![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat traject-gezever is er om de mensen te pesten, te stalken, te beroven, ......
onder het mom: algemene veiligheid. Enkel de zwaarste idioten zijn ermee weg. En dat zijn er vrij veel. IK vind het gewoonweg bizar, dom, onlogisch en onaanvaardbaar, dat je op een autosnelweg plots niet meer dan 90 km/uur mag. ![]() ![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Typische reactie van een traagrijder. Jaloersheid omdat men zo snel niet kan of durft rijden. En natuurlijk weet de overheid dat de meesten traagrijders zijn in minder krachtige wagens, mensen die nog een gevaar op de weg zijn bij 50 km/h. Snelheidsbeperkingen en maatregelen om de hardrijders te pakken en te straffen worden dan ook steeds door de massa geaprecieerd. Dat men (de overheid) de mensen dan nog kan wijsmaken dat het de veiligheid ten goede komt is wel helemaal meegenomen. Ik verwacht dan ook dat de doodstraf ooit terug in voege komt om die enkele hardrijders te bestraffen. Belachelijker kan het niet.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 juni 2012 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 juni 2012 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Juist, de massa, het plebs, diegenen die ze best hun rijbewijs voorgoed zouden afnemen omdat ze zelfs stapvoets noch ongelukken zouden veroorzaken. Dat gros dat jij beschrijft kan niet rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Tenzij gij een superhuman zijt, is uw reactietijd net zo traag als elke andere mens.
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De groep geviseerden zijn vooral goed om geld in het laadje te brengen. Het is om geld in het laadje te brengen!
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 11 juni 2012 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Dat ga ik niet ontkennen. Maar mensen die koste wat koste altijd alles aan een te hoge snelheid wijten doen dat zeker niet altijd om de juiste redenen. Al zeker niet de overheid die altijd met hetzelfde smoesje afkomt. Het uitsluitend zich focussen op mensen die te snel rijden heeft zijn grenzen. Vandaag is de snelheid in bebouwde kommen 50km/h. Men kan dat noch verlagen hoor ! Waarom geen 20km/h ? En als dat niet helpt 15km/h? Kijken wie zich daaraan dan nog zal houden. Zelfs de ferventste voorstanders van strenge bestraffing wegens snelheidsovertreding zullen die regels aan hun laars lappen. Ikzelve die geen automobilist ben zou zo'n maatregel van 15km/h zelfs niet toejuichen, omdat ik besef dat de overdreven obsessie van de overheid om iedereen te bestraffen die te snel rijdt een andere motivatie heeft dan degene die men ons tracht te doen geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vrijheid is mijn onleefbaarheid. Daarom verwacht ik van de overheid dat ze uw gaspedaal-vrijheid inperkt.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De technologie om uw snelheid per satelliet af te remmen, bestaat nu al. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ga je dat dus niet meer mogen doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid is inderdaad in respect met de medeburger. Maar hier wordt het kind met het badwater weggegooid. De onkunde van de ambtenarij wordt omgetoverd naar een cashcow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zal dat ook niet doen, en ik heb daar geen moeite mee op die regel te volgen. Ik bekijk gewoon het econometrisch rendement, en die is negatief. Dus er schort iets aan onze overheid. Je hebt een pleister op de wonde, een doekje voor het bloeden. Maar hier heb je een voorhamer om een nageltje in te kloppen. Een beddeken voor het bloeden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Forget it. Wishfull thinking.
Laatst gewijzigd door Stingray : 12 juni 2012 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik droom van een wereld waar personentransport geen dodelijke slachtoffers meer vergt. U ook?
Mijn beste jeugdvriend is gestorven in een ongeval, pas dan kunt ge beseffen waar discussies als deze over gaan. En dan is mensenlevens, niet "econometrisch rendement" zoals brother paul probeert wijs te maken.
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er staan daar geen flits palen, ![]() nl.m.wikipedia.org/wiki/Trajectcontrole#section_1 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze u daar pakken is uw congé-geld weg. Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juni 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoudt gij niet eens gaan verder spelen in uw zandbakske?
|
![]() |
![]() |