![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zou een troll het over hebben?
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kan Klarekijk's visie wel begrijpen dat de anus daar natuurlijk gezien niet voor bestemd is, maar daarentegen is volgens mij de drang wel natuurlijk... Ik heb het dus over simpelweg anale seks, eender welk geslacht. Volgens mij heeft Klarekijk net daarom deze draad geopend, om het onderscheid te maken met zijn ander topic. Het is jammer dat er direct de stempel homofoob gegeven wordt, is dit dan een homofoobfobie of een homofoobpsychose? Nog een paar jaar verder en we hebben de eerste homofoobfobiepsychoses... ![]() Maar deze draad is inderdaad rijp voor K&K Laatst gewijzigd door NoTuma : 22 mei 2012 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerlijk gezegd ben ik, waarom zou het enkel om homoseks moeten gaan - er zullen genoeg heterokoppels zijn die het anaal doen. Maar mijn mening is:
- het is uiterst onhygiënisch. De anus of het rectum is allesbehalve een steriele omgeving - de dunne wand van het uiteinde van de darm en de anusopening, is zeer vlug beschadigd - mogelijke seksuele overdraagbare aandoeningen, worden hierdoor veel sneller overgedragen bij deze vorm van geslachtsgemeenschap. Dat is overigens één van de redenen waarom homoseksuelen een veel grotere risicogroep zijn voor HIV-besmetting - veelvuldig binnendringen van de anus, leidt ertoe dat de kringspier lange tijd onnatuurlijk gerekt wordt - bovenstaande kan leiden tot incontinentie, ongecontroleerd verlies van lucht of stoelgang, is bijgevolg mogelijk ... Op basis van medische gronden, is het zeker niet aan te raden neen. Op basis van comfort en levenskwaliteit gronden, ook niet (zie laatste)... Ik vraag me af of het op zich erotisch genot verschaft door middel van ware sensorische prikkels door het manuele contact tussen de anus en het object waarmee de anus gepenetreerd wordt (een penis, laten we daar vanuit gaan), of gewoon meer door het feit dat men hunkert naar iets anders doen naar verwacht, dat men "contraire doet", ... Ik denk dat het zeker veel meer met dat laatste te maken heeft, dan dat het waar genot kan brengen. De puur lichamelijke stimulatie die men nodig heeft om een orgasme te bereiken kan heel gering zijn. Het kan 'm ook volledig zitten in het cognitieve en emotionele... als een bepaalde handeling continu repetitief herhaald wordt en je kijkt gewoon naar een tv-show tegelijkertijd en voelt of denkt verder niks, zal 't ook niet bepaald vaart lopen. ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het boeiende is dat die voor zoveel mensen verschillend kan zijn. Feitelijk alles aan erotiek. Er is zo geen standaard blijkbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Klarekijk heeft volgens mij verborgen gevoelens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Een trol die geen draden meer aanmaakt?
Persoonlijke aanval 1001 en ook een sprookje Het is niet omdat ik jouw onzin aan de kaak stel met doodsverachting voor jouw stelselmatig gescheld en PA, dat IK de trol ben. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2012 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is de eerste reactie op deze draad waar ik wil op reageren . Omdat , de reden die U aanhaald , daadwerkelijk de reden zijn waarom ik de vraag stel . Is de anus van nature uit bedoeld ,om in te penetreren . Het is toch ook niet de bedoeling om een kindje te leren eten langs zijn poepke . Als ik hier morgen een draad zou aanmaken dat ik met mijn auto in een straat enkele richting in de verboden rijrichting ben gereden , omdat ik maar vooraan in de straat moest zijn . dan zouden de zelfde schelhazen hier zeggen . IDIOOT ze moesten uw rijbewijs afpakken . ge moet u aan de regels houden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel zijn er echt wel veel mensen die heel graag op een topic inspelen terwijl ze niet beseffen dat ik me amuseer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat hij een outing voorbereidt, en hier wat argumenten komt opdoen.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behoudens het doel om iemand persoonlijk te beledigen , niet veel !!! Ik beschik nog altijd over de vrijheid mijn eigen lichaam te gebruiken zoals ik dat wil . Ik wil me eveneens absoluut niet bemoeien met dat van U . Ik wil alleen duidelijk maken dat ik mijn anus niet wens te laten penetreren omdat ik vind dat een anus daartoe niet is geschikt om diverse reden , en stel mij daarbij de vraag of het biologisch daartoe wel bestemd was . En daarom wordt ik aangevallen . Ik denk als je een onderzoek moest doen naar de mannen en vrouwen die heel graag een penetratie in hun anus wensen te ontvangen , dat het persentage niet zo hoog ligt . En iedereen zal daar wel zijn reden voor hebben . Het is hier schieten op de pianist , wie druft het aan om dergelijke topic te openen ? weinigen . en kretiek geven . alleen een paar roepers en schimpers op een paar heel verstandige reacties na . de rest is de vraag ontwijken en schimpen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij de volgende vragen aan jou: Is de mond biologisch wel bestemd om gepenetreerd te worden? Zijn vingers, handen en zelfs voeten biologisch wel bestemd om mee te penetreren? Wat kan jou het schelen wat anderen met hun anus (of om het even welke andere lichaamsdelen) wel of niet wensen te doen?
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik maak me geen illusies hoor, uw anale fixatie is naar alle waarschijnlijkheid gewoon een gevolg van uw (latente) gevoelens tov homosexualiteit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |