![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zal het u zeggen : nul komma nul christenen hebben zich daar aan schuldig gemaakt. Bij de islamieten is dit schering en inslag. Nu. Tegenwoordig. Vandaag.
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook niet voor gevoelige kijkers. http://www.youtube.com/watch?v=U5qYhmf-boE Hou indachtig dat het in dit filmpje nog volwassenen zijn. Kinderen worden steeds vaker slachtoffer van deze heksenjachten. Dan heb je ook nog die fundamentalistische 'pro-lifers' in de VS, die zo pro-'leven' zijn dat ze abortus-klinieken opblazen of dokters vermoorden. Slechts een paar voorbeelden. Barbaristische acties, en dat allemaal omwille van een instituut, religie genaamd, dat men beter zou klasseren onder psychotische aandoeningen. Allemaal omdat de onzichtbare man in de lucht zei dat het een goed idee was.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 juni 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Autoritarisme is in vele gevallen, zoals Stalinisme, ook niet minder dan een politieke religie.
#49 |
Banneling
|
![]() Amaai zeg.......en dit is dan de schitterende "vakantiebestemming "voor zovelen !!!!
hallo zeg .....alléé, voor degenen die gaan .....prettige vakantie ......en vooral hou jullie kop erbij als u terugkomt !! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 6 juni 2012 om 17:44. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Hier op het forum weet je maar nooit!
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Religion is an insult to human dignity.
With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion." (Steven Weinberg, Nobel Laureate in physics)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Precıes. Sommigen denken dat de geschiedenis bestaat uit incidenten. Wat betekent het als een van de twintıgduizend moslims (mannen) ın Berlijn zijn vrouw onthooft. Tja, dan zullen alle moslims wel hetzelfde doen natuurlijk. En Jack the ripper en Blauwbaard of Hendrik de Achtste en Marc Dutroux zijn typische westerlingen. İk ga morgen mijn messen maar eens slijpen want ik wil nou ook wel eens van mijn vrouw af.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Piero : 6 juni 2012 om 19:51. |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-christendom, gesticht door een man van vrede, Jezus - islam, gesticht door een man van oorlog en wreedheid, Mohammed De ene kan zijn geweld dus religieus legitimeren, de andere niet. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw God is overigens dezelfde sadistische maniak als die in de Islam.
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens doet het ook wel nadenken naar de bekeerlingen toe. Stel dat ik mij aangetrokken voel tot de islam, zal ik toch wel heel heel heeeel erg zeker van mijn stuk zijn eer ik me bekeer, want als je je bedenkt, verlies je je hoofd. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |