Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2012, 22:42   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ter info:
Capiau was godsdienstleraar voordat hij bij de BRT aan de slag ging.

Toevallig toch weeral een geval uit de pedo-katholiek-religeuze sfeer...
... was ...

Hoe zat dat ook alweer met die trainer? Ook van een katholieke turnclub of zo? En Gheysen, presentator van de katholieke omroep misschien?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 22:44   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
... was ...

Hoe zat dat ook alweer met die trainer? Ook van een katholieke turnclub of zo? En Gheysen, presentator van de katholieke omroep misschien?
Beging Ghysen peedeestreken zoals al die katholieke pastoorkes?
Ik dacht het niet.
Oud 19 juni 2012, 22:49   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beging Ghysen peedeestreken zoals al die katholieke pastoorkes?
Ik dacht het niet.
Al die...

U vergaat weer eens in uw eigen braaksel.
Oud 19 juni 2012, 23:25   #44
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'n Fijne vrouw trouwens die intellectueel heel sterk staat.
Tjah... ze staat bekend om haar fijnzinnige zéér intelligente uitspraken

"Biseksuelen vrijen met mannen en vrouwen tegelijk."

"Er is een enorme toename v/h aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een geaardheid is; ik denk dat h/e gevolg is v/d echtscheidingen. Zo hertrouwen de mannen van 40 �* 50j met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 30j. Omdat de oudere– rijkere–mannen de huwelijksmarkt v/d jonge mannen plunderen, worden deze gedwongen om h/m elkaar te doen."
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 23:28   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

"Er is een enorme toename v/h aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een geaardheid is; ik denk dat h/e gevolg is v/d echtscheidingen. Zo hertrouwen de mannen van 40 �* 50j met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 30j. Omdat de oudere– rijkere–mannen de huwelijksmarkt v/d jonge mannen plunderen, worden deze gedwongen om h/m elkaar te doen."
Homoseksualiteit kan inderdaad ook door omstandigheden ontstaan. Allemaal maar al te waar wat ze stelt.
Oud 19 juni 2012, 23:34   #46
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit kan inderdaad ook door omstandigheden ontstaan. Allemaal maar al te waar wat ze stelt.
Laat dat dan nog in het midden...alleen stond daar wel wat meers

Moet ik daar nu uit opmaken dat je het zowel met uitspraak 1 als de verschillende hypotheses in 2 akkoord bent ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 23:35   #47
Klarekijk
Banneling

Standaard

Zat Walter in opleiding bij VanGeluwe ?

Het was een soort zacht vriendschappelijk relatietje .

T' zou weer moeten lukken dat het van ne gefrustreerden homo kwam ,
een echte blaaskaak die dacht dat hij met zijn dwaas programma boven de mensen stond , een mens die opgevoed is met waarden zou beschaamd zijn om met zijn smoel op TV te komen als je dat soort zaken gedaan hebt .

En dat dergelijk omhoog geprezen flikkers buten schot mogen blijven is wraakroepend .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 00:06   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al die...

U vergaat weer eens in uw eigen braaksel.
Liever dan in de katholieke smeerpijperijen...
Oud 20 juni 2012, 00:09   #49
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grappiger dan Geert Hoste is ze wél...
Oud 20 juni 2012, 00:10   #50
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Rustig hé , ik ben ook gehuwd met een jonge vrouw .

Moet ik U ook uitleggen waarom .

1 mijn ex heeft 25 jaar geleden zwaar gefraudeerd en met een berg schulden verstoppertje blijven spelen , Bij wie zijn ze al die tijd blijven komen ? bij mij .

2 Ik heb in de daaropvolgende 15 jaar 4 relaties gehad , hoe groot de liefde ook was , als de Deurwaarder aan de deur stond voor de gevolgen van mijn ex , was de liede rap over en waren ze weg .

3 De belgische vrouwen van mijn leeftijd , zijn niet op zoek naar een relatie , ze zijn op zoek naar een comfortsituatie en hebben een vastgeroeste mentaliteit ,

4 Typisch voor belgische vrouwen , uitmelken en dumpen , de grote jan uit hangen , cadokes krijgen , weekendjes doen en dure restaurantjes in ruil voor seksafdankertjes . Nee bedankt .

5 Scheiden is niet voldoende , de rest van je leven moet het een vechtscheiding worden , en dekinderen opzetten tegen hun eigen pa , en altijd ruzie stoken .

6 Als je een nieuwe relatie begint en ze komen tot de conclusie dat je nieuwe inkomen , je vermogen en je eigendom veilig in een trust companie zit , en dat er niets te rapen valt , kan je het sagerijn van hun smoel aflezen .

Heeft een man die ze zelf eerst hebben geruineerd , dan geen recht meer op een deftig leven en een relatie ? ik dacht het wel hoor .

Een laatste relatie vroeg me op de man af , hoe ik dat ging regelen met de vennootschap waar het vermogen in zit . ik heb haar als antwoord gegeven. Dat is voor de vrouw die mij de laatste dag van mijn leven neukt , en als ge zo lang niet kunt wachten ................... mag je beter nu gaan .

Ik ben nu getrouwd met een jonge vrouw , en de bovenstaande uitspraak heb ik haar toegelicht in het eeste half uur dat we elkaar hebben ontmoet .

Ook zij is volledig vrij om te gaan , maar ze blijft , en we zijn er momenteel beiden best te vreden mee . Ze is jong , mooi en heeft een eigen job , ze is heel lief , en heeft helemaal niet zoveel streken als de trut die mij dacht in de grond te boren .

Ik heb NIET gekozen om homofiel te worden en zeker niet om mijn lusten op kindjes bod te vieren , een jonge vrouw heeft voor mij gekozen .

En ik durf er gerust aan toe voegen dat er heel wat platte muilen hun onechte vriendschap met mij hebben gebroken , en weet je waarom ? Omdat er in het gezelschap een van een man altijd wel wat te profiteren valt . Als je denkt dat ik zo zot ben om in ruil voor een tongzoen van een sinkend oud wijf een nieuwe badkamer ga installeren , steek dan maar ne ouwe syfon in uw gat .
Oud 20 juni 2012, 00:14   #51
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
steek dan maar ne ouwe syfon in uw gat .
Het blijft u boeien, nietwaar?
Oud 20 juni 2012, 00:42   #52
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Het blijft u boeien, nietwaar?
Hahahhahahhaaaa , sorry , trut
Oud 20 juni 2012, 09:14   #53
E. Migrant
Banneling

Standaard

Misschien komt de inspiratie voor het spelletje Hoger Lager wel uit die periode?

Hoger? Lager? Hoger Walter, hoger!

E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 09:42   #54
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Misschien komt de inspiratie voor het spelletje Hoger Lager wel uit die periode?

Hoger? Lager? Hoger Walter, hoger!

Ik vroeg me al af waar die dijenkletser bleef.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 09:51   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Een 24-jarige jongen die sexuele aanrakingen doet bij een 16-jarig meisje is die ook een pedofiel?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 10:25   #56
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Geef de Walter eens een kusje op de mond... Vreemd dat zoiets toen kon, of was dat pre-Detroux niet zo eigenaardig

Kinderen begroeten op Walters wijze
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 10:29   #57
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Geef de Walter eens een kusje op de mond... Vreemd dat zoiets toen kon, of was dat pre-Detroux niet zo eigenaardig

Kinderen begroeten op Walters wijze
Tja, zo kan je overal wel iets achter zoeken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 12:23   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een 24-jarige jongen die sexuele aanrakingen doet bij een 16-jarig meisje is die ook een pedofiel?
Is dat geen man dan?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 12:26   #59
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Rustig hé , ik ben ook gehuwd met een jonge vrouw .

Moet ik U ook uitleggen waarom .

1 mijn ex heeft 25 jaar geleden zwaar gefraudeerd en met een berg schulden verstoppertje blijven spelen , Bij wie zijn ze al die tijd blijven komen ? bij mij .

2 Ik heb in de daaropvolgende 15 jaar 4 relaties gehad , hoe groot de liefde ook was , als de Deurwaarder aan de deur stond voor de gevolgen van mijn ex , was de liede rap over en waren ze weg .

3 De belgische vrouwen van mijn leeftijd , zijn niet op zoek naar een relatie , ze zijn op zoek naar een comfortsituatie en hebben een vastgeroeste mentaliteit ,

4 Typisch voor belgische vrouwen , uitmelken en dumpen , de grote jan uit hangen , cadokes krijgen , weekendjes doen en dure restaurantjes in ruil voor seksafdankertjes . Nee bedankt .

5 Scheiden is niet voldoende , de rest van je leven moet het een vechtscheiding worden , en dekinderen opzetten tegen hun eigen pa , en altijd ruzie stoken .

6 Als je een nieuwe relatie begint en ze komen tot de conclusie dat je nieuwe inkomen , je vermogen en je eigendom veilig in een trust companie zit , en dat er niets te rapen valt , kan je het sagerijn van hun smoel aflezen .

Heeft een man die ze zelf eerst hebben geruineerd , dan geen recht meer op een deftig leven en een relatie ? ik dacht het wel hoor .

Een laatste relatie vroeg me op de man af , hoe ik dat ging regelen met de vennootschap waar het vermogen in zit . ik heb haar als antwoord gegeven. Dat is voor de vrouw die mij de laatste dag van mijn leven neukt , en als ge zo lang niet kunt wachten ................... mag je beter nu gaan .

Ik ben nu getrouwd met een jonge vrouw , en de bovenstaande uitspraak heb ik haar toegelicht in het eeste half uur dat we elkaar hebben ontmoet .

Ook zij is volledig vrij om te gaan , maar ze blijft , en we zijn er momenteel beiden best te vreden mee . Ze is jong , mooi en heeft een eigen job , ze is heel lief , en heeft helemaal niet zoveel streken als de trut die mij dacht in de grond te boren .

Ik heb NIET gekozen om homofiel te worden en zeker niet om mijn lusten op kindjes bod te vieren , een jonge vrouw heeft voor mij gekozen .

En ik durf er gerust aan toe voegen dat er heel wat platte muilen hun onechte vriendschap met mij hebben gebroken , en weet je waarom ? Omdat er in het gezelschap een van een man altijd wel wat te profiteren valt . Als je denkt dat ik zo zot ben om in ruil voor een tongzoen van een sinkend oud wijf een nieuwe badkamer ga installeren , steek dan maar ne ouwe syfon in uw gat .
Nog een geluk dat er een plek bestaat waar je vrouwen kan kopen...

"Me love you long time, Klalekaaik!"
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 12:29   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
De Vlaamse tv-presentator Walter Capiau heeft toegegeven dat hij begin jaren 60 twee jongens heeft misbruikt. De zaken zijn verjaard, waardoor hij niet meer vervolgd kan worden.
http://nos.nl/artikel/385693-present...-misbruik.html

Ik begrijp niet dat dergelijke misaden verjaren.
En we weten door andere gevallen dat waar er twee zijn misbruikt, het uiteindelijk veel meer worden dan twee.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be