![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, afgaande op jouw onderstaande berichten, kun je er ook best wel wat van inzake beledigingen. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want iemand die vanuit zijn droomwereldje probeert te bereiken dat een aantal mensen hun broodwinning verliezen en dan verbaast als een kind ligt te krijsen als die mensen dan reageren door een aantal oorvegen uit te delen, ja, die verdient eigenlijk niet beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan dan al dan niet de waarheid zijn, het spreekt uw persoonlijke aanvallen niet goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
2. Als iedereen geband zou worden die iemand anders, een forumlid of om het even wie, beledigd heeft (of misschien de waarheid gezegd heeft), schieten er hoop en al 2 mensen over. 3. Waarom zeur je niet tegen Superstaaf ? Zijn persoonlijke aanvallen zijn grover en talrijker. Merk ik daar twee maten en twee gewichten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Michel Vandenbosch kende de realiteit van de veehandelaarswereld maar al te goed, ook vóór de fysieke aanval op zijn persoon. Het is een ruw, brutaal en soms agressief wereldje en het getuigde van lef om tegen hen in te gaan. Niet alleen dat, maar hij toonde ook de gruwelijke mishandeling door de veehandelaars aan, hetgeen veel mensen shockeerde. Jouw visie dat Michel Vandenbosch een zweverige dromer is, is gebaseerd op vooroordelen en heeft geen enkel bestaansrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw "maar Superstaaf doet het ook" reactie is tamelijk jeugdig van inborst. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het, je bent alcohol aan het nuttigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() en wanneer gat hij in de polletiek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel VDB heeft voor- en tegenstanders. Dat zal altijd zo zijn. Hij gaat soms de extreme toer op en dat ontken ik niet. Maar hij is een enorme doorzetter en stopt niet totdat hij een doel bereikt heeft. Ook privé, en net DAT vind ik zo goed aan hem. Het is zeker niet zo dat wanneer de camera's uitstaan hij FOERT zegt. Ik ken Michelleke al van toen hij en ik tieners waren. (Hij is enkele jaartjes ouder dan ik maar was een dorpsgenoot). Hij speelde heel graag voetbal. Iedere week stond hij op't veld. Tot hij op een dag zei: "Dit was mijn laatste match. Ik weiger nog verder tegen een bal te trappen die van dierenleder gemaakt is". En Michelleke heeft woord gehouden. NOOIT meer -en dat was lang voor GAIA- heeft hij gevoetbald. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat hij echt en oprecht, ook privé volhoudt aan z'n idealen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we het al gehad, het denken van u, je hecht er teveel waarde aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom, zijn BMW 5 serie heeft lederen zetels...
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als kind heeft ze het één en het ander gezien maar wat toen gefilmd werd in Anderlecht vond ze helemaal niet normaal. Mijn grootvader kocht beesten op in de Walen en in Vlaams Brabant om ze naar de slachterij van Anderlecht te brengen. Vroeger werden de beesten met meer respect behandeld hier in België. Ik spreek niet over de rest van de wereld. Ik heb alle respect voor Gaia omdat ze tenminste durven zaken aan het licht te brengen waar de vleesconsument (ik eet ook vlees) niks van weet. Ik kijk ook wel eens naar de manier waarop mensen dieren van de ene zoo naar de andere brengen. Dat gaat heel vlot en daar zijn doodgewone, stomme technieken voor. Denk je nu echt dat als je blijft slaan op een beest dat niet meer kan, dat het sneller zal gaan? En die kleine snotneus die op een kalf imitatiegedrag van zijn vader toont, die had van mij al lang een klets op zijn billen gekregen. Eén klets. Als het de mijne was geweest. Mijn motto is: Laat een mens en een dier in zijn/haar waardigheid. Vanwege het twintig jaar bestaan draai ik het eens om: 'LAAT EEN DIER IN ZIJN/HAAR WAARDIGHEID. En verder vind ik het onzin dat de broodwinning wordt aangetast. Door dieren nodeloos te laten lijden en moedwillig te slaan, daar is geen mens rijker van geworden. Dat gedrag zegt gewoon iets over een bepaald soort mannen. Ik zou hun vrouw niet willen zijn. Hoe krijgen die bij hun vrouw een orgasme teweeg? Ik vraag het me maar af, curieus als ik ben maak ik altijd van die gekke linken. Van veel verfijning zal er niet veel sprake zijn, beeld ik me in. Ik ben er zeker van dat er dierenhandelaars zijn die wat daar gebeurt in Anderlecht niet oké vinden, maar voor de camera zullen ze dat niet zeggen. En terecht. Er zijn namelijk mensen die wel correct met de beesten omgaan en er hun broodwinning uithalen. En neen, ik ben geen lid van Gaia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij dat niet? Waarover praten we dan nog vraag ik me af?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |