en "maatschappelijk niet aanvaard."
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 mei 2012 om 15:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Afgezien daarvan begrijp �*k er geen hol van waar de topicopener zich druk over maakt. Wat volwassen mensen vrijwillig, en met wederzijdse toestemming allemaal met elkaar uitvreten, is hun zaak, en van niemand anders.
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Met een goede 'pommade' is het al een stuk 'natuurlijker'. Wel niet op de ontbijttafel natuurlijk, want als de kinderen het te weten komen moet je in kosten komen om die te vervangen.
Laatst gewijzigd door TheChosenOne : 18 mei 2012 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() Klarekijk schreef;
"We hebben een penis gekregen om te plassen en te neuken . en een anus om te kakken ." Ik heb er nooit die handleiding bijgekregen, mijn ouders zullen dat vergeten zijn. Je moet dat allemaal niet zo benepen bekijken klarekijk, nut en genot van ieder lichaamsdeel maximaliseren zou ik zeggen. Alhoewel wat dat anale betreft 'benepen' in de letterlijke zin bijzonder lekker kan zijn. Het is maar een hint klarekijk, je moet je uiteraard tot niets verplicht voelen en ik respecteer je uiteindelijke keuze. Maar misschien is mevrouw toch wel te overhalen met een goede pommade, enkele theelichtjes en toastjes tonijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Biseksualiteit is hier niet ter sprake hier? Herlees uw openingspost eens. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2012 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() Ik vind dat best wel grappig dat sommige mensen aanstoot nemen aan anale sex. Ik kan daar alleen maar om grappen en grollen.
Gelukkig ben ik zelf niet zo 'teergevoelig' of 'moreel fijn besnaard'. Onlangs zag ik nog een video op het net van de drugskartels in Mexico. Daar keek een vastgeboeide man toe hoe zijn kompaan met een kettingzaag onthoofd werd, om enkele seconden later hetzelfde lot te ondergaan. Dat vond ik zelf toch vrij smaakloos. En het was blijkbaar nog een kalme dag, want een week terug vonden ze er zo bijna vijftig terug langs een snelweg. Da's nog eens iets anders dan morele verontwaardiging omwille van 'in de -beep-'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waarom vindt jij mijn naam een teken van hoogmoed? Het is maar een forum hé, ik vind Friedrich Nietzsche gewoon een interessante filosoof dat is alles. Je moet er niet teveel van denken, ik mag de veters van Friedrich Nietzsche niet eens strikken, ik ben een van de meest domme posters op dit forum. Ben dan ook nog jong, dat wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() @Nietzsche
Je moet dat niet te serieus nemen, voor mijn part gebruik je om het even welke filosoof zijn naam. Zie mijn nickname eens ![]() Ik vind Nietzsche meer dan interessant, ik zou hem briljant durven noemen. Ik heb de link naar het filmpje niet meer, ik zou het hier ook niet posten, ik denk niet dat dit me in dank zou worden afgenomen. Ik denk wel dat als je onder enkele engelse trefwoorden zoekt op google je het relatief vlug kan terugvinden. (wat dacht je van mexican - chainsaw - beheading).
Het is voor zeer weinigen weggelegd onafhankelijk te zijn: - het is een voorrecht van de sterken. Friedrich Nietzsche Laatst gewijzigd door TheChosenOne : 18 mei 2012 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen zich afspeelt tussen 2 volwassen mensen, EN die 2 volwassenen er vrijwillig voor gaan, daar heeft mijns inzien niemand zaken mee. Of het nu 2 vrouwen of 2 mannen, of voor mijn part 2 travestieten betreft. Of een mix....Voor mijn part doet een non het met een éénarmige en blinde, doofstomme, kreupele man. Zolang beide partijen zich hier goed bij voelen, waarom niet? En hetgeen iemand wenst te doen met zijn eigen lichaam, daar heeft een ander zich niet mee te bemoeien toch? Zolang beide partijen hiermee toestemmen bedoel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En over dat filmpje, als je filmpjes als 3 guys one hammer gezien hebt (ik weet niet of je die kent), dan raak je nergens meer geschokt van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Kende ik niet. Gelijkaardig met de Irakese en Mexicaanse filmjes. Van onschatbare waarde voor psychologisch onderzoek die gasten. Vooral omdat het louter willekeur en geen vergelding was als ik het goed begrijp.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Psychologisch profiel zou interessant zijn (gebrek aan empathie of elkaar louter opgehitst? wat toch blijkbaar het geval was zo te lezen - of combinatie van beide), maar er valt niks van terug te vinden op wikipedia, jammer. Misschien zelfs nooit deftig uitgevoerd, wie weet.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Natuurlijk hebben deze gasten een gebrek aan empathie, je moet het filmpje serieus eens gaan kijken. Die gasten zijn totaal psycho, helemaal de weg kwijt. ![]() Typ anders eens op google afbeeldingen: Dnepropetrovsk maniacs, kijk hoe trots die lammetjes zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk klopt het niet, daar homoseksueel gedrag botst met de gegevenheid van het menselijk lichaam. Daarom ook dat iedere homoseksuele relatie in se steriel zal blijven en eruit geen kinderen kunnen komen.
|
![]() |
![]() |