Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2012, 21:11   #41
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Ge moet maar belastingen betalen - Uw woorden - in dit 'apeland.'
uw quote:
http://forum.politics.be/showthread....69#post6157069

Misschien dat je belastingen zou betalen. Dan zou de regering meer geld hebben voor de welvaart van de armen en om de politie wat meer te motiveren.

Gierige pinnen en mensen die alleen maar kijken naar hun eigen zak, zouden ze iedere week moeten overvallen Robin Hood is mijn favoriet ! 't zou hun deugd doen, die profiteurs die alleen maar hun eigen zielig leventje betalen en de medemens laten verkommeren in de mizerie. Dan moeten ze ook niet bleiten als de arme medemens hun 'money' afpakt. Ze moeten maar leren delen. De hebzuchtigen. En regeringen moeten maar zien dat er voldoende welvaart is voor de armen opdat ze niet moeten gaan stelen. DAT was de reden van het bestaansminimum in België.

Eigen schuld dikke bult, inderdaad !
De regering heeft niet te voorzien in bestaansmiddelen, enkel de veiligheid te garanderen zodat iedereen zelf voor zich kan zorgen in het kader van de wet.

Als ge als marokkaan niet kunt functioneren in W-Europa moet ge ophoepelen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:12   #42
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dit wil ik ook wel weten
Zie post 39.
Oud 16 juni 2012, 21:18   #43
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep Bekijk bericht
Spijtig dat te horen maar nog erger is de reaktie van politie.

Hier hebben we ook zoiets meegemaakt . Vorige zomer is de brommer gepikt van de dochter hier op de oprit. Dus pv laten opmaken bij lokale politiezone en daar blijft het bij dachten we.
Maar surprise, surprise, een week later telefoon van de de cel bendevorming in Elsene: Mijnheer kan het zijn dar er een brommer gestolen is geweest van jullie? We hebben hier 2 illegale Albanezen opgepakt die in het bezit waren van een brommer met verzekeringspapieren op de naam van mevrouw?
Wij natuurlijk zeer blij maar ze hadden hem wel pere totale gereden.
Nu 3 weken geleden is de zaak een eerste keer correctioneel voorgekomen en die pipo ontkent natuurlijk.
Maar ik ben al blij dat ze gasten hebben kunnen pakken en opsluiten . Dus soms beweegt er toch iets. Maar die inspecteur sprak ook tegen mijn vrouw dat dweilen met de kraan open is en dat het meer de regel dan de uitzondering is dat ze iemand oppakken en dan terug snel vrij moeten laten.

Dus nog veel sterkte en volgende keer misschien eens een welgemikte trap tussen de benen geven.
De volgende keer komt er niet. Ik waag mij niet meer in N-Frankrijk, Brussel, Charleroi of de verkeerde buurten in Antwerpen.

Teleconferences shall do. En natuurlijk uw zaken geprefereerd doen met bedrijven in gebieden die stabiliteit en veiligheid kennen.
Oud 16 juni 2012, 21:18   #44
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120616_126

Een misnoegde automobilist uit Weerst, die zaterdagavond bij een controle in Voeren geflitst werd, maakte rechtsomkeer en reed frontaal in op het politievoertuig met flitstoestel.

I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:20   #45
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep Bekijk bericht
Spijtig dat te horen maar nog erger is de reaktie van politie.

Hier hebben we ook zoiets meegemaakt . Vorige zomer is de brommer gepikt van de dochter hier op de oprit. Dus pv laten opmaken bij lokale politiezone en daar blijft het bij dachten we.
Maar surprise, surprise, een week later telefoon van de de cel bendevorming in Elsene: Mijnheer kan het zijn dar er een brommer gestolen is geweest van jullie? We hebben hier 2 illegale Albanezen opgepakt die in het bezit waren van een brommer met verzekeringspapieren op de naam van mevrouw?
Wij natuurlijk zeer blij maar ze hadden hem wel pere totale gereden.
Nu 3 weken geleden is de zaak een eerste keer correctioneel voorgekomen en die pipo ontkent natuurlijk.
Maar ik ben al blij dat ze gasten hebben kunnen pakken en opsluiten . Dus soms beweegt er toch iets. Maar die inspecteur sprak ook tegen mijn vrouw dat dweilen met de kraan open is en dat het meer de regel dan de uitzondering is dat ze iemand oppakken en dan terug snel vrij moeten laten.

Dus nog veel sterkte en volgende keer misschien eens een welgemikte trap tussen de benen geven.
Bedankt.

Mijn laptop is trouwens geencrypteerd en theft protected. Veel hebben ze er niet aan. Hij werkt enkel met mijn bedrijfsnetwerk en -instellingen.
Oud 16 juni 2012, 21:21   #46
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120616_126

Een misnoegde automobilist uit Weerst, die zaterdagavond bij een controle in Voeren geflitst werd, maakte rechtsomkeer en reed frontaal in op het politievoertuig met flitstoestel.

En wat heeft dit er mee te maken ?

(Of trek je partij voor de criminelen ?)
Oud 16 juni 2012, 21:24   #47
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Ik zou een schadeclaim sturen naar de hoofdzetel van de Spa met een verzoek om financiële solidariteit voor u als slachtoffer van de "verrijking".
Anderzijds kan je misschien overwegen om die collega's van u zelf te plunderen. Ze kunnen het dan ook maar op de maatschappij steken, tenminste als ze consequent zijn.
Hooggeschoold. Nooit iets meegemaakt. Wereldbeeld gebaseer op idealen, niet op realiteit.

Dat omschrijft de collega in kwestie. Tot ze eens iets meemaakt.
Oud 16 juni 2012, 21:26   #48
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Dan moeten die overvallers ook niet klagen dat ze vroeg of laat een werkongeval tegenkomen in de vorm van een 9mm...
Ik heb een financiele meevaller gehad deze week. Wat extra centjes die vrijkomen uit de verkoop van vastgoed.

Ik ga wat investeren in veiligheid van de woning. Iemand suggesties en ideeen ?
Oud 16 juni 2012, 21:27   #49
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En wat heeft dit er mee te maken ?

(Of trek je partij voor de criminelen ?)
Het is toch een draad over kleine criminaliteit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 16 juni 2012, 21:32   #50
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is toch een draad over kleine criminaliteit?
Ahja.

Uw toejuichen van het overhoop rijden van agenten is inderdaad kleine criminaliteit.
Oud 16 juni 2012, 21:34   #51
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb een financiele meevaller gehad deze week. Wat extra centjes die vrijkomen uit de verkoop van vastgoed.

Ik ga wat investeren in veiligheid van de woning. Iemand suggesties en ideeen ?
Een hondje die door het gans huis mag lopen en naar iedere voorbijganger staat te keffen is 100 keer beter dan het beste alarm systeem alvast.

Garantie dat ze dat weten want waar ze gaan inbreken lopen ze eerst de buurt eens na...op die soort zaken.

Spots met sensoren rondom zijn ook goed. Draadloze camera die ook in het donker ziet koop je voor 100€ en je kijkt via uw laptop waar je wil met gewoon een usb stick in te steken.

Deftige nachtsloten niet vergeten, liefst grendels.

Laatst gewijzigd door Mambo : 16 juni 2012 om 21:38.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 21:39   #52
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahja.

Uw toejuichen van het overhoop rijden van agenten is inderdaad kleine criminaliteit.
Waar is er een agent overhoop gereden? Als gij met alles zo overdrijft, mja...
Oud 16 juni 2012, 21:40   #53
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een hondje die door het gans huis mag lopen en naar iedere voorbijganger staat te keffen is 100 keer beter dan het beste alarm systeem alvast.

Garantie dat ze dat weten want waar ze gaan inbreken lopen ze eerst de buurt eens na...op die soort zaken.

Spots met sensoren rondom zijn ook goed. Draadloze camera die ook in het donker ziet koop je voor 100€ en je kijkt via uw laptop waar je wil met gewoon een usb stick in te steken.

Sluit uzelf op
Oud 16 juni 2012, 21:43   #54
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sluit uzelf op
Panic room. Ik ken mensen die dat hebben, dat is het allerbeste idd.
Een kamer met een stalen deur en noodoproep systeem in waar je het wel een tijdje kan uitzingen tot hulp komt.
Feitelijk kost dat nog niet al te veel. Behalve de deur en de omlijstingen natuurlijk.
Oud 16 juni 2012, 21:44   #55
Tavek
Banneling

Standaard

Ik heb echt geen zin in het aankopen van een wapen, zoals Sfax zegt, omwille van alle andere risicos die daar bij komen kijken.
Oud 16 juni 2012, 21:45   #56
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Tweeverdieners. Wij kunnen niet voor een hond zorgen. Dat is inderdaad het beste.

Nieuwe deftige sloten komen er zowieso, en de spots zijn een goed idee.
Oud 16 juni 2012, 21:47   #57
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb echt geen zin in het aankopen van een wapen, zoals Sfax zegt, omwille van alle andere risicos die daar bij komen kijken.
Je hebt er diverse alarm pistolen die niet te onderscheiden zijn van echt en heel harde knallen geven.
Je hebt ook verweerwapens die een gummi bal afschieten, van dichtbij doeltreffend maar niet dodelijk. Dat is legaal zonder vergunning te krijgen.
Oud 16 juni 2012, 21:49   #58
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt er diverse alarm pistolen die niet te onderscheiden zijn van echt en heel harde knallen geven.
Je hebt ook verweerwapens die een gummi bal afschieten, van dichtbij doeltreffend maar niet dodelijk. Dat is legaal zonder vergunning te krijgen.
Goede tips.

Maar ik vermijd deze situaties liever. Ze moeten gewoon mijn huis niet binnen geraken.

Voor de mop 220 volt op klink en deurmat zetten mag niet zeker ?
Oud 16 juni 2012, 21:53   #59
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Valt er dan zoveel te stelen bij u?
Oud 16 juni 2012, 21:54   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goede tips.

Maar ik vermijd deze situaties liever. Ze moeten gewoon mijn huis niet binnen geraken.

Voor de mop 220 volt op klink en deurmat zetten mag niet zeker ?
Hoe doe je dat?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be