![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb laatst nog een speech van een of andere natuurkundige bij de werelddraaitdoor gezien, dat ging over de oerknal. En hij zei dat wij nog maar 4% van het heelal weten, 4%!!!! , dus 96% daar weten wij weinig tot niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En 4% van oneindig = ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, kan het zowel metaforisch als wetenschappelijk zijn, we weten het simpelweg niet, wat wij wel weten is dat het heelal onmenselijk groot is, dat beamen ook verschillende wetenschappers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Of we het menselijk lichaam ooit fundamenteel zullen veranderen.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Mijn vraag (en ze is serieus bedoeld): sommige wetenschappers stellen dat er een statistische kans bestaat dat wij pure virtuele wezens zijn, die als het ware in een computerspel leven, dat door hoger intelligent leven wordt bestuurd.
Aangezien ik meer en meer rekening begin te houden met die mogelijkheid, maar ze nooit zeker zal kennen, zou dat dus mijn vraag zijn: zijn wij figuurtjes in één groot computerspel?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Een tweede vraag is een dubbele: zal ik ooit de Lotto winnen? En zo ja, waarom speel ik dan nooit?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft die kerel-die-niet-bestaat er mee te maken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ben ik uw god?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen wel heelder boeken van moslimgeleerden aan het onderwerp gewijdt zijn. De voorspel-de-doden wedstrijd lijkt me eerder een spel. Wel niet erg respectvol tov de dood. Vanuit islamitisch perspectief is de dood in het leven van een mens een belangrijke en serieuze gebeurtenis, nl. een overgang naar het Hiernamaals. De mens zal zijn Schepper ontmoeten en "het allemaal mogen uitleggen", enz... De dood is geen lachertje of grappige/lichte gebeurtenis. Ooit in aanraking mee geweest? Ik begrijp dus niet dat je daar een spel van kan maken. Maar als het niet bedoeld is om te lachen of spotten met de mensen, is het volgens mij eerder een onschuldig spel (ontstaan uit nieuwsgierigheid?). Laatst gewijzigd door Smurphette : 23 mei 2012 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dood is dood, de rest is zever voor de rondwandelenden.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou beter zijn smikkel dicht houden met zijn oeverloos gezever altijd.
![]() |
![]() |