![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zazzle.com
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() De niet-Belgen en met uitbreiding de nieuwe Belgen hebben geen belangstelling voor milieu, kerncentrales, bruggen/tunnels, e.d.
Deze bevolkingsgroep wil werk. Zij wensen de verzorgingsstaat en zij weten dat nog meer "vreemden" hun deel en kansen verminderen. Hun concurrentie bij het gevecht voor een goede boterham zijn niet de oude Belgen maar de illegalen en de nieuwkomers. Dus liever geen door Groen ondersteunde nieuwe instroom. Voor hen telt: alle deuren dicht behalve voor mijn familie. Voor hen telt : kop in kas en aansluiten bij de mainstream. Zij weten hoe meer nieuwkomers hoe dunner de spoeling. Zij weten hoe meer heibel en wringerij hoe sneller het thuisland wenkt. Daarom zullen vele vreemdelingen en nieuwe Belgen conservatief , N-VA of SPa , stemmen. (als ze gaan stemmen)
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En mensen betrekken, dat is de eerste stap tot integratie (het leren van de taal). Enkel Groen doet dit, dus enkel zij doen concrete zaken om mensen aan te zetten Nederlands te leren. (Eens geïnteresseerd, zullen ze ook debatten e.d. willen volgen.) Andere partijen, zoals Vlaams Belang en N-VA, roepen dat iedereen Nederlands moet leren, maar ze DOEN er NIETS aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten slotte moet ik concluderen met deze zin 'a little bit of knowledge is a dangerous thing' - dat somt uw op in een notedop.
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 juni 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat staat los van voorstellen. En taallessen Nederlands gratis aanbieden is een goed voorstel. Zou er een partij bestaan die daar tegen is? Ik denk het niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze moeten wat mij betreft geen typische Vlamingen worden -ik ben zelf wat excentriek, dan kan ik toch niet verwachten van anderen zoals de rest te moeten zijn?- maar tegen integratiecursussen zoals taalcursussen en een basis van de Belgische wetgeving ben ik zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |