Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2012, 20:28   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheChosenOne Bekijk bericht
Ochottekes ...
als je een witte 17-jarige bent en je plast in de weide natuur, beschermd voor vreemde blikken door een container, dan word je op de bon gegooid.

Sta je als zwarte 45-jarige in de Geefstraat gewoon tegen (eventueel in?) de koffer van de kamionette van de Sint Lodewijkschool je urineblaas te ledigen, dan kraait er geen haan naar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2012 om 20:28.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:29   #42
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
3- Op straat protesteren voor het recht op het dragen van de hoofddoek, rellen voor het recht moslim te zijn, een arabische lente in Belgie
Neen, dat recht hebben ze niet. Toch zeker niet dat rellen en die lente. Protesteren zie ik geen graten in.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:31   #43
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Naakt gaan lopen in molenbeek voor het recht op nudisme...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:40   #44
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
3- Op straat protesteren voor het recht op het dragen van de hoofddoek, rellen voor het recht moslim te zijn, een arabische lente in Belgie
Hol gezwets.

De boerka en aanverwante zijn verboden, en dat is een mooie zaak. Hopelijk blijft het altijd zo.

Elke opstoot van agressie n.a.v. het hoofddoekverbod zal hen trouwens nog verder distantiëren van de publieke opinie.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:47   #45
TheChosenOne
Burger

TheChosenOne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En dat is relevant in deze draad op welke manier ?
Op geen enkele manier.
Oud 1 juni 2012, 20:58   #46
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard

dus als ik't goe begrepen heb......

kom ik van Aalst carnaval verkleed in gorilla of giraf...

hoef ik mijne pas niet te tonen.... en als de sjampetters van Brussel

mijn masker willen afzetten moet ik ze ne kopstoot geven....

t'ja sé das wel nie zo'n goed idee, want als ge goed bezopen kopstoten

gaat uitdelen aan den een en den anderen gaat ge een ganse doos

dafalgan moete pakken voor uw koppijn en zo....

moogt ge niet gewoon nen boks geven of zo ? kwestie van uw masker niet naar de zak te helpen hé.....
Oud 1 juni 2012, 21:01   #47
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik stel voor om elke persoon in een niqab die een identiteitscontrole weigert bij wet een strip search te laten ondergaan. Het zal wel direct gedaan zijn.
En dat is nu precies het verhaal dat rond zingt in Mohammedaanse kringen in Molenbeek: dat 6 agenten haar de kleren van het lijf gerukt hebben.
En het bewijs daarvoor? Zie het filmpje van Fouad Belkacem die vol trots de gescheurde kleren toont.

Dat gooit lekker olie op het vuur. Had die man niet in de gevangenis behoren te zitten? Kennelijk niet, zoals zoveel andere criminelen. Dan kunnen ze gewoon door gaan met crimineel doen.
Vandaag was er veel politie op de been die dan ook werk had om Boze Moslims (die hulptroepen uit Antwerpen hadden laten aanrukken) uiteen te drijven.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...olenbeek.dhtml
Citaat:
De politie verrichtte vanavond drie administratieve aanhoudingen: twee vrouwen die een nikab droegen en een man die de onlusten aanstichtte en lid zou zijn van Sharia4Belgium.
Dat kunnen deze twee geweest zijn:

en dit zal wel de gearresteerde haatbaard zijn:

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 1 juni 2012 om 21:02. Reden: typo
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 21:09   #48
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Om zo'n niqab te dragen moet je al helemaal irrationeel denken, dus het heeft geen zin om de agressie van die vrouw tegen de agente proberen te begrijpen. Er is geen rede of rationaliteit bij deze mensen. Discussiëren of proberen aan te tonen dat ze fout bezig zijn heeft geen enkele zin. Straf hen volgens de wet en daarmee uit.
In Frankrijk was er ook zo'n geval van een boerka-madam die protesteerde tegen een boete. Als gevolg van die oppositie bleek dat haar vent veschillende boerka-vriendinnen had, en zich verschillende keren als apart koppel had geregistreerd met zoveel keer sociale bijdragen voor persoon ten laste. De koppigheid van dat mens heeft hun sociale fraude dus blootgelegd en zich dubbel en dik tegen hen gekeerd, maar ja, rationeel denken kunnen die niet. Gevangen in het keurslijf van hun dogma's.
Oud 1 juni 2012, 21:33   #49
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Reconquista!!!!!
Oud 1 juni 2012, 22:38   #50
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hol gezwets.

De boerka en aanverwante zijn verboden, en dat is een mooie zaak. Hopelijk blijft het altijd zo.

Elke opstoot van agressie n.a.v. het hoofddoekverbod zal hen trouwens nog verder distantiëren van de publieke opinie.
Weet je wat het mooie is... hoe hard de blanke politie de brusselaars ook onderdrukken, en de autochtonen halsstarrig in de blanke hand knijpt om te voorkomen de zandkorrels der macht te verliezen...

De demografische realiteit haalt jullie simpelweg in. Het hedendaags westerse Belgie zal ophouden met bestaan, en de autochtonen worden een minderheid naar Brussels of Antwerps model. Met een simpel democratisch proces wordt Islam de dominerende inspiratie, moslimpolitie zal in jullie laatste wijken patrouilleren. Allah zal kunnen kijken naar zijn nieuwe domein, al harb, en zien dat het goed is.
Oud 1 juni 2012, 22:43   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je wat het mooie is... hoe hard de blanke politie de brusselaars ook onderdrukken, en de autochtonen halsstarrig in de blanke hand knijpt om te voorkomen de zandkorrels der macht te verliezen...

De demografische realiteit haalt jullie simpelweg in. Het hedendaags westerse Belgie zal ophouden met bestaan, en de autochtonen worden een minderheid naar Brussels of Antwerps model. Met een simpel democratisch proces wordt Islam de dominerende inspiratie, moslimpolitie zal in jullie laatste wijken patrouilleren. Allah zal kunnen kijken naar zijn nieuwe domein, al harb, en zien dat het goed is.
Wat u schrijft, is niets nieuws. Iedereen met een beetje doorzicht weet dat zoiets tot de mogelijkheden behoort. Onvermijdelijk is het evenwel nog niet. Alleen wordt het de hoogste tijd dat Europa wakker wordt geschud.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 22:43   #52
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat u schrijft, is niets nieuws. Iedereen met een beetje doorzicht weet dat zoiets tot de mogelijkheden behoort. Onvermijdelijk is het evenwel nog niet. Alleen wordt het de hoogste tijd dat Europa wakker wordt geschud.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 23:01   #53
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik kan niet wachten op sharia4bachtendekuupe.
Me groensels zien halal want der eet geen zwienebeeste ip gescheetn!
Me wuuf eet ne sluier voor eur muule gedaan want anders stinkt ze teveele noa de look!
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 23:09   #54
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Onvermijdelijk is het evenwel nog niet. Alleen wordt het de hoogste tijd dat Europa wakker wordt geschud.
Zeg dat tegen den Anders uit Noorwegen.

Hij wou dat er naar hem geluisterd werd, maar ben niet zeker dat hij veel succes geoogst heeft.

Misschien maakt ie 't nog als schaker...
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 23:09   #55
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze rellen draaien niet om deze vrouw als oorzaak... Het is gewoon de aanleiding van hetzelfde verhaal.

Blanke, autochtone politie die hegemonie-meesters komen spelen in Molenbeekse wijken die voor 99% islamitisch-Marrokaans zijn. Dit is gewoon weer een de zoveelste provocatie. Laat die wijken gerust, en ze laten jullie gerust. Louter omwille van het demografische argument heeft de belgische politie daar niets te zoeken met hun christelijk-autochtone wetten.
Marokkaans
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 23:46   #56
Islamwatcher
Burger

Standaard

Fascinerend om te merken hoe sommige media de (allochtone) rellen uitlokken door (in eerste) instantie verkeerd te berichten over de zaak. Ik weet niet wie dit nieuws eerst verspreidde maar ik herinner me aanvankelijk gelezen te hebben (ongeveer als volgt: ) 'Moslima werd staande gehouden door politie met de vraag om haar gezichtsbedekkende sluier te verwijderen ter identiteitscontrole. Nadat zij zich hiertegen verzette werd zij na een schermutseling met de politie naar het ziekenhuis afgevoerd met een hersenschudding (!)'

Kortom, in dit relaas werd valselijk de indruk gewekt dat de politie overging op geweldpleging nadat zij de moslima er niet kon toe bewegen hun bevel uit te voeren. Wat deze media er echter niet bij vertelden was dat zij deze hersenschudding had opgelopen NADAT ZIJ TWEE POLITIEAGENTES MET EEN PAAR KOPSTOTEN EEN GEBROKEN NEUS EN GEBROKEN TANDEN HAD BEZORGD. Een kwestie van verminking én zelfverminking dus. Dat kwamen de nieuwshongerigen pas IN TWEEDE INSTANTIE aan de weet. Intussen waren de poppen al aan het dansen gegaan natuurlijk, nadat "de martelares" in kwestie in het zekenhuis waar zij werd behandeld voor haar hoofdletsel dat ze aan zichzelf had te wijten (ocharme!) via SMS'jes de hele moslimbevoking had opgehitst tot een volksoproer...

Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 1 juni 2012 om 23:46.
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 23:55   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamwatcher Bekijk bericht
Fascinerend om te merken hoe sommige media de (allochtone) rellen uitlokken door (in eerste) instantie verkeerd te berichten over de zaak. Ik weet niet wie dit nieuws eerst verspreidde maar ik herinner me aanvankelijk gelezen te hebben (ongeveer als volgt: ) 'Moslima werd staande gehouden door politie met de vraag om haar gezichtsbedekkende sluier te verwijderen ter identiteitscontrole. Nadat zij zich hiertegen verzette werd zij na een schermutseling met de politie naar het ziekenhuis afgevoerd met een hersenschudding (!)'

Kortom, in dit relaas werd valselijk de indruk gewekt dat de politie overging op geweldpleging nadat zij de moslima er niet kon toe bewegen hun bevel uit te voeren. Wat deze media er echter niet bij vertelden was dat zij deze hersenschudding had opgelopen NADAT ZIJ TWEE POLITIEAGENTES MET EEN PAAR KOPSTOTEN EEN GEBROKEN NEUS EN GEBROKEN TANDEN HAD BEZORGD. Een kwestie van verminking én zelfverminking dus. Dat kwamen de nieuwshongerigen pas IN TWEEDE INSTANTIE aan de weet. Intussen waren de poppen al aan het dansen gegaan natuurlijk, nadat "de martelares" in kwestie in het zekenhuis waar zij werd behandeld voor haar hoofdletsel dat ze aan zichzelf had te wijten (ocharme!) via SMS'jes de hele moslimbevoking had opgehitst tot een volksoproer...
't Is te hopen dat alles daar in d'r bovenkamer netjes terug op z'n plaats komt na haar genezing van die hersenschudding, en weer normaal gaat denken en doen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 00:10   #58
Islamwatcher
Burger

Standaard

Mevrouw is trouwens (zo hoorde ik in het journaal) geen "geboren moslima" maar "een bekeerlinge"...
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 05:33   #59
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
De middeleeuwen in belgie !!!!hallo coco ,mooie "MULTICUL"samenleving hééé......hahahaha !!!!
En de Joden in Antwerpen? En Mitt Romney? Mitt Romney is een Mormoon?

Zijn er dan ook Middelleeuwen in Amerika?

En de talloze Joden en pastoors en Christenen in Europa betekent dit dan ook een terugkeer naar de Middelleeuwen????

Wat heeft die vrouw verkeerd gedaan? Heeft zij een misdrijf gepleegd? Heeft zij geweld gepleegd?

Ik pleit voor afschaffing van die stomme wet, die stomme wet, die de goede reputatie van de Belgen beschadigd in het Midden-Oosten, dit kan zware economische gevolgen creeeren voor de Belgen en Vlamingen in Dubai en Qatar en in Marokko

Belgie kan zelfs contracten mislopen, ik hou m'n hart vast dat een terroristische groepering hierdoor een aanslag zou kunnen plegen
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 05:41   #60
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Belgische wetten gelden ook in Sint-Jans-Molenbeek. Als de inwoners er niet tevreden over zijn, hebben ze twee opties:

- in de politiek gaan en de wet veranderen

- verhuizen naar de landen waar boerka's en niqabs toegelaten, of zelfs wettelijk verplicht zijn

Veel verhuizen zie ik er toch niet. Het zal hier toch nog zo slecht niet zijn, denk ik.
Ik ben niet akkoord met die wet, zoals de café houders niet akkoord zijn met de anti-tabak wet, zo ben ik niet akkoord met deze Burqaverbod

Belgie heeft haar reputatie nu zeer veel schade toegebracht

We leven toch in een land waar "Godsdienstvrijheid" heerst

waarom kunnen we niet consequent zijn? Verbied ineens alles ook de "pruiken" die de Joodse vrouwen dragen?

Waarom worden Joden met rust gelaten en Moslims telkenmale gepest?

En de manier waarop ze die vrouw hebben aangepakt getuigt van geen respect, ze hebben haar uitgekleed, en er was een man die op haar heeft gezeten, terwijl dat een Moslimvrouw niet eens een hand mag aanraken van een andere man, en ondergoed gescheurd enzo, en ze werd vernederd,

De politie moet leren "professioneel en objectief" te werk gaan en dient respect te tonen voor elke minderheid.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be