![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is; hòe peuter je dat er terug uit?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij staan er (nog) niet op èh? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op naar de honderd, je bent er bijna! Eindelijk honderd fans is wel een feestje waard.
![]() ![]() Egmond!? Vraag me, gezien zijn woordkeus, af of het een vrouw is, anders schort er wat aan hem. Zijn/haar theorieën lijken niet bijster aan te slaan onder gekleurde mensen. Merk geen -/of nauwelijks ook maar enige bijval of ondersteuning vanuit deze hoek. Te intelligent voor om op te reageren waarschijnlijk. Van ellende moet hij/zij het dus maar zoeken bij het domme blanke volk … ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]()
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is Limoncello ook goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel.
Of Balegemse citroengenever! Slurpie!
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje aan Egmond: kan zo'n sponsje ook een tampon vervangen? 2 vliegen in 1 klap dan. Geen geld meer uitgeven aan tampons tijdens de menstruatie EN ge kunt nimeer zwanger raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou limoensap ook goed zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citroensap is een zuur en misschien heeft nog niet zoveel mensen ooit al gehoord van fruitzuur die nogal doortastend gaten en zo kan branden in uw teer velletje, maar het is dus alles behalve een gezond goed idee uw pruimpje te verzuren met een citroentje.
Voor je het weet lig je op de operatie tafel en mogen ze uw binnenzak wegnemen en is het uit met de pret. Echter een baarmoeder preventief laten verwijderen is ideaal als anti conceptie. Tenminste als de goesting om te consumeren er dan nog eens een keertje zal zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Niet gelijk conclusies trekken dames. Dit is een serieuze zaak, Egmond heeft nog niet aangegeven welk "type" sponsje jullie dienen te gebruiken?
Gewoon sponsje, metalen sponsje, schuurwol, schuursponsje, schuursponsje met zeepoplossing .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Ik denk dat het gewoon de coffeïne is.
Mijn eerste vriendin had af en toe last van migraine-aanvallen. Ik gaf haar dan telkens een kop extreem sterke koffie en meestal hielp het. Later bleek mijn vrouw daar ook al haar gehele leven af en toe last van te hebben. Ook bij haar was het effect redelijk spectaculair terwijl geen enkele -al dan niet voorgeschreven- pijnstiller merkbaar effect had. Bij mezelf helpt het in geringe mate tegen de meer felle aanvallen van rugpijn. [quote=roger verhiest;6161573 Eén middeltje heeft me alleszins ooit geholpen : nl. tegen migraineaanvallen men perst een citroen uit en lost daarin zoveel mogelijk suiker op; vervolgens maakt men een gelijke hoeveelheid koffie van maximale sterkte en mengt de ingrediënten (niet koud laten worden) . In één teug opdrinken ! Opgelet : de migraineaanval mag nog niet "bezig" zijn, het middeltje moet benomen worden van zodra je vermoedt dat er een aanval op komst is. De smaak is afschuwelijk : ik denk dat sinds ik de methode 2 �* 3 maal toepaste ik nooit geen migraine meer gehad heb.[/QUOTE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop alleszins NIET: metalen sponsje, schuurwol, schuursponsje of zeepsponsje. Aaaaarrrrggghh! Stel je voor zeg. Kan ik alleen nog maar in't klooster gaan vrees ik. Auw!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() citroensap in de poes ? jij hoort ze graag jodelen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Binnenkort kun je niemand meer lezen ?! Start gewoon je eigen blog.
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Lekker pikant gevoel misschien ? ![]()
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 10 juni 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |