![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Diegene die Antwerpen zeggen, da's een soort van misplaatst chauvinisme. Waarschijnlijk hebben die ok een A-sticker op hun auto kleven of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() De properste stad van Europa? Alleszins geen Belgische stad.
In Zwitserland zie je bijna nooit iets van vuilnis op de grond liggen, bij deze nomineer ik dus Luzern en Zürich ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen is er een nieuwe rage : de hondenpoep oprapen maar het zakje 'laten vallen'
Ben eergisteren in Londen geweest : de stoepen zijn er weliswaar proper maar dit is de meest autovriendelijke voetgangeronvriendelijke stad waar ik ooit ben geweest. Bah, eerste en laatste keer dat ik naar daar trek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() In Londen zijn de verkeerslichten ingesteld op : fuck you pedestrian go underground.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Benelux: Brugge met kop & schouders boven de rest
In de EU: Parijs, niettegenstaande de natuurlijk ook aanwezige negatieve kanten (zoals bijna overal) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) 0/10! Er zijn dozijnen Europese steden die mooier (én properder) zijn dan Parijs. Voor de vuist weg: Brugge ![]() ... te véél om op te noemen, eigenlijk. Parijs heeft zéker mooie hoekjes, maar die wegen niet op tegen het overaanbod dat op andere plaatsen te vinden is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp je visie
Citaat:
"Over smaken en kleuren hoef je niet te discuteren" "Schoon"...dat is een begrip zonder einde. Als ik stel dat Parijs - na Brugge - de schoonste stad is, bedoel ik dat het de stad is met de schoonste urbanisatie: vooral prachtige, brede lanen met grote bomen; "La Défense": uniek mooie gebouwen + de Arche ! Fantastisch ! Zonder van de Champs Elysées te spreken en de Arc de Triomphe. Zo kunnen we nog een heel eind doorgaan... ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 17 juni 2012 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Oslo, Bern, Zürich. Basel, Interlaken, Lillehammer. Erg "toevallig" dat de properste steden in Europa juist diegene zijn in landen die niet bij de EU zijn aangesloten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat mij nog het meeste stoort zijn de Antwerpenaren zelf. Denken dat die lelijke stad van hun het centrum is van de wereld. Belachelijk. + nog eens dat spuuglelijk dialect van hen, bah...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 18 juni 2012 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door matthias999 : 18 juni 2012 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, degustibus et coloribus non est disputandem, i presume.
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu, de haat en nijd van heel wat Vlamingen tegen wat vooralsnog de grootste stad van Vlaanderen is, toont wel mooi aan dat het Vlaams nationalisme een hoop boerenbedrog is. Antwerpen hoort niet bij Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen hoort bij Vlaanderen, natuurlijk ! Het zou in de toekomst kunnen de hoofdstad van Vlaanderen worden ! Brussel ligt ook met poten en oren IN Vlaanderen. Het wordt misschien de hoofdstad van de Europese Unie. De Mooiste Stad van de EU ? Want daar gaat het om: Brugge, met kop en schouders boven de rest !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 18 juni 2012 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W�*�*r haal je dat nu uit ???
Het gaat hier eigenlijk niet over A'pen maar over Brugge !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 18 juni 2012 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arme Antwerpenaren
![]() Zoveel geween, net alsof een echte Antwerpenaar zich daar iets van aantrekt. Ik denk dat ik nu al mensen uit elk gedeelte van Vlaanderen heb horen zeggen dat ze 'gehaat' worden door de rest van Vlaanderen. Conclusie, nog maar eens? We haten onszelf. |
![]() |
![]() |