![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zat dat ook alweer met die trainer? Ook van een katholieke turnclub of zo? En Gheysen, presentator van de katholieke omroep misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Biseksuelen vrijen met mannen en vrouwen tegelijk." "Er is een enorme toename v/h aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een geaardheid is; ik denk dat h/e gevolg is v/d echtscheidingen. Zo hertrouwen de mannen van 40 �* 50j met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 30j. Omdat de oudere– rijkere–mannen de huwelijksmarkt v/d jonge mannen plunderen, worden deze gedwongen om h/m elkaar te doen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik daar nu uit opmaken dat je het zowel met uitspraak 1 als de verschillende hypotheses in 2 akkoord bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Zat Walter in opleiding bij VanGeluwe ?
Het was een soort zacht vriendschappelijk relatietje . T' zou weer moeten lukken dat het van ne gefrustreerden homo kwam , een echte blaaskaak die dacht dat hij met zijn dwaas programma boven de mensen stond , een mens die opgevoed is met waarden zou beschaamd zijn om met zijn smoel op TV te komen als je dat soort zaken gedaan hebt . En dat dergelijk omhoog geprezen flikkers buten schot mogen blijven is wraakroepend . |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever dan in de katholieke smeerpijperijen...
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik U ook uitleggen waarom . 1 mijn ex heeft 25 jaar geleden zwaar gefraudeerd en met een berg schulden verstoppertje blijven spelen , Bij wie zijn ze al die tijd blijven komen ? bij mij . 2 Ik heb in de daaropvolgende 15 jaar 4 relaties gehad , hoe groot de liefde ook was , als de Deurwaarder aan de deur stond voor de gevolgen van mijn ex , was de liede rap over en waren ze weg . 3 De belgische vrouwen van mijn leeftijd , zijn niet op zoek naar een relatie , ze zijn op zoek naar een comfortsituatie en hebben een vastgeroeste mentaliteit , 4 Typisch voor belgische vrouwen , uitmelken en dumpen , de grote jan uit hangen , cadokes krijgen , weekendjes doen en dure restaurantjes in ruil voor seksafdankertjes . Nee bedankt . 5 Scheiden is niet voldoende , de rest van je leven moet het een vechtscheiding worden , en dekinderen opzetten tegen hun eigen pa , en altijd ruzie stoken . 6 Als je een nieuwe relatie begint en ze komen tot de conclusie dat je nieuwe inkomen , je vermogen en je eigendom veilig in een trust companie zit , en dat er niets te rapen valt , kan je het sagerijn van hun smoel aflezen . Heeft een man die ze zelf eerst hebben geruineerd , dan geen recht meer op een deftig leven en een relatie ? ik dacht het wel hoor . Een laatste relatie vroeg me op de man af , hoe ik dat ging regelen met de vennootschap waar het vermogen in zit . ik heb haar als antwoord gegeven. Dat is voor de vrouw die mij de laatste dag van mijn leven neukt , en als ge zo lang niet kunt wachten ................... mag je beter nu gaan . Ik ben nu getrouwd met een jonge vrouw , en de bovenstaande uitspraak heb ik haar toegelicht in het eeste half uur dat we elkaar hebben ontmoet . Ook zij is volledig vrij om te gaan , maar ze blijft , en we zijn er momenteel beiden best te vreden mee . Ze is jong , mooi en heeft een eigen job , ze is heel lief , en heeft helemaal niet zoveel streken als de trut die mij dacht in de grond te boren . Ik heb NIET gekozen om homofiel te worden en zeker niet om mijn lusten op kindjes bod te vieren , een jonge vrouw heeft voor mij gekozen . En ik durf er gerust aan toe voegen dat er heel wat platte muilen hun onechte vriendschap met mij hebben gebroken , en weet je waarom ? Omdat er in het gezelschap een van een man altijd wel wat te profiteren valt . Als je denkt dat ik zo zot ben om in ruil voor een tongzoen van een sinkend oud wijf een nieuwe badkamer ga installeren , steek dan maar ne ouwe syfon in uw gat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft u boeien, nietwaar?
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Misschien komt de inspiratie voor het spelletje Hoger Lager wel uit die periode?
Hoger? Lager? Hoger Walter, hoger! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 24-jarige jongen die sexuele aanrakingen doet bij een 16-jarig meisje is die ook een pedofiel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Geef de Walter eens een kusje op de mond... Vreemd dat zoiets toen kon, of was dat pre-Detroux niet zo eigenaardig
![]() Kinderen begroeten op Walters wijze |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |