![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent U een racist? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,83% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 73,17% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Poll doet me denken aan de sketch waarin nazi's joden arresteren en hen vragen of ze ook racist zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ik hou niet van sommige toestanden met allochtonen die zich in België afspelen. Ben ik nu racistisch?
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad ... het woord wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want je zegt dat je van zwarte vrouwen houd, dan kun je per definitie geen racist zijn hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl een xenofoob niet per definitie ook een racist is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slavenhouders hebben altijd van zwarte vrouwen "gehouden", toch zijn zij de racisten par excellence. Ook figuren als DSK of Louis Michel zitten in een koloniaal-racistische verhouding van meester tot slavin met Afrikaanse vrouwen. Zij zijn de ergste racisten. En ik heb genoeg blanken gekend "die regelmatig naar Afrika gaan" om te weten wat voor een racistische kliek dat is en wat die racisten daar allemaal uitspoken met de Afrikaanse vrouwen, die voor hen een soort Untermenschen zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleen tov criminiele allahtonen ... dus neen ingevuld
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 1 juni 2012 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een racist is iemand die zijn eigen ras superieur vind tegenover andere rassen. Iemand die zwarte vrouwen mooi vind, kan wel een xenofoob zijn, maar een xenofoob is niet per definitie een racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://ejbron.wordpress.com/2012/05/...us-mein-kampf/
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 juni 2012 om 09:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De islam zal altijd blijven bestaan, sterker nog het gaat steeds groter worden!, maakt dat je bang? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Neem 2 zeer goede vrienden en zeg tegen een van hen dat hij de chef is over de andere. Je gelooft niet wat er dan gebeurt ... Zo zijn er in Afrika regelmatig racistische aanvaringen met talloze doden en gewonden. In het nieuws kom je die regelmatig tegen. Het koloniaal verleden verbleekt daar compleet tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de zoveelste keer: alstublieft, dat deze die onze beschaving niet kunnen uitstaan, een andere oord gaan kiezen, waar ze gelukkiger zouden van worden en verder ermee zouden staken ons hier het leven zuur te maken. ( dit laatste is eigenlijk het werk van onze leiders maar deze zijn waarschijnlijk te druk bezig bij de Brusselse Europese instellingen, 'Champagne flessen te ledigen, in plaats zich met de bekommernissen van HUN bevolkingen in te houden. Ik zie mij niet als 'racist' maat wel als 'Islam(foob)' (Islamhater, zou eigenlijk beter klinken) en nochtans is voor mij 'black' nog steeds synoniem van 'beautiful'!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Het minste dat men van U kan zeggen is dat uw kordate stellingname u beslist tot eer strekt.
Anderzijds denk ik niet, dat er van uwentwege veel verantwoording te verwachten valt!? ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 1 juni 2012 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat is er met mijn kora ... wat dat ook moge zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een racist in Afrika, en een racist in België. En de cirkel is rond. En wat zegt de poll: niemand wil zich als "racist" zien. "Neen, menier, ik ben geen racist. Het zijn zij die racist zijn." En nog een scheutje negationisme erbij: "Het koloniaal verleden verbleekt". Om 10 miljoen doden te "verbleken", zul je heel veel white spirit nodig hebben. Misschien wordt het tijd voor een white spirit march.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 juni 2012 om 10:21. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: