![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten aan de kinderen zeggen dat volgens onze wetten dieren verdoofd moeten worden voor ze geslacht worden. Ze moeten aan de kinderen zeggen dat om halal-vlees te krijgen dieren niet verdoofd worden voor ze geslacht worden en dus pijn lijden. Dan moeten ze de kinderen laten kiezen of die halal-vlees willen eten of iets anders (voor mijn part Zwan-worstjes). Maar dat halal-vlees zomaar serveren zonder te duiden wat daar zo speciaal aan is, dat kan niet want dan hebben de kinderen niet de mogelijkheid om te kiezen voor of tegen dierenmishandeling.
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En er is een duidelijk verschil tussen een actie AAN DE SCHOOLPOORT (dus buiten de school) en het binnendringen van een school om een activiteit te gaan verstoren. Even resumeren: 1. School organiseert activiteit rond bepaalde godsdienst (godsdienst dus, geen politieke partij): mag niet van VB want politieke (sic) acties mogen niet op school. 2. VB gaat hier tegen in door... een politieke actie op een school te houden. Consequent? Twee maten en gewichten? School 'breekt de wet' (sic) en dan is er een probleem, maar als het VB hetzelfde doet is dit 'ludiek' en 'grappig'? En vooral blijven lachen, de kiesdrempel lacht vriendelijk terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onderwijs verplicht kinderen om Halal voedsel tot zich te nemen.
Vrijheidsstrijders klagen dit aan en bieden een alternatief. Onderwijs = goed vrijheidsstrijders = stout
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() 3 debielen die over een muurtje kruipen om aan 13 jarigen worstjes te geven "Vrijheidsstrijder" noemen.
Zit er een vijs los jongen? Laatst gewijzigd door giserke : 14 juni 2012 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij mag dat allemaal. Dat heet voor mij democratie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niks met stoere oppositie te zien.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat een vriendelijke kiesdrempel zeg. Al zie ik het niet goed, want het is nogal ver weg. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat soort acties doen me zeer sterk denken aan wat bepaalde jeugdbewegingen deden in de jaren 30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Over het thema, niet over de acties op die school. Mij toch alleszins niet, omdat ik vind dat dat moet kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat deden die dan? En over welke jeugdbewegingen ging dat dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja zeg, stel u voor dat politiekers aan politiek doen in plaats van enkel hun zakken te vullen met geld. Waar zou de maatschappij d�*n naartoe gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Zoals reeds gezegd, het feit dat Zwanworsten, een verwerkt goedje bestaande uit separator- en afvalvlees, voedingskarton en opvuller, de keuze waren bij deze actie toont aan dat het VB niet geinteresseerd is in de gezondheid van de Vlaming maar enkel in het scoren van haar punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medewerkers van een politieke partij noem ik geen politici. Dat zijn mensen in loondienst. Wat u hierboven schrijft, heeft er alweer niks mee te maken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Irtsjak : 14 juni 2012 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En over welk muurtje zijn ze gekropen? De poort stond open en langs die weg zijn ze ook binnengegaan. Stelt meteen de veiligheid van die school in vraag natuurlijk... maar daar zal de school wel geen antwoord op weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Het is doodnormaal dat men in een school zomaar binnen en buiten kan wandelen. Maar het is niet tr00 genoeg zonder prikkeldraad I guess?
|
![]() |
![]() |