Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2012, 21:15   #41
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waar heb je het eigenlijk over?
Waar zou een troll het over hebben?
Oud 22 mei 2012, 22:12   #42
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De draad is ondertussen rijp voor K en K.
Pure provocatie tot homofobie door de topicstarter.
Ik ben daar niet mee akkoord..

Ik kan Klarekijk's visie wel begrijpen dat de anus daar natuurlijk gezien niet voor bestemd is, maar daarentegen is volgens mij de drang wel natuurlijk...

Ik heb het dus over simpelweg anale seks, eender welk geslacht. Volgens mij heeft Klarekijk net daarom deze draad geopend, om het onderscheid te maken met zijn ander topic.

Het is jammer dat er direct de stempel homofoob gegeven wordt, is dit dan een homofoobfobie of een homofoobpsychose? Nog een paar jaar verder en we hebben de eerste homofoobfobiepsychoses...

Maar deze draad is inderdaad rijp voor K&K

Laatst gewijzigd door NoTuma : 22 mei 2012 om 22:18.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 23:06   #43
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Eerlijk gezegd ben ik, waarom zou het enkel om homoseks moeten gaan - er zullen genoeg heterokoppels zijn die het anaal doen. Maar mijn mening is:

- het is uiterst onhygiënisch. De anus of het rectum is allesbehalve een steriele omgeving
- de dunne wand van het uiteinde van de darm en de anusopening, is zeer vlug beschadigd
- mogelijke seksuele overdraagbare aandoeningen, worden hierdoor veel sneller overgedragen bij deze vorm van geslachtsgemeenschap. Dat is overigens één van de redenen waarom homoseksuelen een veel grotere risicogroep zijn voor HIV-besmetting
- veelvuldig binnendringen van de anus, leidt ertoe dat de kringspier lange tijd onnatuurlijk gerekt wordt
- bovenstaande kan leiden tot incontinentie, ongecontroleerd verlies van lucht of stoelgang, is bijgevolg mogelijk ...

Op basis van medische gronden, is het zeker niet aan te raden neen.
Op basis van comfort en levenskwaliteit gronden, ook niet (zie laatste)...

Ik vraag me af of het op zich erotisch genot verschaft door middel van ware sensorische prikkels door het manuele contact tussen de anus en het object waarmee de anus gepenetreerd wordt (een penis, laten we daar vanuit gaan), of gewoon meer door het feit dat men hunkert naar iets anders doen naar verwacht, dat men "contraire doet", ...
Ik denk dat het zeker veel meer met dat laatste te maken heeft, dan dat het waar genot kan brengen.
De puur lichamelijke stimulatie die men nodig heeft om een orgasme te bereiken kan heel gering zijn. Het kan 'm ook volledig zitten in het cognitieve en emotionele...
als een bepaalde handeling continu repetitief herhaald wordt en je kijkt gewoon naar een tv-show tegelijkertijd en voelt of denkt verder niks, zal 't ook niet bepaald vaart lopen.
Oud 22 mei 2012, 23:23   #44
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ben ik, waarom zou het enkel om homoseks moeten gaan - er zullen genoeg heterokoppels zijn die het anaal doen. Maar mijn mening is:

- het is uiterst onhygiënisch. De anus of het rectum is allesbehalve een steriele omgeving
- de dunne wand van het uiteinde van de darm en de anusopening, is zeer vlug beschadigd
- mogelijke seksuele overdraagbare aandoeningen, worden hierdoor veel sneller overgedragen bij deze vorm van geslachtsgemeenschap. Dat is overigens één van de redenen waarom homoseksuelen een veel grotere risicogroep zijn voor HIV-besmetting
- veelvuldig binnendringen van de anus, leidt ertoe dat de kringspier lange tijd onnatuurlijk gerekt wordt
- bovenstaande kan leiden tot incontinentie, ongecontroleerd verlies van lucht of stoelgang, is bijgevolg mogelijk ...

Ik vraag me af of het op zich erotisch genot verschaft door middel van ware sensorische prikkels door het manuele contact tussen de anus en het object waarmee de anus gepenetreerd wordt (een penis, laten we daar vanuit gaan), of gewoon meer door het feit dat men hunkert naar iets anders doen naar verwacht, dat men "contraire doet", ...
Ik denk dat het zeker veel meer met dat laatste te maken heeft, dan dat het waar genot kan brengen.
De puur lichamelijke stimulatie die men nodig heeft om een orgasme te bereiken kan heel gering zijn. Het kan 'm ook volledig zitten in het cognitieve en emotionele...
als een bepaalde handeling continu repetitief herhaald wordt en je kijkt gewoon naar een tv-show tegelijkertijd en voelt of denkt verder niks, zal 't ook niet bepaald vaart lopen.
Ach ja...erogene zone's....raar ding.
Het boeiende is dat die voor zoveel mensen verschillend kan zijn. Feitelijk alles aan erotiek. Er is zo geen standaard blijkbaar?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 23:40   #45
giserke
Banneling

Standaard

Klarekijk heeft volgens mij verborgen gevoelens.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 23:58   #46
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wie niet
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2012, 00:00   #47
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Waar zou een troll het over hebben?
Een trol die geen draden meer aanmaakt?

Persoonlijke aanval 1001 en ook een sprookje

Het is niet omdat ik jouw onzin aan de kaak stel met doodsverachting voor jouw stelselmatig gescheld en PA, dat IK de trol ben.

Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2012 om 00:12.
Oud 23 mei 2012, 00:22   #48
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Dit is de eerste reactie op deze draad waar ik wil op reageren .

Omdat , de reden die U aanhaald , daadwerkelijk de reden zijn waarom ik de vraag stel . Is de anus van nature uit bedoeld ,om in te penetreren .

Het is toch ook niet de bedoeling om een kindje te leren eten langs zijn poepke .

Als ik hier morgen een draad zou aanmaken dat ik met mijn auto in een straat enkele richting in de verboden rijrichting ben gereden , omdat ik maar vooraan in de straat moest zijn . dan zouden de zelfde schelhazen hier zeggen . IDIOOT ze moesten uw rijbewijs afpakken . ge moet u aan de regels houden .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2012, 00:24   #49
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Dit is de eerste reactie op deze draad waar ik wil op reageren .

Omdat , de reden die U aanhaald , daadwerkelijk de reden zijn waarom ik de vraag stel . Is de anus van nature uit bedoeld ,om in te penetreren .

Het is toch ook niet de bedoeling om een kindje te leren eten langs zijn poepke .

Als ik hier morgen een draad zou aanmaken dat ik met mijn auto in een straat enkele richting in de verboden rijrichting ben gereden , omdat ik maar vooraan in de straat moest zijn . dan zouden de zelfde schelhazen hier zeggen . IDIOOT ze moesten uw rijbewijs afpakken . ge moet u aan de regels houden .
Ah dag Klarekijk. Triestig bezig, man.
Oud 23 mei 2012, 01:25   #50
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kijk, Klarekijk, dat vind ik min of meer ook, al gaat de vergelijking mank: het gaat erom hoe jij je auto op je privé-terrein parkeert, dus niet op de openbare weg, en daar gaat het niemand wat aan, hè. Je kunt dan wel zeggen: ikzelf parkeer hem liever op een andere plaats - kan ik heel goed inkomen. Maar als je het onderwerp hier ter sprake brengt, dan ziet iedereen daarin toch in de eerste plaats iets waar grappen over te maken zijn; dat weet je toch zelf ook, als je zo'n draad begint.
Oud 23 mei 2012, 01:45   #51
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ah dag Klarekijk. Triestig bezig, man.
Absoluut niet , Ik amuseer mij bij het lezen van de reacties
Oud 23 mei 2012, 01:48   #52
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Kijk, Klarekijk, dat vind ik min of meer ook, al gaat de vergelijking mank: het gaat erom hoe jij je auto op je privé-terrein parkeert, dus niet op de openbare weg, en daar gaat het niemand wat aan, hè. Je kunt dan wel zeggen: ikzelf parkeer hem liever op een andere plaats - kan ik heel goed inkomen. Maar als je het onderwerp hier ter sprake brengt, dan ziet iedereen daarin toch in de eerste plaats iets waar grappen over te maken zijn; dat weet je toch zelf ook, als je zo'n draad begint.
Zouden er echt grappen over gemaakt worden ?????

Ofwel zijn er echt wel veel mensen die heel graag op een topic inspelen terwijl ze niet beseffen dat ik me amuseer .
Oud 23 mei 2012, 10:30   #53
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik vermoed dat hij een outing voorbereidt, en hier wat argumenten komt opdoen.
Oud 23 mei 2012, 10:36   #54
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Absoluut niet , Ik amuseer mij bij het lezen van de reacties

OK OK ik heb al gezegd: verplaatsen naar A&A en daarom heb ik me ook geamuseerd.
Oud 23 mei 2012, 10:36   #55
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry , ik ben het grondig beu .

Nee deze draad gaat NIET over homosexualiteit .

Het gaat hem over het orgaan " de anus "

Er zijn vele opvatingen en interpretaties mogelijk over het menselmijk lichaam en zijn oorsprong .

Zijn we geschapen - een natuurlijke oorsprong - een evolutie - een product van een biologisch proces , of iets anders .

Waar onze vormgeving en organen ook hun oorsprong en ontwikkeling vonden .

De hamvraag van deze draad is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is de anus een orgaan dat bestemd is als sexueel object of om penetratie te ontvangen .
Jij gebruikt je hersenen toch ook niet waarvoor ze bedoeld zijn?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2012, 10:49   #56
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Oud 23 mei 2012, 11:38   #57
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Kan je mij eens uitleggen welk verband er is tussen het gebruik van mijn hersenen , en een opvatting over een gebruik en aanwenden van een lichaamsdeel .

Behoudens het doel om iemand persoonlijk te beledigen , niet veel !!!

Ik beschik nog altijd over de vrijheid mijn eigen lichaam te gebruiken zoals ik dat wil . Ik wil me eveneens absoluut niet bemoeien met dat van U .

Ik wil alleen duidelijk maken dat ik mijn anus niet wens te laten penetreren omdat ik vind dat een anus daartoe niet is geschikt om diverse reden , en stel mij daarbij de vraag of het biologisch daartoe wel bestemd was .

En daarom wordt ik aangevallen .

Ik denk als je een onderzoek moest doen naar de mannen en vrouwen die heel graag een penetratie in hun anus wensen te ontvangen , dat het persentage niet zo hoog ligt . En iedereen zal daar wel zijn reden voor hebben .

Het is hier schieten op de pianist , wie druft het aan om dergelijke topic te openen ? weinigen . en kretiek geven . alleen een paar roepers en schimpers op een paar heel verstandige reacties na . de rest is de vraag ontwijken en schimpen .
Oud 23 mei 2012, 11:51   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan je mij eens uitleggen welk verband er is tussen het gebruik van mijn hersenen , en een opvatting over een gebruik en aanwenden van een lichaamsdeel .

Ik beschik nog altijd over de vrijheid mijn eigen lichaam te gebruiken zoals ik dat wil . Ik wil me eveneens absoluut niet bemoeien met dat van U .

Ik wil alleen duidelijk maken dat ik mijn anus niet wens te laten penetreren omdat ik vind dat een anus daartoe niet is geschikt om diverse reden , en stel mij daarbij de vraag of het biologisch daartoe wel bestemd was .

Ik denk als je een onderzoek moest doen naar de mannen en vrouwen die heel graag een penetratie in hun anus wensen te ontvangen , dat het persentage niet zo hoog ligt . En iedereen zal daar wel zijn reden voor hebben .

Het is hier schieten op de pianist , wie druft het aan om dergelijke topic te openen ? weinigen . en kretiek geven . alleen een paar roepers en schimpers op een paar heel verstandige reacties na . de rest is de vraag ontwijken en schimpen .
Dat is een vraag waar je best eens diep over nadenkt...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2012, 11:54   #59
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als jij niet wilt dat jouw anus gepenetreerd wordt, dan zou je dat beter aan degene(n) met wie jij je bed deelt, vertellen, dan er een topic over openen.

Daarbij de volgende vragen aan jou:

Is de mond biologisch wel bestemd om gepenetreerd te worden?
Zijn vingers, handen en zelfs voeten biologisch wel bestemd om mee te penetreren?

Wat kan jou het schelen wat anderen met hun anus (of om het even welke andere lichaamsdelen) wel of niet wensen te doen?
Oud 23 mei 2012, 12:04   #60
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vanuit de evolutietheorie leert men dat er niet zoiets bestaat als biologisch voorbestemd. Toen een paar miljoen jaar geleden de mens rechtop begon te lopen, zijn zijn soortgenoten ook niet afgekomen met "hé man, wat doe jij nu, dat is biologisch zo niet bedoeld". De evolutietheorie leert ons dat de er geen vaststaande bestemming is voor de delen van je lichaam aangezien het menselijk lichaam evolueert. Waar de anus naartoe evolueert weet ik niet, maar ik heb tenminste niet de pretentie om te beweren waarvoor het al dan niet hoort te dienen.

Soit, ik maak me geen illusies hoor, uw anale fixatie is naar alle waarschijnlijkheid gewoon een gevolg van uw (latente) gevoelens tov homosexualiteit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be