![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wat ik persoonlijk heel erg vind is dat mensen voor de rest van hun leven , hun toekomst afgenomen wordt .
Een koppel die samen in hun jonge energieke leven samen een grote investering aangaan , waarbij beide partijen zich garant tekenen bij de bank . Een van de partijen heeft doelbewust een plan opgezet en gaat er met ale centen vandoor , terwijl de niets vermoedende partner achterblijft met ellende , verdriet en een faling . op je dertig jaar voor de rst van je leven bij geen enkele bank meer terecht kunnen , geen enkele ambitie meer kunnen realiseren , en van je 30 tot je 65 permanent door deurwaarders afgeroomd worden voor iets waar je totaal geen schuld aan hebt . daar gaat elek ambitie in je leven . En bovendien is het een enorme blokage voor elke nieuwe relatie , of je neiuwe partner wordt er opnieuw mee ingesleurt . Levenslang veroordeeld tot de Black list , terwijl je geen enkel schuld treft . Dat is heel erg . en de partij die de oplichting heeft opgezet krijgt verschoonbaarheid en heeft een bom geld achter de hand , en lacht je vierkant uit . |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wakker worden als vlaamsnationalist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is, zoals Di Rupo het zei, "heel erk."
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Blanke vrouwen zijn dat evenzeer . die hebben ook al levens verwoest . Crapul zit er in elke nationaliteit . k'wordt toch liever benaderd door een Thaise meid , dan door een homosexuele pervert . Trouwens ik ben gehuwd met een Aziatische vrouw , en we weten presies wat we aan elkaar hebben . En zij is veel beter opgevoed en veel stabiler dan de doorsne vrouw . |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Levend gekookt worden in gnoe-urine. Leuk is ongetwijfeld anders...
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Normaal gesproken is de dood wel het ergste in het leven, gnoe-urine of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je met zoiets ?
Als je het over een vrouw of een mens hebt , spreek ik met respect en niet over zoiets . en met uw mentaliteit raad ik U stellig aan wat terughoudender te zijn want in Vietnam of de Filipijnen zou je wel eens met dergelijke zaken aan onaangename afloop kunnen kennen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() I denk niet dat dat altijd zo is , als je oud bent of ziek bent , of je blikt met tevredenheid terug op je leven , dan denk ik dat de dood ook een aanvaardbaar einde of afscheid kan zijn .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Misschien het ergste alleen bij mensen met een enorme levenslust? En zij die schrik hebben van de dood?
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ach laat zitten, alle vrouwen kosten enorm, dat was ook een van mijn ergste dingen in het leven, die kostprijs.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Niets , in geld absoluut niets ,
Zij had een heel goede job in de luchtvaart en we hadden beiden gratis tickets met de luchtvaartmaatschappij waar ze werkte . Zij heeft nu ook hier een degelijke baan . we hebben een volkomen normaal gezin met een heel goede verstandhouding . Je krijgt terug wat je zelf aanreikt hé . Ne respectloze pervert als U zou geen schijn van kans maken op een beetje geluk en liefde . |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en alsnog zal mijn leven beter geweest zijn als het hare . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Kijk als je een onbetrouwbare klootzak en pervert bent , dan ben je bij een Aziatische vrouw aan het verkeerde adres . Als je ze kwetst en gebruikt (wat ik uit jou pervertie kan afleiden ) dan blijf je er beter af , want dan zijn ze inderdaad niet in te schatten , ze zullen de gepaste moment afwachten en met de glimlach U pakken op het juiste moment , en t'zal u raken, wees maar zeker .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Azo schelden en stoken, jullie lijken wel Superstaven. Het ergste in het leven zijn de slechte menselijke verhoudingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik heb inderdaad mijn leven opgesplitst in 3 lijnen , zijnde
Het bijzonder leerrijk gevecht , scheiding en de verwikkelingen heb ik in een appart kanaal opgevangen . Nieuw privé leven . Het Creatieve succes om terug te vechten en dank zij hard werken een behoorlijk vermogen buiten de EU te hebben opgebouwd . Alles bij elkaar , ervaar ik dat niet als een frustratie en dat heeft absoluut niets te maken met de onwaardige discutie met U , ik kan dingen perfect uit elkaar houden en ik kan ook mensen als u perfect uit mijn sociaal leven en vriendenkring houden . |
![]() |
![]() |